Jacker Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 ... Kan väl snacka lite här. Vilken linje man helst vill gå, har sökt till mm. Själv sökte jag till John Bauer- gymnasiet i Örebro. Då ska jag gå IT- programmet, inriktning Programmering. Nån som redan går på gymnasiet som kan dela med sig av erfarenhet? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D-link Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Tänkte gå NV innriktning Matte-IT men har inte sökt än, börjar ju bli hög tid för det nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 De flesta som börjar gymnasiet brukar slappa mkt i början för att sedan komma igång med studierna senare vid hösten, så mitt råd till er är att satsa hårt från början så att ni inte hamnar efter och håll reda på alla viktiga prov och inlämningsdatum och plugga inför prov minst 1 vecka innan (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Jag hoppas och vill verkligen komma in på IT-gymnasiet i Kista/Rissne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Jag hoppas och vill verkligen komma in på IT-gymnasiet i Kista/Rissne. Haha det är säkert JÄÄÄTTE-bra gymnasium i Rissne (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Haha det är säkert JÄÄÄTTE-bra gymnasium i Rissne (:!!! Jag vet att Rissne inte är det bästa stället men iaf. Alla mina kompisar som gått där har bara gott att säga om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Ni bör ju försöka få bra beyg så ni kommer in på det ni vill. jag kom in på det jag ville och är jätte nöjd (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Jag har sökt till Barn & Fritid här i Ängelholm. hoppas jag kommer in och hoppas på kvotering, då jag är kille och de flesta som söker och går där är tjejer (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Jag har sökt Samhällsvetenskap med Samhällsvetenskaps inriktning. Det var det som passade mig och jag kommer nog komma in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Jag sökte till Handel och administrations programet inriktat på företag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_vice_boy Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Jag har sökt till Barn & Fritid här i Ängelholm. hoppas jag kommer in och hoppas på kvotering, då jag är kille och de flesta som söker och går där är tjejer Hehe... Barn och fritid... där går jag Måste bara säga att Barn och fritid inte är så "Slappt" som många säger fast studenten närmar sej för mig, ! ush var bara tvungen att säga de * Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Jag kanske är udda men jag har sökt sam/språk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Första val: Någon ny grafisk linje, har något med estetisk och göra. Andra val: Media Jag ska gå på Tyresö gymnasium. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Gick EL går iv nu. ska gå samhälle nästa år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Har valt NV-Matte/Data, som mitt första, ganska säker på att jag kommer in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Jag har sokt in pa det som man i Sverige kallar "Samhäll Ekonomi, Företagare", det ar mitt forstaval... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Hahaha, hur kommer det sig att du kan skriva Samhäll och Företagare med ä och ö men inte på dom andra orden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FylleSpray Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Går första året på teknik med inriktning elektronik och programmering...rätt skönt...slappt schema å lätta ämnen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Hahaha, hur kommer det sig att du kan skriva Samhäll och Företagare med ä och ö men inte på dom andra orden? ÅÄÖ åäö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 ÅÄÖ åäö Ville du ha en liten "american-tutch" på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts