Jump to content

Avispa Country Club


 Share

Recommended Posts

Var det innan eller efter du hade börjat dejta henne.. efteråt kan man autosikta på henne, men inte innan

Det var under dejten.. jag skjutsade henne på crossen och råkade köra in i ett berg, när hon sedan klev upp från marken rörde hon sig inte när jag klev på crossen, då klev jag av och skjöt henne med autosikte, hon dog och fanns inte mer efter det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag prövade precis.. jag kunde inte sikta på henne först, sen svarade jag positivt och hon blev min tjej, sen provade jag igen och det gick inte att autosikta på henne.. kan vara så att det bara fungerar efteråt, altså under dejterna.. detta skall undersökas !

edit: har precis startat en dejt.. kan inte autosikta på katie..

det jag tror hände dig är att du autosiktade på någon som stod bakom din dejt (fast jag vet ju inet eftersom jag inte såg vad som hände)

Redigerad av mickemannen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag prövade precis.. jag kunde inte sikta på henne först, sen svarade jag positivt och hon blev min tjej, sen provade jag igen och det gick inte att autosikta på henne.. kan vara så att det bara fungerar efteråt, altså under dejterna.. detta skall undersökas !

Jo undersök saken närmare.

Har som sagt bara testat att autosikta och skjuta henne under en pågående dejt, vet dock inte om det fungerar för mig utanför dejten.

edit: har precis startat en dejt.. kan inte autosikta på katie..

det jag tror hände dig är att du autosiktade på någon som stod bakom din dejt (fast jag vet ju inet eftersom jag inte såg vad som hände)

edit: Det som nu är konstigt var att jag och tjejen, närmare bestämt polistjejen, var ensamma då jag skjöt henne med autosikte, det jag nu inte vet är om det möjligtvis kunde ha varit en bugg, det är ju mycket möjligt.

Redigerad av Azore
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...