Jump to content

Vilken kanal?


aikjonas12
 Share

Vilken kanal kollar du mest på?  

68 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Varje gång jag får för mig att slå på tvn är det ordjakten eller liknande på minst 2 kanaler, på ettan och tvåan är det bara messa meningslöskt skit när jag vill se på tv, på några kanaler är det tvshop-grejjer och på resten tråk... så jag brukar inte titta på tv..

vote: kanal 5, bigbrother går där, det kan vara lite skoj ibland

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ZTV knäcker allt. Kolla på "Worlds wildest police videos" Måndag-Fredag KL:19:00-20:00. Mycket bra program. Allt är äkta filmer

Jo det är nog rätt skönt program för dom flesta... :shifty:

Men där ser man ju ex på program hur amerikanerna fått USA att bli så rädda...

Allt detta flash fram och tillbax, pålagda ljud... Ofta mörka människor som dom visar... Inte konstigt att USA är ett sånt *CENSUR* mes land :P

Sätt många dokumentärer där folk blir stoppade för att dom filmar eller tar kort på en speciell byggnad...

Ta tex. dom här "Rosenbergs Amerika" där han visade hur han blev stoppad ett antal gånger... Eller när Michel Moore gjorde en del filmning till 9/11... Blev också utfrågad av säkerhetsvakter...

Ärligt... Skulle det bli så här i Sverige så tror jag inte att jag stannar länge... Drar nog till Canada i så fall... Folket där verkar ju vara dom sista på vår jord som blir idioter...

LOL :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tittar typ aldrig på TV, kan bero att det aldrig funkar när pappa inte är hemma och när han är hemma så glor han bara på skitfilmer. Men när jag tittar är det väl typ Top Gear och Motorjournalen på Kanal 5 som det blir, plus nyheterna på SVT 2. ;)

Så jäkla störigt att det typ bara är pappa som vet hur man får korten att funka, varför det är så bör jag nog inte ta upp här! :D

...Men vi ska skaffa en boxer sen iaf ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En vild jävla jättechansning: Piratkort.

Funkar fan aldrig. Så vi skaffade boxer istället.

Man kan köpa en sån här "om skrivare?" så om kortet slutar att fungera kan man "skriva om det", typ om dom har ändrat lösen till kortet... inte direkt lagligt men det är mycket om är olagligt... det jag skrev kanske lät lite muppit men jag har just tömmt mina ord från så... ;)

Men jag har boxer, det är suveränt!! fast segt att ändra kanal! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man kan köpa en sån här "om skrivare?" så om kortet slutar att fungera kan man "skriva om det", typ om dom har ändrat lösen till kortet... inte direkt lagligt men det är mycket om är olagligt... det jag skrev kanske lät lite muppit men jag har just tömmt mina ord från så... :D

Vidare ingående diskussion på ämnet piratkort undanbedes.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad menar du med halvklara?

Ja då jag hade min comhembox sedan Jan 03 - Jan 04 så fick jag lämna in den 3 gånger... Den stängade ofta av sig och seg som fan när man byte kanal... Det kunde ibland ta upp till 5-6sek innan den byte kanal... Vilket kunde bli rätt irreterande efter ett tag... Comhem kunde dock inte hitta något fel... Va ovanligt...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...