Jump to content

Vi som börjar gymnasiet i höst...


Jacker
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 50
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 6 months later...

Ursäkta att jag drar upp en gammal tråd, men jag börjar gymnasiet nu på måndag och känner mig lite orolig. Jag ska gå Handel&Administrations-programmet och undrar bara lite snällt om någon som går/gått den linjen skulle kunna berätta lite mer om den! Jag tänkte nog inte efter så värst när jag valde linje och tänker kanske byta......

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har gått Sam Media ett år och jag tycker det har varit en bra linje... Med Photoshop på schemat ;) tyvärr inget allt för utmanande ^_^ eftersom de som inte har använt det förut ska ha en chans.

TIPS till er som börjar: När ni får reda på vad ni ska läsa innan provet skriv ner dom och läs alla de sidorna... ;) Många i min klass verkar inte ha fattat om man inte läser alla sidorna så kan man inte allt till provet... :huh: Fast då kommer dom med den underbara kommentaren "Men det här har vi inte gått igenom, fan va dålig stil"... :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Samhälls i Luleå.

Jag har väldigt stora förväntningar, vilket jag oroar mig över - först och främst har jag stora förväntningar på framtida vänner jag kommer få, vilket är eftersom jag har stora förväntningar på hur jag själv kommer bli...

Hoppas ni förstår.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...