Shotmans Skrivet 12 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Ok har gjort det nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shotmans Skrivet 12 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 7 st kvar sen drar vi igång med tävlingen (Om inte d tar för lång tid..då drar vi igång tävlingen innan 7 st är med) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Ta bort din feta signatur och lägg ner tävlingen och sluta dubbel posta!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Ta bort din feta signatur och lägg ner tävlingen och sluta dubbel posta!!! Håller med om att man inte ska dubbelposta men jag tkr INTE att tävlingen ska läggas ner ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 (redigerad) Ta bort din feta signatur och lägg ner tävlingen och sluta dubbel posta!!! Sluta spamma och vara otrevlig. Redigerad 12 februari, 2005 av Xeo001 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azomner Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Jag ska vara med i tävlingen.. Jag e Shotmans brorsa...Han är avstängd från att skriva..Vet inte varför d e ju synd för att han håller i tävlingen , då kan han ju inte skriva. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Jag ska vara med i tävlingen.. Jag e Shotmans brorsa...Han är avstängd från att skriva..Vet inte varför d e ju synd för att han håller i tävlingen , då kan han ju inte skriva. :'( Konstigt att du blev medlem precis när han stängdes av... Eller ska jag byta ut "han" mot "du"...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azomner Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Min brorsa sitter alltid vid datorn , sen när han blev avstängd sa han att jag kunde bli medlem o hålla koll på mina trådar o så , han ville inte göra en till , för då kanske han blir avstängd..man får ju inte ha 2 st..så då gjorde jag 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 (redigerad) Azomner tror du på det där själv? Redigerad 14 februari, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azomner Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Vet inte , men det är en skön sajt så jag stannar kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Azomner tror du på det där själv? Men gå och dränk dig. Bara för att alla andra har ljugit så måste han ljuga? Jag tror på han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lindell Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Är d nån som kan lägga ut en länk till programet så man kan bygga bilar? har letat som fan men kan ej hitta vet ej vad det heter heller så d e ganska svårt å hitta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azomner Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 (redigerad) Ne jag vet mitt msn funkar inte , så vi får ta detta via denna topic /Shotmans , Så jag skriver igenom detta åt min brorsa.. då kan inte jag eller han bli avstängd Det är inte hans andra account , d e mitt och så skriver jag åt han Här gör man textur mods Redigerad 14 februari, 2005 av Azomner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Här gör man textur mods Textur mods ? Skulle man inte göra en helt ny bil med ZModeler eller annat modellerings-program ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azomner Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 (redigerad) Jodå , men jag letar efter det , fast jag skrev bara up vart man gjorde textur mods.. Nu har jag hittat Zmodeler , http://www.zmodeler2.com/ Redigerad 16 februari, 2005 av Azomner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Jodå , men jag letar efter det , fast jag skrev bara up vart man gjorde textur mods.. Nu har jag hittat Zmodeler , http://www.zmodeler2.com/ Jasså så din bror sitter jämt vid datorn ??? Jag tycker att det verkar som om han aldrig sitter vid datorn... Han e då aldrig på msn iaf ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azomner Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Msn funkar inte ..:'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 San Andreas finns inte på pc, ÄNNU! Det kommer till Sverige den 10 Juni =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azomner Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Jopp det finns på pc , man kan beställa det från engelska sajter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Nej det är inte ute ännu På R* hemsida står det att man kan förbeställa spelet... http://www.rockstargames.com/sanandreas/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts