berit Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Lite onödigt topic kanske, men skit samma till alla 9:or gjorde svenska-provet i tisdags, vad skrev ni på gropfrågan? själv skrev jag grav alla fattade säkert den, men på min skola fatta typ 10 % (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 mm vet alla e typ dumma i huvet jag skrev grav direkt (:!!! men typ ingen anna fatta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Skrev också grav. De flesta jag känner gjorde också det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Vad var det för fråga? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Asså nationella proven påverkar väl inte ens betyg? För min lärare sa det (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Jag skrev att det var älvorna som gömde sig i dimman (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Jag gjorde det förra året, vettefan vad jag skrev. Visserligen var det inte samma frågor då som idag heller. Eller vad vet jag, inte gjort det detta året ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 10 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Jag skrev att det var älvorna som gömde sig i dimman (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Gjorde alla samma prov? Vi hadde prov på nåt häfte vi läst i innan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 10 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Asså nationella proven påverkar väl inte ens betyg? För min lärare sa det Öööh, jo (:!!! ...eller? jag menar, varför skulle man annars göra dom men vissa lärare sätter mycket av betyget efter nationella prov, och andra kanske inte lika mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Min svenska-lärare säger att man inte kan sänka sitt VG om man "bara" har G på ett NP, men att man kan höja sig om man får ett MVG på dom. men min engelska-lärare är känd för att vara dum i huvet och sätta betyg efter NP, fast min mentor och andra skäller ut henne varje år (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Skrev Vet inte på den frågan hehe.... (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 10 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Gjorde alla samma prov? Vi hadde prov på nåt häfte vi läst i innan... Alla fick kolla på häftet innan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 10 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Min svenska-lärare säger att man inte kan sänka sitt VG om man "bara" har G på ett NP, men att man kan höja sig om man får ett MVG på dom. men min engelska-lärare är känd för att vara dum i huvet och sätta betyg efter NP, fast min mentor och andra skäller ut henne varje år Klart att man inte kan sätta betygen efter enbart nationella proven, men det kan ju verkligen påverka ens betyg thotim skrev ju att hans lärare sa att dom inte påverkade nåt alls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Ok. Men vi fick ha häftet samtidigt som vi skrev! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 10 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Ok. Men vi fick ha häftet samtidigt som vi skrev! So? frågorna var ju om häftet, dom kan ju inte förvänta sig att vi ska komma ihåg allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Asså nationella proven påverkar väl inte ens betyg? För min lärare sa det Mitt betyg i nian i Engelska, Matte, Svenska grundades 90% på Nationella Proven. Lärarna sa att mer än 50% av resultatet på ditt Natinella Prov gick på betygen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Vad var det för fråga? - Gräver de en grop? Sa flickan vänligt. - Ja, så stor så att vi alla får rum lilla vän. Vad var det för grop? Något sånt var frågan. Dagens nationella gick hyfsat bra. Jag valde att skriva krönika, vad tog ni andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Nått om en favoritbok. 1.) Robin Hood 2.) Robinson Crouse Tillsammans blev det en fram & baksida. Orka med, läraren sa att det är inte längden som betyder, utan informationen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 - Gräver de en grop? Sa flickan vänligt. - Ja, så stor så att vi alla får rum lilla vän. Vad var det för grop? Något sånt var frågan. Dagens nationella gick hyfsat bra. Jag valde att skriva krönika, vad tog ni andra? Krönika, men gick åt helvete tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts