Shotmans Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 1. Går man upp i skill när man använder motorsåg så den blir starkare eller skadar mer eller gevären kan se längre eller något sånt? 2. Går man in på statsen ser man då ungefär 68% av flygskolan klarat eller båtskolan osv. eller står det bara hur många procent av hela spelet man klarat 3.Hur lång tid tar det att klara av alla uppdrag på en ö , eller kunna komma till andra ön? 4.Hur många öar finns det?2 eller 3? 5.Nu har jag ingen karta men..Är det ett stort berg långt till vänster lite längre ner på kartan eller? 6. När man åker med cykel och åker över nån person dör personen då?(om man åker ganska snabbt) 7.Om man har många poliser efter sig och åker in i en pay´n´spray och färgar bilen åker fortfarande polisbilarna och allt sånt runt fortfarande o letar efter en? 8.När man dejtar en tjej och man dödar henne och sparar kommer hon aldrig tillbaka då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 När man dejtar en tjej och man dödar henne och sparar kommer hon aldrig tillbaka då? Om du dödar en flickvän och sparar kommer hon inte tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shotmans Skrivet 10 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Okej synd..ska dra ut nu..Min polare har laddat ner Lan sak till VC med oändlig gräns hur långt ifrån varandra man e o sånt bra o han vill att jag ska hänga med dit o testa det..så ses Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 (redigerad) 7.Om man har många poliser efter sig och åker in i en pay´n´spray och färgar bilen åker fortfarande polisbilarna och allt sånt runt fortfarande o letar efter en? Snuten är ju alltid där, dom jagar inte dig, bara åker runt vid området dom tappade bort dig, fast så länge du sköter dig kommer dom ge upp efter ca 30 sekunder, så är du ren. Men dom är skärpta, så gör inget brott, inte de minsta, dom kommer dom igen medans stjärnorna e kvar*. *Stjärnorna kommer att lysa svagt å blinka. Redigerad 10 februari, 2005 av Buffus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Okej synd..ska dra ut nu..Min polare har laddat ner Lan sak till VC med oändlig gräns hur långt ifrån varandra man e o sånt bra o han vill att jag ska hänga med dit o testa det..så ses Du vet nog inte vad du pratar om.. *Jag har inte spelat SA på 2 veckor, det är rekord* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 4.Hur många öar finns det?2 eller 3?Det finns 3 öar! 5.Nu har jag ingen karta men..Är det ett stort berg långt till vänster lite längre ner på kartan eller? Ja, det ligger ett stort berg sydväst på kartan! 2. Går man in på statsen ser man då ungefär 68% av flygskolan klarat eller båtskolan osv. eller står det bara hur många procent av hela spelet man klarat Om du går in på stats kan du se en jävla massa olika grejer men det enda i procent är "Progress Made" allstå hur långt du gjort i hela spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boggiman Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Bara skriver det här..hur svårt är det att pröva att köra över en person med cykel..pröva så får du se! p.s det gör det..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Det finns fler öar än 3..... det finns små öar utanför SF .... allltså då menar jag rinktigt små sanöar med någon växt på..... men det är en ö iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 (redigerad) Det finns fler öar än 3..... det finns små öar utanför SF .... allltså då menar jag rinktigt små sanöar med någon växt på..... men det är en ö iaf En Ö räknas som en Ö om det går å köra bil eller skjuta på den EDIT: Och kanske nån byggnad? för att det ska räknas som en Ö går det bara å stå på den är den en ö Redigerad 11 februari, 2005 av Buffus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Bara skriver det här..hur svårt är det att pröva att köra över en person med cykel..pröva så får du se! p.s det gör det..... Man ska bunnyjumpa på folk med cykeln det är kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fisken Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Nåt som är kul är att ta en helikopter och luta den mkt och splasha folk me rotorbladet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Nåt som är kul är att ta en helikopter och luta den mkt och splasha folk me rotorbladet Psykopat .. Min kompis är nästan likadan, så fort han får kontrollen har han MINST 4 stjärnor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 (redigerad) Psykopat .. Min kompis är nästan likadan, så fort han får kontrollen har han MINST 4 stjärnor. Psykopat? Det är ett spel Redigerad 11 februari, 2005 av Azore Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shotmans Skrivet 12 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Jag brukar hitta upp nått fint ställe där inte helikoptrarna når en och meja när allt jag ser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts