D-link Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Ja, hur är det egentligen med era pokervanor? (:!!! Nu tänker jag både på internet och "på rikigt" och både med riktiga pengar eller bara med låsaspengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Vad är frågan? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Poker är grejer det. (:!!! Fast man tröttnar rätt så snabbt, Blackjack är roligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Antagligen hur ofta man spelar poker... Jag spelar det bara då och då, när jag är ute på resor och har tråkigt och lirar med några jag känner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 (redigerad) Spelar alltid det på skolan med typ 10st andra.. Men med pengar så spelar man ju Dallas :/ Redigerad 10 februari, 2005 av Fralla_24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Jag vill lära mig att spela som på World Poker Tour..Texas style. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Jag vill lära mig att spela som på World Poker Tour..Texas style. Texas Holdem heter det, och det är inte så svårt som det ser ut. Dock kan du inte spela det utan pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D-link Skrivet 10 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Till alla er som vill börja lira är ett bra sätt att tex gå in på www.multipoker.com där kan man börja spela med riktiga eller låsatpengar utan att det kostar nånting... (:!!! (kräver dock nerladdnign men ligger bara på ca. 10mb) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 (redigerad) Jag är ju trollkarl (Jag kan inte knäppa med fingrarna så har jag massa godis, nej Ingen sån trollkarl), och kort kan man ju leka med. Falskblandning etc Så Poker ska man nog spela mer Vote: Nångång Redigerad 10 februari, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Spelar bara med kompisar.. Klädpoker är förresten den roligaste varianten om man spelar med tjejer som inte är så jätte bra på poker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Har lirat några gånger i skolan.... när jag var mindre spelade vi om tändstickor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Vote: Nån gång. Men ska det spelas ska det vara Texas Hold'em med riktiga pengar. Inget tjafs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 (redigerad) Om någon vill veta något om poker ska ni vända er till siggge här på forumet (min bror). Han har läst det flesta poker böckerna och han är som en pokerbok han själv Vote: ´Ja, ofta. Jag spelar texas ungefär varanan helg och vi spelar ungefär 9-10 timamr i sträck Redigerad 10 februari, 2005 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Om någon vill veta något om poker ska ni vända er till siggge här på forumet (min bror). Han har läst det flesta poker böckerna och han är som en pokerbok han själv Vote: ´Ja, ofta. Jag spelar texas ungefär varanan helg och vi spelar ungefär 9-10 timamr i sträck Låter jävligt tradigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Vote: Ofta Spelar IRL nästan varje helg.. Spelar i skolan varje dag men det är mest för att man inte har nåt annat att göra.. Allvarligare på helgerna Poker är som vardag för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Har aldrig spelat det... Hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Har aldirg spelat pååker. håller mig till min kära uno kortlek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Spelar inte så ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Spelat på internet om låtsaspengar, men när pengarna tog slut fick man inte spela mer.. då fick man skicka in ett sms för att få mer.. kommer inte ihåg vad sidan hette dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Sedan min bror köpte spelmarker för 250 kr så har vi spelat rätt mycket. Det känns riktigt coolt att spela med likadana marker som i t.ex "world poker tour" Ack, dessa tunga, tjocka plastmarker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts