StellHell Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Dia Psalma har väl gjort en cover på Vet din mamma att du super ? eller har dom gjort den från början ? Fattar ingenting asså :S Kan hända att Dia Salma har gjort en cover. Dom har ganska likt sound på sin musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fisken Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Jag har bara en sak å säga: ULTIMA THULE ÄÄÄÄGER!! och jag tror inte att dom e rasister, möjligt vis patrioter. En bit ur låten Skinhead. No longer am I close shaved No skinhead look I wear Turned into Mr. Normal Och Ultima Thule har inte gjort någon rasistisk låt. Dom har bara gjort låtar om Sveriges historia och hur mycket dom älskar Sverige. Om Ultima Thule var rasister så tror jag inte att dom skulle sluta spela konserter för att några i publiken heilar åt dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Jag har bara en sak å säga: ULTIMA THULE ÄÄÄÄGER!! och jag tror inte att dom e rasister, möjligt vis patrioter. En bit ur låten Skinhead. No longer am I close shaved No skinhead look I wear Turned into Mr. Normal Och Ultima Thule har inte gjort någon rasistisk låt. Dom har bara gjort låtar om Sveriges historia och hur mycket dom älskar Sverige. Om Ultima Thule var rasister så tror jag inte att dom skulle sluta spela konserter för att några i publiken heilar åt dom. Ehm, det är lite gammalt att dom är patrioter och inga rasister ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Vilka är ägda? Det var ju endel som trodde det var Ku Klux Klan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fisken Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Men vissa här verkar inte fatta att dom inte e rassar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Men vissa här verkar inte fatta att dom inte e rassar. Sant där, men e man pantad så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fisken Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Jag stör mig så grovt på folk som säger att man e rasist/nazist bara för att man går omkring i Sverige tröja eller lyssnar på Ultima Thule... Har blivit jagad av invandrargäng flera ggr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Folk tar det bara för allvarligt. Säger som endel, får man inte va stolt för sitt land? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fisken Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Håller med dig Geten. Någon som ska fira nationaldagen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts