aikjonas12 Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Brukar ni få dechalvo?(stavning) Altså att man får en känsla av att detta har jag uppleft förut, men man igentligen inte har det. jag brukar få det ibland. Riktigt obehaglig känsla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Brukar ni få dechalvo?(stavning) Altså att man får en känsla av att detta har jag uppleft förut, men man igentligen inte har det. jag brukar få det ibland. Riktigt obehaglig känsla Kanske du menar deja-vu? nej har aldrig haft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 En del gånger och det är riktigt obehagligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Jag får det nästan varje dag, varje vecka, varje år. Är van, men det är rätt läskigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Fick det asmycket för ett tag sen... Annars händer det väl lite då och då, som för alla andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 (redigerad) Ja väldigt ofta... Redigerad 10 februari, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Får det varannan dag ungefär. Ibland får jag flera i rad, då är det riktigt obehagligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Fick det asmycket för ett tag sen... Annars händer det väl lite då och då, som för alla andra. På musiklektionen eller? Jag får det asofta så jag är van vid det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Asså hur ÄR det egentligen? har aldrig haft det .. tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Jag fick den känslan när jag satt på dasset tidigare idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Asså hur ÄR det egentligen? har aldrig haft det .. tror jag Du gör något som du TROR att du har gjort tidigare, alltså exakt samma scen och allt. Riktigt obehagligt ibland faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Ja, Mitt nackhår resers sig, Brr man Ryser, rent obehagligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Jag har en viss rädlsa för platser jag sett förr! Det äckligaste är bara att jag VET att jag inte varit där jag har bara sett dem förr... Det är något speciellt med en skog man skall igenom när vi skall iväg och åka skridskor! Det går inte riktigt att beskriva med ord men jag har sett det förr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Deschalvo... Förlåt, men... jaja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Deja-vu menar du? Det får jag en gång per dag ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Jag får det typ hela tiden, känns som jag lever mitt liv igen typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Jag får det typ 4 gånger per vecka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Deja-vu menar du? Det får jag en gång per dag ungefär. Vad heter det egentligen? Deschalvo eller Deja-vu ? Men om du får det varenda dag så är är det nog inte ett riktigt sådant ögonblick, det ska vara liksom att när det väl kommer känns det fruktansvärt obehagligt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Vad heter det egentligen? Deschalvo eller Deja-vu ? Men om du får det varenda dag så är är det nog inte ett riktigt sådant ögonblick, det ska vara liksom att när det väl kommer känns det fruktansvärt obehagligt!! Det heter deja-vu och varje gång det känns som det hänt förr, så har man fått en deja-vu. Det är det jag fått lära mig iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Jag tänker mig mer att du t.ex drömmer om en viss plats du aldrig varit på förr, sedan får se den i verkligheten! Lite som spådom t.ex se in i framtiden... När detta hände mig kändes det riktigt äckligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts