BTBoresund Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Det är så att ja försöker att hitta någon information eller hemsida för Jerry Carlsson som uppträde på Sikta mot Stjärnorna som Jerry Lee lewis. Men ja kan inte hitta ett skitt på google, om ja kan få information av någon här som vet hur man kan får kontakt med denne man så blir ni belönade på ett eller annat vis! MVH BTB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Nix Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 9 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Nix Din dumme jävel svarar du för allihoppa eller? Ja ska försöka förtydliga mig själv för er litte mindre bågåvade som har svårt för att förstå! Ja vill inte ha några svar i denna tråd som inte någon KAN hjälpa till med. En 1 gång tack på förhand någon bättre bågovad!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Provat med att kontakta TV4? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 (redigerad) Nä, jag hittade inte heller något, om det nu inte är detta? Jo, jag tror det, kanske. EDIT: Jopp det var det fan! Varsågod.. Redigerad 9 februari, 2005 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 (redigerad) - http://www.nojeninorr.se/?pageId=360 Kanske kan få hans mail och fråga saker till honom personligen, det här artist och musikförmedlingen verkar iallafall haft kontakt med honom... BTW: Chilla... visst JMCs inlägg var onödigt men det var din kommentar också... Redigerad 9 februari, 2005 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts