emo Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Jag tycker att scrubs är den skönaste serien... P.S. skaparna bakom family guy ska komma med en ny serie som kommer heter "american dad" P.S.2. CSI NY ska komma också (vet dock inte när) men jag har sett första avsnittet.. det är grymt inte lika grymt som vanliga CSI men bättre än CSI miami Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 OC är ju väldigt bra men du missade en skitbra serie som går nu. Lost! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Family Guy, men Scrubs ligger tätt efter! Svinbra! American Dad är faktiskt ruggigt grymt det med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 9 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Family Guy, men Scrubs ligger tätt efter! Svinbra! American Dad är faktiskt ruggigt grymt det med... Har du sett pilot-avsnittet? det värkar vara ganska najs faktist... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 (redigerad) Ja svårt... Simpsons och family guy som dom bästa tecknade... Och alla älskar raymond... Får hålla me Okka... American Dad låter rätt nice Redigerad 9 februari, 2005 av JMC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 (redigerad) Borde egentligen inte vara en poll! Finns för många serier. Bäst på TV just nu: Lost! Tittar också på: Scrubs, Family Guy, CSI...m.m. American Dad verkar lovande, pilotavsnittets drift med president Bush samtal med gud var ganska kul. (Synd att man måste vänta tills 1:a Maj innan säsong 1 drar igång på allvar, direkt efter säsongsstarten av säsong 4:a av Family Guy). btw: Flyttar till musik, film, grafik. Edit: World Poker Tour missar man naturligtvis aldrig heller. That's my kind of sport! Edit2: Såg just att FOX ändrat startid på American Dad, den ligger nu direkt efter Simpsons, och precis före Family Guy...fortfarande 1:a Maj dock. Redigerad 10 februari, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Vänner tycker jag är bäst . dom andra som man kan rösta på tycker jag är ganska dåliga allihopa. men om jag måste rösta på nån så tar jag spin city :"> . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 The Simpsons, Family Guy och Oz är mina favoriter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Vóte: Nuöll You forgot "Lost" (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Lätt Sopranos. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Simpsons tar hem allt. Saker man sett flera gånger skrattar man fortfarande åt när man ser/hör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 (redigerad) The O.C. är bäst!! Det är dåligt att Michael J. Fox inte är med längre i Spin City. Redigerad 10 februari, 2005 av Moloko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Vote: simpsons men skrubs är också en favorit (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Miami Vice lätt! Finns ingen bättre serie Men OC, Simpsons, The Family Guy är också väldigt bra! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Simpsons tar hem allt. Saker man sett flera gånger skrattar man fortfarande åt när man ser/hör det. ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Jag har svårt för alla dessa amerikanska serier men jag röstade ändå på simpsons Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Vote : Simpsons, det äger! Men varför är inte "Lost" med? Det är ju hur bäst som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 (redigerad) CSI är ju grymt som fan Redigerad 20 juli, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 CSI äger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 The O.C. är bäst!! Det är dåligt att Michael J. Fox inte är med längre i Spin City. Det vet du inte, vem vet hur det hade varit om han hade varit med nu? Han lider av en sjukdom vilket försvårar hans presterande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts