Everest Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 LoL Lätt och Lagom står det för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Bregott! För man ska väl bre gott? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Becel...nyttigast! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Lätta om man har bregott i kylen så blir de hur satans hårt som helst. då kan man ju inte bre mjuka mackor utan att bre upp hela innehållet , me lätta så går de ju skitlätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Lätta om man har bregott i kylen så blir de hur satans hårt som helst. då kan man ju inte bre mjuka mackor utan att bre upp hela innehållet , me lätta så går de ju skitlätt Det gäller att ha teknik och använda friktion för att mjuka uppp smöret Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Becel. Nyttigare och godare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 vem fan bryr sig? alla smör smakar likadant! jag brer på det som finns i huset! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Bregott, men Lätt och lagom är godare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Vote: Lätt och Lagom Vi har två sorters smör i det här huset. Bregott och Lätt och Lagom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Vote: Definitivt Bregott! Becel duger, men lätta & lätt och lagom smakar hemskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 (redigerad) Jag har ett egettillverkat smör av tillverkare jag ej kan nämna, kallat "gangsta-smör", ibland kör jag dock "tupac-smör". Nej, men big deal vilket jävla smör man har på mackorna? Vadfan är ni för snobbar? Redigerad 10 februari, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Våt: Lätta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Hos morsan (d.v.s. oftast) kör vi med Flora, det är myms. Men just nu hos farsan har han köpt Lätt och lagom, och det smakar apanus. Och för att vara petig; det man brer på mackorna är inte smör, riktigt smör är mucho hårdare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Baaah... Kunde inte låta bli! Vote: Becel Bregott smakar SKIT!!! Topp3: Smör är din grej... Jo visst... Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Bregott både rött och grönt det röda är för mig, mamma och pappa och det gröna har syrran för hon är glutenintolerant så hon får inte få några av våra smulor i sitt smör (gluten är ett ämne som finns i våra vanligaste mjöl-sorter) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Lätta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Lätt & Lagom 30% eller Lätt & Lagom Omega3. Bror har Bregrått. Men det gillar jag ej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Lätta, lugnt det bästa! Bregott är så hårt! Och smakar älgpiss dessutom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Lätta! Har inte B eget smör.. och hur skiljer ni på dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Förut hade vi Bregott men nu har vi för det mesta Becel. Det är mycket mjukare tycker jag, även om det har stått i kylen. Farsans konstiga "smör" smakar fis. Margarin som han öst salt över *spyr över mattan i 2 minuter* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts