Tackleberry Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 (redigerad) Det är så att jag har funderat på att börja lära mig PHP och Mysql. Skulle sitta fint med lite kunskaper inom detta och kunna göra en egen hemsida. Först och främst skulle jag vilja göra en sida för att ladda upp filer på, inget mer alltså. Jag vet att det finns guider och jag har läst lite på http://www.phpsidan.nu/. Dock tycker jag att det blir jobbigt att sitta och följa en guide hela tiden, det är roligare med hjälp "live", om ni förstår vad jag menar. Så om någon riktigt snäll skulle kunna hjälpa mig med lite grunder och vad som krävs för en upload sida vore det tacksamt. Jag vill verkligen lära mig och söker alltså en lärare. Om ni inte vill fungera som lärare, kanske ni har tips och råd iaf. Tack på förhand! Lika bra att skriva den nu... Redigerad 22 september, 2007 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 11 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 ingen som har något tips? Eller kanske bara missat tråden eftersom den kom så långt ner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 (redigerad) Det är så att jag har funderat på att börja lära mig PHP och Mysql. Skulle sitta fint med lite kunskaper inom detta och kunna göra en egen hemsida. Först och främst skulle jag vilja göra en sida för att ladda upp filer på, inget mer alltså. Jag vet att det finns guider och jag har läst lite på http://www.phpsidan.nu/. Dock tycker jag att det blir jobbigt att sitta och följa en guide hela tiden, det är roligare med hjälp "live", om ni förstår vad jag menar. Så om någon riktigt snäll skulle kunna hjälpa mig med lite grunder och vad som krävs för en upload sida vore det tacksamt. Jag vill verkligen lära mig och söker alltså en lärare. Om ni inte vill fungera som lärare, kanske ni har tips och råd iaf. Tack på förhand! Lika bra att skriva den nu... Tror du verkligen någon orkar sitta på msn och hjälpa dig? hm. Inte många isåfall. Låna en bok på biblioteket. Eller så följer du guiden .. Redigerad 22 september, 2007 av Topp3 Tog bort mail-adress Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 11 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Tror du verkligen någon orkar sitta på msn och hjälpa dig? hm. Inte många isåfall. Låna en bok på biblioteket. Eller så följer du guiden .. Jag har inte sagt att jag tror det. Dock hoppas jag på att det finns personer som kan ge tips, vilket du just gjorde. Tack för det iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts