Nojjan Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 1: Rescue Me 2: Sopranos 3: Seinfeld så ere Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Seinfeld är också huuur bra som helst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Simpsons är bäst. Min humor! Men Family Guy är skitbra det med. Lite kopia av simpsons Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 O.C. helt klart! Bara njuter av att kolla på den serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 (redigerad) Jag tog Scrubs, men Simpsons ligger tätt efter. Redigerad 10 februari, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 10 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 The Simpsons, Family Guy och Oz är mina favoriter... Erkänn.. du brukar kolla på ztv på kvällarna först oz sen simpsons och sist family guy.. eller det va så förr, nu är det the shield istället för oz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Det är dåligt att Michael J. Fox inte är med längre i Spin City. Ingen är med längre. Dom la ner serien i April 2002. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Vote: The Simpsons! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Family Guy, men Scrubs ligger tätt efter! Svinbra! American Dad är faktiskt ruggigt grymt det med... FamilyGuy är bara "wannabe simpsons" Vote: Simpsons Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 FamilyGuy är bara "wannabe simpsons" Vote: Simpsons Nej. Punkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 American Dad var ju ganska bra, men alldeles för likt Family guy! Stilen, Familjen allt är ju likt! En snygg mamma, en lite.... konstig son som är utanför, en syster och ett pratande husdjur, aslikt! Jag röstar på Simpsons iallafal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Vote: Family Guy Ibörjan tyckte jag det var astrist, men nu när man kollar lite nogrannare upptäckte jag att det är så fantastiskt bra och djup humor, inte som i simpsons där alla skämt är ytliga och de inte ligger nått djup i dom. (WTF snackar jag om?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 FamilyGuy är bara "wannabe simpsons" Säger bara dom som inte fattar serien eller inte sett den. American Dad var ju ganska bra, men alldeles för likt Family guy! Stilen, Familjen allt är ju likt! En snygg mamma, en lite.... konstig son som är utanför, en syster och ett pratande husdjur, aslikt! Jo men jag tror humorn i American Dad mer kommer ligga i att skoja med Bush och hans ultrakonservativa garde, vilket torde bli ganska skoj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Family guy.. efter de simpsons Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts