GTApimpfoolife Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Jag älskar 5:an. Utan Kanal 5 ingan TV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Varje gång jag får för mig att slå på tvn är det ordjakten eller liknande på minst 2 kanaler, på ettan och tvåan är det bara messa meningslöskt skit när jag vill se på tv, på några kanaler är det tvshop-grejjer och på resten tråk... så jag brukar inte titta på tv.. vote: kanal 5, bigbrother går där, det kan vara lite skoj ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 5an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 ZTV knäcker allt. Kolla på "Worlds wildest police videos" Måndag-Fredag KL:19:00-20:00. Mycket bra program. Allt är äkta filmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 ZTV knäcker allt. Kolla på "Worlds wildest police videos" Måndag-Fredag KL:19:00-20:00. Mycket bra program. Allt är äkta filmer Jo det måste jag hålla med om, World Wildest Police videos är ett skönt program. Har dock bara sett på det ett fåtal gånger när jag råkat ha på just ztv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 12 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 (redigerad) ZTV knäcker allt. Kolla på "Worlds wildest police videos" Måndag-Fredag KL:19:00-20:00. Mycket bra program. Allt är äkta filmer Jag kollar okså på de :"> . Sönaste programet http://viasat.live.noname4us.com/images/archive/0654/m_065465.jpg Redigerad 12 februari, 2005 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 ZTV knäcker allt. Kolla på "Worlds wildest police videos" Måndag-Fredag KL:19:00-20:00. Mycket bra program. Allt är äkta filmer Jo det är nog rätt skönt program för dom flesta... Men där ser man ju ex på program hur amerikanerna fått USA att bli så rädda... Allt detta flash fram och tillbax, pålagda ljud... Ofta mörka människor som dom visar... Inte konstigt att USA är ett sånt *CENSUR* mes land Sätt många dokumentärer där folk blir stoppade för att dom filmar eller tar kort på en speciell byggnad... Ta tex. dom här "Rosenbergs Amerika" där han visade hur han blev stoppad ett antal gånger... Eller när Michel Moore gjorde en del filmning till 9/11... Blev också utfrågad av säkerhetsvakter... Ärligt... Skulle det bli så här i Sverige så tror jag inte att jag stannar länge... Drar nog till Canada i så fall... Folket där verkar ju vara dom sista på vår jord som blir idioter... LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Själv tittar jag mycket på VH1, Discovery Channel och TV4. VH1 har den bästa musiken. Discovery är intressant och lärorikt. TV4 har serierna "Lost", "Inte Helt Perfekt" och "That '70s Show" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Tittar typ aldrig på TV, kan bero att det aldrig funkar när pappa inte är hemma och när han är hemma så glor han bara på skitfilmer. Men när jag tittar är det väl typ Top Gear och Motorjournalen på Kanal 5 som det blir, plus nyheterna på SVT 2. Så jäkla störigt att det typ bara är pappa som vet hur man får korten att funka, varför det är så bör jag nog inte ta upp här! ...Men vi ska skaffa en boxer sen iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Så jäkla störigt att det typ bara är pappa som vet hur man får korten att funka, varför det är så bör jag nog inte ta upp här! En vild jävla jättechansning: Piratkort. Funkar fan aldrig. Så vi skaffade boxer istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 En vild jävla jättechansning: Piratkort. Funkar fan aldrig. Så vi skaffade boxer istället. Exakt därför! Därför ska vi köpa en boxer istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 En vild jävla jättechansning: Piratkort. Funkar fan aldrig. Så vi skaffade boxer istället. Man kan köpa en sån här "om skrivare?" så om kortet slutar att fungera kan man "skriva om det", typ om dom har ändrat lösen till kortet... inte direkt lagligt men det är mycket om är olagligt... det jag skrev kanske lät lite muppit men jag har just tömmt mina ord från så... Men jag har boxer, det är suveränt!! fast segt att ändra kanal! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Man kan köpa en sån här "om skrivare?" så om kortet slutar att fungera kan man "skriva om det", typ om dom har ändrat lösen till kortet... inte direkt lagligt men det är mycket om är olagligt... det jag skrev kanske lät lite muppit men jag har just tömmt mina ord från så... Vidare ingående diskussion på ämnet piratkort undanbedes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 En vild jävla jättechansning: Piratkort. Funkar fan aldrig. Så vi skaffade boxer istället. Va det inte boxer som hade såna problem för ett tag sen? Comhem hade la liknande problem... Rätt korkat att komma ut med produkter som är halvklara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Va det inte boxer som hade såna problem för ett tag sen? Comhem hade la liknande problem... Rätt korkat att komma ut med produkter som är halvklara... Boxers kryperingssystem har inte blivit knäckt vad jag vet (Iaf inte det nuvarande). Vad menar du med halvklara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Femman, pågrund av One tree hill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 4:an äger alla. Fast jag tittar egentligen inte så mycket på tv. Tycker det mesta är skit faktiskt. Ja juste, nu har jag kabeltv.. canal+ canal sport och vad de nu heter visar mycket fotboll Tittar dock bara på arsenals matcher.. go fredde! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 4:an äger alla. Fast jag tittar egentligen inte så mycket på tv. Tycker det mesta är skit faktiskt. Ja juste, nu har jag kabeltv.. canal+ canal sport och vad de nu heter visar mycket fotboll Tittar dock bara på arsenals matcher.. go fredde! Jag tittar på alla matcher Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Sveriges television är ju pensionärskanal! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Vad menar du med halvklara? Ja då jag hade min comhembox sedan Jan 03 - Jan 04 så fick jag lämna in den 3 gånger... Den stängade ofta av sig och seg som fan när man byte kanal... Det kunde ibland ta upp till 5-6sek innan den byte kanal... Vilket kunde bli rätt irreterande efter ett tag... Comhem kunde dock inte hitta något fel... Va ovanligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts