R2D2 Skrivet 17 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2002 Hur klarar man "The Driver", åt Malibou Club. Han har en Sabre Turbo och Tommy Vercetti har en USEL Sentinel. Hur gör man, har försökt minst 1993952595 miljoner gånger. Efterlysningen gör det inte lättare heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kamikaze Skrivet 17 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2002 det e bara att köra på, Hilary King brukar typ alltid klanta sig nån gång då ska du passa på att köra om honom... annars får du försöka skujuta sönder hans däck med din UZI när du kör bredvid honom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sirar Skrivet 17 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2002 det är bara och ramma han men gör det helst på nån raksträcka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DawnLord Skrivet 16 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2003 Rammar man honom så får man ju själv sladd, jag har inte klarat det ännu men jag är på god väg... Skall försöka att inte nudda honom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foka Skrivet 16 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2003 Jo. Du måste nudda honom. Hans bil är lite bättre än din. Din har snabbare toppfart, fast hans axar sig fem gånger bättre så rammar du honom inte är du körd. Och ja, efterlysningen är jobbig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiiiim Skrivet 16 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2003 den är enkel...och man märker inte av efterlysningen om man har lärt sig köra bilarna på VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2003 Jag läste nyss ett tips. Man ska ta en Cheetah och ställa vid dom första stoppljusen och sedan ska man byta bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 16 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2003 Finns det något sätt man kan göra för att få den här topicen att vara på första sidan för alltid? Jag har fått nog av "The Driver". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DawnLord Skrivet 16 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2003 Blir så trött på personer som stör sig på vissa topics men endå är tvugna att gå in och göra inlägg i dom.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 16 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2003 Blir så trött på personer som stör sig på vissa topics men endå är tvugna att gå in och göra inlägg i dom.... Man borde se till att denna topicen ligger överst HELA tiden Det är väl klart att man stör sig på en topic som kommer om och om igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DawnLord Skrivet 16 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2003 Mr Mister Posted on Jan 16 2003, 18:59 -------------------------------------------------------------------------------- Det är väl klart att man stör sig på en topic som kommer om och om igen! Jag använde mig i alla fall av en befintlig tråd.... Om du inte klarar av att folk har problem med vissa missions borde du nog öppna ett eget forum där bara du kan posta och läsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 16 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2003 ååh. första gången jag körde det då klarade jag det. men nu när jag måste börja om för att glassfabriken sabbade allt så skiter allt sej. jag körde med 6 sjärnor och det gör int eså stor skildnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DawnLord Skrivet 16 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2003 Jag har äntligen klarat det, men det beror inte på att jag är duktig utan att Hillary klantade sig. Men det finns ju de som är så mycket bättre än mig och klarade det på första försöket, Gratulerar säger jag till dom. Men klanka inte ner på de som inte är lika bra, jag är 30 år och har precis köpt mitt PS2. Har med andra ord inte växt upp med en kontroll i handen som vissa andra.... >_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiiiim Skrivet 17 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2003 jag köpte mitt rätt nyligen jag med...har annars alltid kört Nintendo Men klarade det på första ändå...Men jag trycker inte ner andra för det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts