kariya Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Hahaha, hur kommer det sig att du kan skriva Samhäll och Företagare med ä och ö men inte på dom andra orden? Han kan ha kopierat och klistrat Men enligt Funnylin så ä'r hans ip adress bostad i Malmö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Mina val 1: NTI media 2: Munkebäck media 3: Frölunda media/teknik media för hela slanten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Första val: Någon ny grafisk linje, har något med estetisk och göra. Andra val: Media Jag ska gå på Tyresö gymnasium. Vilken skola nu?? Går i nyboda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAV Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Första val: Någon ny grafisk linje, har något med estetisk och göra. Andra val: Media Jag ska gå på Tyresö gymnasium. YYHEEEAAA jag går på teknik i Tyresö Gymnasium År 1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Jag ska gå Estetiska Musik intriktning skönt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 1. NTI, teknik med inriktining nätverk/programmering 2. Teknik, inriktining konstruktion 3. Fordon, inriktning personbilsteknik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Vilken skola nu?? Går i nyboda Hemligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Natur och Teknik på tullängen i Örebro det är en linje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Då ska jag gå IT- programmet, inriktning Programmering. Du går i mina fotspår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Ville du ha en liten "american-tutch" på det? tutch = touch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Du går i mina fotspår. Programmerar ni i Visual Basic och QBasic? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Programmerar ni i Visual Basic och QBasic? C++ i VB. Ska börja läsa C#, sen får vi välja lite extra språk; typ ASP, PHP i trean. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Hemligt Me ÄRLIGT säg kul o veta.... Ska kolla i topicen "Bild på dig sjlv" om du laggt in nåt kanske du också går i nyboda:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Ursäkta att jag drar upp en gammal tråd, men jag börjar gymnasiet nu på måndag och känner mig lite orolig. Jag ska gå Handel&Administrations-programmet och undrar bara lite snällt om någon som går/gått den linjen skulle kunna berätta lite mer om den! Jag tänkte nog inte efter så värst när jag valde linje och tänker kanske byta...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Har gått Sam Media ett år och jag tycker det har varit en bra linje... Med Photoshop på schemat tyvärr inget allt för utmanande eftersom de som inte har använt det förut ska ha en chans. TIPS till er som börjar: När ni får reda på vad ni ska läsa innan provet skriv ner dom och läs alla de sidorna... Många i min klass verkar inte ha fattat om man inte läser alla sidorna så kan man inte allt till provet... Fast då kommer dom med den underbara kommentaren "Men det här har vi inte gått igenom, fan va dålig stil"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Jag ska gå El-programmet. Inriktning: Elteknik. Satsar på att bli Elektrikter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Samhälls i Luleå. Jag har väldigt stora förväntningar, vilket jag oroar mig över - först och främst har jag stora förväntningar på framtida vänner jag kommer få, vilket är eftersom jag har stora förväntningar på hur jag själv kommer bli... Hoppas ni förstår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Samhäll Ekonomi Karlstad låter t.o.m tråkigt på namnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Ska börja Teknik - Datorteknik den 22:a, blir kul med en ny skola och ett intressantare schema Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Hahaha vad kul med fler från Tyresö, gick själv i Nyboda från 6års verksamheten ända till 9:an, sen dissade jag Tyresö Gymnasium för ett annat gymnasium. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts