guardian Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 (redigerad) japp, det har hänt flera gånger. sann drömt också. drömde att pappa kom hem med en ny röd bil, och tänk! en dag efter kom han hem med en röd saab 9000 han köpt! EDIT: gissa hur jag slapp stor bokstav utan att editera Redigerad 10 februari, 2005 av guardian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Var längesen jag hade det. Men då är det kanske dags snart igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 kom att tänka på när jag spelade en gång och då sa jag helt omedvetet "nu kommer en stor ful gubbe här!" och så kom en stor gubbe med motorsåg! det var cr33py Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Precis som dom flesta andra, ja. Sjävklart har man upplevt ett flertal deja-vu's. Man står och gör något, vad somhelst, och helt plötsligt kommer det över en en känsla av att man gjort exakt det här förut. Man tittar runt i rummet, och vet för ett ögonblick allt det som man nu upplever har hänt förut, några sekunder senare är känslan borta. Kan kännas riktigt läskigt ibland. *Edit topic title* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Jo, jag brukar få det rätt ofta, känns som livet bara består av upprepningar ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Hände ofta när jag var liten.. typ lekte med grannarna och kände att exakt samma sak har hänt förut.. sen kan man ju få lite deja-vu känsla när man kliver på bussen å man på nått sätt känner igen chaufören (där jag bor är det sällan samma chauför) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Deschalvo... Förlåt, men... jaja... Moget? du skrev bara det där för att få posts.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Moget? du skrev bara det där för att få posts.. Ähh, humor. Du skrev bara det där för att skapa otrevlig stämning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Deja vu får jag ofta Jag tycker om känslan .... Är jag konstig eller är det fler som tycker om känslan ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Känslan kan vara skön... Ibland har jag det som om det är en dröm.. Känslan kommer jag kollar runt dom som jag "tror" var där är där och dom som är där men inte "borde" det är liksom inte där... Jag får sånna ganska ofta. Var ett tag sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 fan, jag fick det nyss (ca 30 minuter sedan) när jag var i garaget. kändes som om jag redan åtgärdat lamp-felet på epan en gång tidigare då var det ORDENTLIGT cr33py :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 (redigerad) Jovars det händer mig lite titt som tätt! Blir lite rädd ibland också faktist... Redigerad 11 februari, 2005 av Tiger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Har fått de nåra gånger , typ att ja drömt nått å sen att ja sagt de på exakt samma ställe te samma person . va i plugget i ett klassrumm å drog ett skämt för en snubbe. typ nåra veckor tidigare hade ja drömt att ja drog de skämtet till den snubben på de stället. kom ihåg att ja drömt de när jag insåg de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Jag har fått det några gånger.. Riktigt äckligt.. Var länge sen dock.. Jag vill få känslan igen, vill veta hur det är En annan äcklig sak är att mitt medvetande kopplas bort eller nåt. Om jag t,ex. är i skolan och ställer mig vid skåpet känns det som om jag sitter i en soffa och kollar på en film. Blir förlamad under en sekund och står bara och stirrar.. Känns som om man dör och själen (stavning?) flyger upp till himlen.. Så jävla obehagligt.. Varför finns livet? Varför finns det något övernarturligt? Varför finns vår planet? Varför finns vårat solsystem? Varför finns vår galax? Varför finns vårt Universum? Varför finns vår 3:e Dimension Varför finns allt? Varför..? Varför.. Tittade ut och tänkte.. "Om inget skulle finnas, vad skulle hända då?" "Livet skulle inte finnas och nåt annat universum skulle leva vidare.." svarade jag migsjälv.. "Men om ingenting fanns, vad skulle finnas då? Ingenting, eftersom inget skulle finnas?" Det är helt omöjligt att tänka den tanken.. Försök själva Jag blir lätt sinnesrubbad.. Det går inte att tänka att ingenting finns, för vad skulle finnas istället? Då skulle ju ingenting finnas och.. Ja.. Vad skulle hända då? Ingenting, för ingenting finns? Äsch, man blir inte klok, jag kan hålla på så i timmar.. Nu ska jag sova, har skrivit tillräckligt för denna och nästa vecka.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Får det inte så ofta men när jag väl får det känns det nästan i hela kroppen. Sist jag fick det var för någon dag sen då jag satt och spelade NFSU 2, jag körde på en raka och rätt som det var kom den där känslan upp om att jag upplevt allt det en gång tidigare.. precis innan känslan var slut så kände jag att det kommer en avfart, den avfarten visste jag att jag inte kommer hinna att svänga in på utan jag kommer köra rakt in i räcket..precis det gjorde jag också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 (redigerad) Jag har fått det några gånger.. Riktigt äckligt.. Var länge sen dock.. Jag vill få känslan igen, vill veta hur det är En annan äcklig sak är att mitt medvetande kopplas bort eller nåt. Om jag t,ex. är i skolan och ställer mig vid skåpet känns det som om jag sitter i en soffa och kollar på en film. Blir förlamad under en sekund och står bara och stirrar.. Känns som om man dör och själen (stavning?) flyger upp till himlen.. Så jävla obehagligt.. Varför finns livet? Varför finns det något övernarturligt? Varför finns vår planet? Varför finns vårat solsystem? Varför finns vår galax? Varför finns vårt Universum? Varför finns vår 3:e Dimension Varför finns allt? Varför..? Varför.. Tittade ut och tänkte.. "Om inget skulle finnas, vad skulle hända då?" "Livet skulle inte finnas och nåt annat universum skulle leva vidare.." svarade jag migsjälv.. "Men om ingenting fanns, vad skulle finnas då? Ingenting, eftersom inget skulle finnas?" Det är helt omöjligt att tänka den tanken.. Försök själva wacko.gif Jag blir lätt sinnesrubbad.. Det går inte att tänka att ingenting finns, för vad skulle finnas istället? Då skulle ju ingenting finnas och.. Ja.. Vad skulle hända då? Ingenting, för ingenting finns? Äsch, man blir inte klok, jag kan hålla på så i timmar.. Nu ska jag sova, har skrivit tillräckligt för denna och nästa vecka.. Kallas att dagdrömma..... typ.. eller.. eeh.. nått liknande.. =) Redigerad 11 februari, 2005 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 (redigerad) Tittade ut och tänkte.. "Om inget skulle finnas, vad skulle hända då?" "Livet skulle inte finnas och nåt annat universum skulle leva vidare.." svarade jag migsjälv.. "Men om ingenting fanns, vad skulle finnas då? Ingenting, eftersom inget skulle finnas?" Det är helt omöjligt att tänka den tanken.. Försök själva Jag blir lätt sinnesrubbad.. Det går inte att tänka att ingenting finns, för vad skulle finnas istället? Då skulle ju ingenting finnas och.. Ja.. Vad skulle hända då? Ingenting, för ingenting finns? Äsch, man blir inte klok, jag kan hålla på så i timmar.. Jag har också tänkt på det där med ingenting.. jag undrar hur ingenting ser ut.. asså, det kan ju inte se ut på nåt sätt igentligen, det kan itne ens vara svart.. kan inte vara vitt --------------- sen har jag funderat på färger, om det finns någon färg som människan aldrig sett (förutom ultraviolett och infrarött) jag menar nåt som vi inte känner till.. kanske kan framkomma av nåt speciellt ljus från en starkare sol/stjärna. [nån mod kan gärna få dela upp den här tråden till en tanke/funderings/discutions-tråd] Redigerad 11 februari, 2005 av mickemannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Jag har också tänkt på det där med ingenting.. jag undrar hur ingenting ser ut.. asså, det kan ju inte se ut på nåt sätt igentligen, det kan itne ens vara svart.. kan inte vara vitt --------------- sen har jag funderat på färger, om det finns någon färg som människan aldrig sett (förutom ultraviolett och infrarött) jag menar nåt som vi inte känner till.. kanske kan framkomma av nåt speciellt ljus från en starkare sol/stjärna. [nån mod kan gärna få dela upp den här tråden till en tanke/funderings/discutions-tråd] Jag har tänkt såhär ibland: Tänk så ser alla människor färger olika, typ om nån ser grön, kanske jag ser det som rött, fast jag säger att det är grönt, men för dom hade dom sett det rött om dom hade sett det... Alltså att alla ser olika, som vissa ser kanske blå som grön osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Jag har tänkt såhär ibland: Tänk så ser alla människor färger olika, typ om nån ser grön, kanske jag ser det som rött, fast jag säger att det är grönt, men för dom hade dom sett det rött om dom hade sett det... Alltså att alla ser olika, som vissa ser kanske blå som grön osv... Exakt.. kanske e likadant med språk å tal.. och former ock allt möjligt.. vem vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shotmans Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Jag brukar få det där desachahvalvo eller vad det hette...obehaglig känsla det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts