jawa Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Hur kan man få en hunter utan att klara 100% på alla pilotuppdragen? Finns det någon kod, eller står det vid någon militärbas eller ute i öknen någonstans? Det enda jag vet är att jag vill ha den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Den blir tillgänglig vid ett av flyguppdragen på flygplatsen i LV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jawa Skrivet 9 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Den blir tillgänglig vid ett av flyguppdragen på flygplatsen i LV. Ah, okej, tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jawa Skrivet 10 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Lite allmänt till alla andra som läser den här tråden: Man fick inte Hunter helikoptern när man kröde uppdragen vid Las Venturas flygplats. Man kan endast få den av att klara alla uppdrag i flygskolan 100%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rick Hate Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Förhasta ej! Även systemet går att lura! Gör ett av hunteruppdraget på flygskolan När du sitter i hunter'n flyger du in med den i hangaren Gå ut ur helikoptern och ut ur hangaren så att den stängs Vänta tills tiden går ut och gå in och spara spelet. Voila! Nu har du hunter'n i hangaren. ENJOY! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Förhasta ej! Även systemet går att lura! Gör ett av hunteruppdraget på flygskolan När du sitter i hunter'n flyger du in med den i hangaren Gå ut ur helikoptern och ut ur hangaren så att den stängs Vänta tills tiden går ut och gå in och spara spelet. Voila! Nu har du hunter'n i hangaren. ENJOY! Eller så gör man så fast på flyguppdragen i LV det är lättare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rick Hate Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Ehh? flyguppdragen gör man väl ändå på flygskolan i LV? Som jag nämnde? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 När man klarat Bilskolan i SF och uppdragen efter Låses det upp racing tournaments i varge stad en utav dom på LV flygplats.Och där e de flyg och helikopter rejs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Lite allmänt till alla andra som läser den här tråden: Man fick inte Hunter helikoptern när man kröde uppdragen vid Las Venturas flygplats. Man kan endast få den av att klara alla uppdrag i flygskolan 100%. Du måste spara den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Det går väl inte skjuta med den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Det går visst att skjuta med den. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Kan man göra polisuppdrag med den som man kunde i Vice City? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Kan man göra polisuppdrag med den som man kunde i Vice City? Adå det har jag gjort många gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Adå det har jag gjort många gånger Okej, då vet jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 (redigerad) Okej, då vet jag. Det var bra Azore, då brukar man säga tack han lärde ju dig nått nytt Redigerad 10 februari, 2005 av Buffus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eivl Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Hunter finns även på helikopterplattan vid hangarfartyget i SF ibland(den har stått där 2 gånger för mig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Aa fast då får man 5 stjärnors efterlysning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts