aikjonas12 Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 skälv vet jag inte riktigt 1:an eller 4:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Planlöst zappande mellan 3:an och 5:an är det som gäller för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Kollar mest på AV2, för där är ju mitt kära playstation. Annars är det väl mest 5:an tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 4.an, då jag bara har ettan, tvåan och fyran. och danska ettan och tvåan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Om man räknar i hela mitt liv så är det lungt 4:an!!, När jag va liten satt jag jämt och kollade på 4:an hela dagarna för vi hade inte mer kanaler än 1,2 och 4, men förra året skaffa vi Boxer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Kollar typ aldrig på tv.... Men den som är bäst är ettan och tvåan eftersom det inte är någon reklam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Trean mest tror jag, men även SVT 1 och 2.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 5:an. De har bäst program Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 5:an. De har bäst program Håller med Eller så kollar jag på Showtime. De visar många skräckisar där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Trean först. På andra plats kommer femman och tätt efter följer ZTV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 4.an, då jag bara har ettan, tvåan och fyran. och danska ettan och tvåan. Yeah ! Det har jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Trean, sen kommer nog ZTV... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 jag brukar kolla på Discovery channel mellan sex till nio. då är det först motor program sen myth busters (favvo program ) annars kollar jag inte på tv ha ha! skriva utan stor bokstav och utan editation Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Röstade på 5:an, för jag har inte 3:an. Dock ser jag inte så mycket på tv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Lätt 5:an. CSI, friends, fresh prince, spin city. å många fler . jävligt många pauser iofs conan på tv4+ e åxå fett skönt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 4:an såklart. Alias, Lost och 24. Alla går på fyran och är de bästa progammen genom tiderna enligt mig. Även 1:an och 2:an kan vara bra ibland. På alla boxer kanalerna är ofta ganska tråkiga. Speciellt eurosport och ztv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Hmm svårt o säga, men antagligen nån av 3, 4 och ztv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Aja, det är inte 3an och ZTV iaf, för där går reklamen för "Hide & Seek." Näe, men 3an, Discovery och ZTV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Fjortisvarning på alla kanaler (i listan) förutom Public Servic, Ettan och tvåan. Vote: Ettan. Jag tål inte kommersiella kanaler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 3,4,5:an och ZTV. Detta p.g.a. Simpsons och OZ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts