Emmet Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Var kan man få tag i den dumper asså? eller kan man de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Gör alla Quarry missions så står den där nere sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Jag är på det 7 uppdraget (tror jag) den när man ska lasta på en polis och en polis och motorcykel men de trillar jämt av när jag kör :'( har nån nåt tips hur man ska köra?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Kör bara på i full fart på lastbilen.Du åker på rampen och motorcykeln stannar atomatiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Kör bara på i full fart på lastbilen.Du åker på rampen och motorcykeln stannar atomatiskt. Aa men inte polisen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Jag är på det 7 uppdraget (tror jag) den när man ska lasta på en polis och en polis och motorcykel men de trillar jämt av när jag kör :'( har nån nåt tips hur man ska köra?? Hade också problem med det det första gången, men kör så försiktigt du kan och förösk undvika stora gupp och håligheter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Snackar ni om det sista Quarry uppdraget. Det är aslätt bara åka dit och tippa ner skiten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andros Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Jag har ett förslag. Går det inte första gången testa en gång till går det inte då testa en gång till, går det inte då testa en gång till... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Snackar ni om det sista Quarry uppdraget. Det är aslätt bara åka dit och tippa ner skiten Jo det är det sista Quarry uppdraget vi snackar om. Beror väl lite på vilken väg man tar till tippningen.. första gången jag körde uppdraget åkte jag rätt över håligheterna och allt, då skumpade det riktigt och liket åkte ur, andra gången jag körde tog jag det lugnare och följde vägen mer och körde där det var minst håligheter, då gick det galant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Hade också problem med det det första gången, men kör så försiktigt du kan och förösk undvika stora gupp och håligheter. Tack för tipset det gick nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Tack för tipset det gick nu Kanon Alltid kul att få hjälpa till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boggiman Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Vilken quarry misson??den där gropen i L.V eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Vilken quarry misson??den där gropen i L.V eller? Aa den brevid motorvägen i södra LV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Den stora gropen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts