nuke206 Skrivet 16 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2002 Nån som vet hur man tänder eld på safehuset vid paint´n spray på 2:a ön? Har fan testat allt men snubben som sitter där inne kommer inte ut! Dessutom hittar jag ingen Yardie bil för att lösa Kenjis uppdrag med att döda kartellen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AwN-firebird Skrivet 16 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2002 jo du tar ditt spel sen slänger du det i golvet så det går sönder så köper du ett nytt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nuke206 Skrivet 16 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2002 Tack, hjälpsamt verkligen..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 16 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2002 Det finns 2 sätt på safehouset. 1. kasta en granat. 2. skjut med bazookan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nuke206 Skrivet 16 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2002 Jag har testat granaten, molotov, bilbomb osv men det händer inget mer än att brandbilen kommer. Killen kommer inte ut!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 16 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2002 Granater fungerar bra för mig, sen när man lyckats få in en genom fönstret så kommer gubbarna ut genom garaget på den nedersta våningen. En Yardie hittar du lättast i Newsport... jag tror den ser ut som en stallion ungefär, om du vet hur en sån ser ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 16 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2002 Ställ en bil utanför garaget så att dom inte sticker iväg med deras bil.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 16 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2002 Ja, sen kastar man en granat så att bilarna sprängs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dipper Skrivet 18 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2002 Jag lyckades kasta in en granat genom fönstret och då sätter sig gubben i en Sentinel och kör som värsta fartdåren. Kommer ta några försök att få fast honom det gjorde det för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 19 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2002 Gör som Hedagarden, ta Blistan och/eller bilen du kom med och sätt den/dom framför garagedörren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts