HOWHOW Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Hur kan man "kanske" varit med om det? Man kommer ju ihåg det tycker jag, och gör man inte det så tar man självklart nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 en annan gång när jag var med familjen på öland åkte vi till en gokartbana nån stans. när vi parkerat bilen och de andra stigit ur satt jag kvar helt stel av skräck, för den skogen jag såg framför mig, de skyltarna och däcken som låg där, hade jag sett innan, men jag hade aldrig vart där förut...satt kvar i två minuter innan jag långsamt gick till min familj. Det du just skrev är bara den männskliga hjärnan som luras. Vad som händer är att hjärnan registrerar samma bild två gånger. Alltså du tittar, och den sparar bilden men sen händer något typ och den sparar samma bild igen (händer skitsnabbt), och du får den känslan att du sett detta förr, och det har du, någon 0,00000001s innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Har upplevt några gånger. Men hände mer innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Vote: JA Det händer mycket ofta!, och det varar relativt länge.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Vote: Ja Absolut! Det är väldigt konstig känsla! Oftast är det någonting mina polare snackar om, så känner jag igen hela situationen och vad som händer... mysko. Så händer det också ofta för mig... Brr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Många gånger. Händer i princip en gång i veckan att jag känner igen ett ställe och vet precis vad någon ska säga/vad som ska hända Våt: Ja Vart e du våt nånstans? kunde inte motstå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts