kattälskaren Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Vet nån var det finns en nedladdningsbar 100% fil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Nej men du kan ju söka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Nej, inte vad jag vet . Jag vet ett fusk som gör att du får 100%; Först måste du ha gjort ALLA uppdrag (inklusive polis och dom). Du måste hitta ALLA gömda packet. Och allt det där SEDAN så hoppas du upp och ner 100 gånger. Sedan kollat du dina stats... då SKA det stå "Status:100%" eller nåt sånt. Om det inte gör det så har du gjort nåt fel. Detta fusk funkar på alla GTA spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Nej, inte vad jag vet . Jag vet ett fusk som gör att du får 100%; Först måste du ha gjort ALLA uppdrag (inklusive polis och dom). Du måste hitta ALLA gömda packet. Och allt det där SEDAN så hoppas du upp och ner 100 gånger. Sedan kollat du dina stats... då SKA det stå "Status:100%" eller nåt sånt. Om det inte gör det så har du gjort nåt fel. Detta fusk funkar på alla GTA spel. Haha,säkert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 (redigerad) Haha,säkert Men, han skämtade nog, om det nu inte var det du menade... BTW, kattälskaren, menar du en savefil eller? Redigerad 28 mars, 2005 av Tiger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 (redigerad) Fan, tryckte på fel knapp Redigerad 28 mars, 2005 av Tiger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 om du inte hittar något där så kan du söka på gamefaqs hemsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_gta_robin Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Vet nån var det finns en nedladdningsbar 100% fil? Enyoy!! http://gta.gamigo.de/download.php?do=cat&id=23 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Teurastaja Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Hehe får inte säga detta men Warez har en fil den heter typ GTA Vice city, rip100% osv. den jag har, funkar 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Hehe får inte säga detta men Warez har en fil den heter typ GTA Vice city, rip100% osv. den jag har, funkar 100% Vad är Warez för något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rammstein Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Vem är Warez?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Vad är Warez för något? Olaglig filfördelning om jag inte misstar mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts