aiel Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Tänkte bara uppmärksamma alla om att Stuntplane kan skjuta ut något som ser ut som illröd eld (Tryck på R3 knappen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Japp, den röken används i samband med stuntåkning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Så man ser flygplanet bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Japp , exakt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Tänkte bara uppmärksamma alla om att Stuntplane kan skjuta ut något som ser ut som illröd eld (Tryck på R3 knappen) God morgon, hur länge har du sovit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Men i vanliga fall ska den röken finnas kvar längre i luften. I spelet försvinner röken direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Det var det första jag märkte när jag skulle fälla in landningshjulen. Det fanns inga att fälla in! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Det var det första jag märkte när jag skulle fälla in landningshjulen. Det fanns inga att fälla in! :'( Vistt är det irreterande, det kommer upp en fet ful asjobbig rök så man ser ingenting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 11 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 God morgon, hur länge har du sovit? Jag har vetat det länge å jag trodde att alla andra också gjorde det, men när det var tre st i min klass som inte visste om det så tyckte jag det var lämpligt att tala om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Det är samma som med cropduster, fast där kommer det dåligt gift. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Det är samma som med cropduster, fast där kommer det dåligt gift. Det kan ju inte komma gift ur ett flygplan, jag vet att GTA spel är konstiga men att det kommer gift verkar lite märkligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Det kan ju inte komma gift ur ett flygplan, jag vet att GTA spel är konstiga men att det kommer gift verkar lite märkligt Nog kan det komma gift från flygplan (från behållare) det behövs ju i verkligheten för att hålla ohyra och röta borta från grödorna. Inget konstigt med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Nog kan det komma gift från flygplan (från behållare) det behövs ju i verkligheten för att hålla ohyra och röta borta från grödorna. Inget konstigt med det. Men hallå gift. Snacka om förorening jag skulle aldrig villa bo i San Andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Då vill du inte bo ute på landet i usa eftersom dom där sprutar sina odlingar med gift från flygplan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Då vill du inte bo ute på landet i usa eftersom dom där sprutar sina odlingar med gift från flygplan Dom sprutar väl gift på odlingar da!!. Det är faktisyt inte så lätt att vet eftersom man ju inte bor på landet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Men hallå gift. Snacka om förorening jag skulle aldrig villa bo i San Andreas Ja exakt gift. Nog tror jag du har ätit föda som blivit besprutad, det är rätt vanligt nuförtiden iaf... varenda salladshuvud och apelsin har ju nån form av "gift" på sig, förutsatt att de inte är ekologiskt odlat eller nåt sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 (redigerad) Dom sprutar väl gift på odlingar da!!. Det är faktisyt inte så lätt att vet eftersom man ju inte bor på landet "Men daah". Det har man nog ändå lärt sig fast man inte bor på landet?. Vid skogsbränder släcker man ju med helikopter som har en behållare med vatten, tänk dig då å byta helikoptern mot flyg, å vatten mot gift/gas, inget svårt? Man brukar kalka sjöar och sånt också, med flygplan och helikopter, alltså spruta ut kalk som sedan hamnar i vattnet. Och jag skulle nog ändå inte vilja bo i SA, folk som springer runt å skjuter varandra IRL. Maffia, gangster centrum, allt. Redigerad 11 februari, 2005 av Buffus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Ja visste inte, så tack så jätte mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 12 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Ja visste inte, så tack så jätte mycket. Det var så lite så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts