Guest Kurby Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Nå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Har väl vart med om små grejjer men inget stort Vote : kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Vote: Ja Absolut! Det är väldigt konstig känsla! Oftast är det någonting mina polare snackar om, så känner jag igen hela situationen och vad som händer... mysko. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Många gånger. Händer i princip en gång i veckan att jag känner igen ett ställe och vet precis vad någon ska säga/vad som ska hända Våt: Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Jepp, många gånger. Dom flesta måste väl ha haft det någon gång iaf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=25308 duger väll ändå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Händer rätt ofta faktist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Händer lite då och då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Vote:Ja Det har väll dom flesta? fast för mig kommer dom snarare i efterhand typ nån dag senare, typ "ajuste när ja satt och åt lunch igår, exakt det har hänt förut". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 JA. Tror jag alla har, den som har röstat nej vet nog egentligen inte vad det är... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Vote: nope Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Väldigt ofta faktiskt...precis som Stell sa så kan jag känna igen situationer och veta vad nån ska säga och så...eller lever jag bara ett jävligt inrutat liv? när vi lekte charader en gång skulle min kompis gå upp och charada...han tittade på sin lapp och precis när han nåt scenens kant säger jag rakt ut "frihetsgudinnan" och killen som ledde charaden och min kompis stirrade som fan på mig. jag hade inte sett lappen innan och när dom sa att det var rätt så trodde alla att jag hade fuskat. och vad skulle jag säga? jag låtsades som ingenting. en annan gång när jag var med familjen på öland åkte vi till en gokartbana nån stans. när vi parkerat bilen och de andra stigit ur satt jag kvar helt stel av skräck, för den skogen jag såg framför mig, de skyltarna och däcken som låg där, hade jag sett innan, men jag hade aldrig vart där förut...satt kvar i två minuter innan jag långsamt gick till min familj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Vote: JA Mest små grejer men när det väl händer är det en konstig känsla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Ja det har jag. Ofta har jag fått multipla, alltså fått samma deja vu flera gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 En gång när jag var uppe hos min mormor med lillebrorsan blev han arg på mig och skrek "j*vla f*tta!" . kändes som om det hade hänt på samma ställe innan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Vote: JA. Förut för inte alls länge sedan, trodde jag att det bara var jag och min småsjuka hjärna som var med om detta, visste inte heller vad det kallades, det här "Deja Vu"... Har alltid trott att "Deja Vu" var någon typ parfym eller nåt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Japp. Många gånger men var ett tag sen sist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Hmm... Jag vet inte. Inget som jag kommer ihåg i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Händer i princip avrje dag för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Ja, ofta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts