Tigerr Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Mikolan - orka arbeta med friktion för att bre en macka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Mmm, varför fjolla ( ) sig med friktion istället för att höja värmen (eller blir det sänka kylan? )i kylen... Då blir det rikitigt mjukt och gött, eller det ännu enklare ha det framme ett tag innan man brer på mackan! Vote: Bregott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Tyckte Lätt och Lagom var godast tills de bytte recpet smakar skit nu.. Så nu har vi Lätt och Lagom Oliv finns inget godare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Bregott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Tar vilket som faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Bregott är godast men har inte smakat Becel. För övrigt anser jag att lätta och lätt och lagom smakar margarin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Bregott är godast men har inte smakat Becel. För övrigt anser jag att lätta och lätt och lagom smakar margarin Nej inte margarin, vaselin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Bregott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Mmm, varför fjolla ( ) sig med friktion istället för att höja värmen (eller blir det sänka kylan? )i kylen... Då blir det rikitigt mjukt och gött, eller det ännu enklare ha det framme ett tag innan man brer på mackan! Vote: Bregott När jag var liten brukade jag köra smöret i mikron i 2-3 minuter för att det var så jävla hårt. Jaja, jag kör med Bregott mellan här hemma. Lätta och Flora är dock godare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Bregott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Vi köper alltid olika smör så null vote. Men alltså, jag känner nästan ingen skillnad på olika sorts smör, så spelar ingen roll för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 TIPS: Köp rågkakor(Ni vet, sånas här runda!) Stoppa dom i brödrosten och ha på smör så det smälter! skitygott... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Runda Bords.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 TIPS: Köp rågkakor(Ni vet, sånas här runda!) Stoppa dom i brödrosten och ha på smör så det smälter! skitygott... Det är mumma för sorken det! Och för töisen också! Eller på vanlig svenska: Mmm, det är riktigt mumsigt! Var först väldigt skeptisk till hur det där skulle smaka, men som sagt det är mumsigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts