kebabkurt Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Nr. 37 SF photo ops finns inte för mig..(de e den på lyftkranen vid byggarbetsplattsen) jag har tagit alla förutom den och den finns inte.. Vad ska jag göra? har det hänt nån annan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iceman Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 För mig fattas också en. Men jag kan inte hitta den. Även med hjälp av kartan. Men den på kranen är högst upp vid hytten i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 10 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Jag vet och jag har landat på skiten och allt. men den är bara inte där...jag har tagit den på min andra sparning men nu börjat en ny utan cheat och den finns bara inte.. :'( Vilken har du fastnat på? nr.? Jag har guiden så jag kan säga exxakt var den e.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Jag ställde mig på ett berg då funkade det för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iceman Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 (redigerad) Om jag bara visste de så skulle det inte vara något problem. Men när man inte gör dom på samma dag utan lite då och då. Då är det inte lätt att komma ihåg.. Jag tycker att dom borde markeras på något sätt. Om inte på kartan så i alla fall någon stanns så att man slipper åka runt runt hela tiden. För då kunde man ju titta vilka man inte har tagit . Jag har också guiden men den hjälper inte så mycket när inte korten stämmer överens med nr. Redigerad 10 februari, 2005 av iceman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Den här kartan använde jag och den stämmer till fullo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Så den finns inte? Tur då att jag redan har tagit kort på den innan den försvann Den kanske bara är där vissa timmar om dygnet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Det var någon annan som inte fanns för mig på min första fil, men efter jag startat en ny fil så fanns alla, använde då kartan jag länkade till nått inlägg upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 11 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Så den finns inte? Tur då att jag redan har tagit kort på den innan den försvann Den kanske bara är där vissa timmar om dygnet? De e sant..Har inte tänkt på det. Ska genast titta efter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Den finns visst!! Det är bara du som tror att du inte har tagigt de men förmodligen är det en annan som du har missat. Det hände mig i alla fall, fast jag hittade den jag missat när jag gick igenom alla igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 11 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Den finns visst!! Det är bara du som tror att du inte har tagigt de men förmodligen är det en annan som du har missat. Det hände mig i alla fall, fast jag hittade den jag missat när jag gick igenom alla igen. Jo men jag har redan tittat egenom alla..(jag gjorde dom i ordning) och det är bara den kvar men den finns bara inte.. Kan det vara för att jag har flyttat lyftkranen åt ett annat håll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Jo men jag har redan tittat egenom alla..(jag gjorde dom i ordning) och det är bara den kvar men den finns bara inte.. Kan det vara för att jag har flyttat lyftkranen åt ett annat håll??? Kan hända att man inte hittar alla när man använder vissa kartor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 11 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Kan hända att man inte hittar alla när man använder vissa kartor. VAD? jag har guiden och bild på var den ligger och allt skit men den finns endå inte där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Den fanns där för mig men det tog en kvart att hitta den och då använde jag kartan som finns i den klistrade tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 11 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Men jag har ju redan tagit den en gång på en annan sparning och nu finns den bara inte.. var exxakt ligger den då ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts