jonathan161 Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Jag sökte nere på sidan först så ni vet men hittade inget. Vet ni vad man ska göra när man är på översta våningen när man ska fota nån ritning eller vad det är. Jag fattar inte vad man ska göra det står nåt du ska distrahera vakten eller nåt sånt. Vill gärna klara det. Har letat och letat där nere men hittade inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Du ska ner en våning och förstöra nån maskin så den tar eld, då kommer personalen utrymma lokalen så det är fritt fram för dig att fota. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 (redigerad) Om du kollar på radarn så ser du en gul prick som är formad som en trekant. varje våning som du kommer till så kan du kolla på radarn och se om pricken är en fyrkant annars så går du till nästa. när du kommit till rätt våning så måste du sparka sönnder nån luftgrej. sen så ska du göra lite andra saker men det ska jag ju inte avslöja... edit: Azore hann före Redigerad 10 februari, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jonathan161 Skrivet 10 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Ok tack så mycket båda två ska försöka i morgon orkar inte spela nu. lycka till på ert SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts