Jump to content

Ultima Thule


D-link
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 68
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det sa jag inte... Om du menade mig... Jag kom på nu att jag sa fel :D . Det jag menar är att det lika gärna kan vara Ku Klux Klan... Det kan lika gärna vara något annat... Jag brukar röra till det och sånt... Det är lite synd :) . Jag gillar inte patrioter... Man kan inte vara stolt över sverige man kan inte vara stolt över nåt land... Liksom.. Säj NÅT man kan vara stolt över?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill inte dra igång ännu en rasse diskussion här, men jag kan säga att men jag har lite svårt att se ifall dem här snubbarna verkligen e så såna hyggliga pojkar som vissa av er säger, ok jag kan inte säga att jag tycker om deras musik över huvudtaget, men jag ser inget fel i att sjunga om sitt land, och det gör dig inte heller till rasist, kolla på nordman, den gubben har nog inte fått så mycket kritik för hans låtar.

men iallafal notera KKK tröjan på en av snubbarna, hmmm  :shifty:  vad står det för ?

Visst, vem vet va de nu står för men en sak är iaf säker, han spelar inte i Ultima Thule. De är ju ungefär som att säga att alla som lysnnar på tex. death metal är satanister :rolleyes:

Redigerad av D-link
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är jävligt korkat att vara patriot i dessa dagar, då man vet att om man går runt och skriker "FOSTERLAND, SVERIGE I MITT HJÄRTA" så blir man kallad nasist.

Visst kan man vara stolt över sitt land, främst när det rör sig om sporter och så, men att komma med fraser som "Jag kan dö för Sverige" "Sverige Fosterland" är lite överdrivet...eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är jävligt korkat att vara patriot i dessa dagar, då man vet att om man går runt och skriker "FOSTERLAND, SVERIGE I MITT HJÄRTA" så blir man kallad nasist.

Visst kan man vara stolt över sitt land, främst när det rör sig om sporter och så, men att  komma med fraser som "Jag kan dö för Sverige" "Sverige Fosterland" är lite överdrivet...eller?

Varför ska patrioter inte stå upp för vad dom tycker och känner bara för att inte bli kallade nazister? Det hade jag tyckt vara så jävla fegt, om t.ex säger att du skulle varit en riktig patriot men inte vågat stå för det för att du kan bli kallad nazist, är det rätt menar du? Och folk tycker olika, du kanske inte känner så för Sverige att du skulle kunna dö för det men vissa gör.

Redigerad av Hummler
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Ja nu har jag fått mailet från Thule:

Tjena!

Ursäkta det sena svaret.

Varför måste allt vara så allvarligt. Det var ett 20 tal snubbar som startade en "Loser klubb" för 10 år sen.

Kurt Karlssons Klubb. Och det blev det fyndiga förkortningen KKK. Och dom ville väl ha en reaktion...

Så länge inte vi har en så får den personen som har det stå för sina handlingar.

Ha det bra MVH Thule

Ja så kan ni ju tycka va fan ni vill om deras svar !

Edit: Sry för dubbelpost

Redigerad av Hummler
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja nu har jag fått mailet från Thule:

Tjena!

Ursäkta det sena svaret.

Varför måste allt vara så allvarligt. Det var ett 20 tal snubbar som startade en "Loser klubb" för 10 år sen.

Kurt Karlssons Klubb. Och det blev det fyndiga förkortningen KKK. Och dom ville väl ha en reaktion...

Så länge inte vi har en så får den personen som har det stå för sina handlingar.

Ha det bra MVH Thule

Ja så kan ni ju tycka va fan ni vill om deras svar !

Edit: Sry för dubbelpost

Eller hur? >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om man bortser helt från deras åsikter och ifall dom e rastister eller inte, så tycker jag dom gör hyfsad musik och min personliga favorit är "vet din mamma att du super"

Haha, har inte sett detta innan. ;P

Tyvärr måste jag krossa dina "drömmar".

Det är inte Ultima Thule som har gjort den låten.

Det är The Kristet Utseende - Vet Din Mamma Att Du Super

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...