P-C Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Har sett den bilden förut, tänkte leta efter den men bra att du posta den. Men KKK kanske inte är vit makt utan dom älskar bara sitt land. Och om man inte tycker man står över någon annan varför döper man sitt namn till "Ultimata Norden"? KKK är visst vit makt! skaffa lite info innan du postar (:!!! om man bränner svarta personer över eld så är det nog WHITE POWER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 (redigerad) KKK är visst vit makt! skaffa lite info innan du postar (:!!! om man bränner svarta personer över eld så är det nog WHITE POWER Är du dum eller`skämtar du? Redigerad 10 februari, 2005 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 (redigerad) KKK ägnade sig åt att tracka negrer och folk som stödde dom. dessutom gör de fula webbsidor och ser överlag ganska puckade ut. gå in på kkk.com eller nåt. och ultima thule var husband till främlingsfientliga "sverigepartiet". om de inte längre står för sin gamla rasistideologi skulle de väl i alla fall ha vett nog att byta namn, så de slapp förknippas med rasisterna. och även om de inte skulle vara rasister är det inte riktigt friskt att vara så extremt fixerad vid varenda hörn av sitt hemland. och innan någon frågar: JA, jag har hört låtar av ultima thule, så jag kan dessutom tillägga att de inte gör bra musik, även om man bortser från budskapet. Redigerad 10 februari, 2005 av Crouching.tiger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Ultima Thule har några jädrans göttiga låtar.. =) Ser inget rasistiskt i deras texter.. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 UT har ganska sköna låtar. Vad är det för fel att vara stolt över sitt land? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Det är inget fel förrän det går över i främlingsfientlighet och/eller rasism. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Offtopic: KKK står får Ku Klux Klan, men på hans tröja står det K.K.K alltså med punkter och det har inte Ku Klux Klan ! Jag är så jävla trött på alla som tror att UT är rasister/nazister. Ontopic: UT:s senaste skiva är kass, soundet låter skit. Jag håller mig mest till Völund Smed, Vargflock (fd. Völund Smed) och andra grupper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Offtopic: KKK står får Ku Klux Klan, men på hans tröja står det K.K.K alltså med punkter och det har inte Ku Klux Klan ! Jag är så jävla trött på alla som tror att UT är rasister/nazister. Ontopic: UT:s senaste skiva är kass, soundet låter skit. Jag håller mig mest till Völund Smed, Vargflock (fd. Völund Smed) och andra grupper Skulle du då kunna säga vad "K.K.K." står för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Vågar jag gissa på Ku.Kux.Klan ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Vågar jag gissa på Ku.Kux.Klan ? Fel Ku Klux Klan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Nästan rätt, en tangent för lite Men vänta lite, rätt svar borde ju vara Ku.Klux.Klan och inte Ku Klux Klan eftersom att Ku Klux Klan var fel förrut för att K.K.K inte var rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Nästan rätt, en tangent för lite Men vänta lite, rätt svar borde ju vara Ku.Klux.Klan och inte Ku Klux Klan eftersom att Ku Klux Klan var fel förrut för att K.K.K inte var rätt. Eeehm? Vad snackar du om ? Jag säger bara att KKK aldrig har förkortat det med punkter... :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Är det bara jag som inte ser några punkter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Eeehm? Vad snackar du om ? Jag säger bara att KKK aldrig har förkortat det med punkter... :S Men vad betyder det om det har punkter då? Det för endå allas tankar till Ku Klux Klan, varesig det har punkter eller inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Men vad betyder det om det har punkter då? Det för endå allas tankar till Ku Klux Klan, varesig det har punkter eller inte? Jag har skickat ett mejl till Thule och ställde frågan om vad K.K.K betyder på tröjan, får se om dom svara nu bara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Jag har skickat ett mejl till Thule och ställde frågan om vad K.K.K betyder på tröjan, får se om dom svara nu bara... Känn dig dumförklarad. XPisc: Förvisso. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Känn dig dumförklarad. Varför skulle jag göra det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Antagligen för att Ultima Thule inte kommer att svara på ditt mejl eftersom de är för fega för att försvara vad de står för, och eftersom det dessutom inte finns några hållbara argument för det de står för heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 (redigerad) Offtopic: KKK står får Ku Klux Klan, men på hans tröja står det K.K.K alltså med punkter och det har inte Ku Klux Klan ! Hahahahahhahhahahhttp://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/rofl1.gif Redigerad 11 februari, 2005 av GUD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Offtopic: KKK står får Ku Klux Klan, men på hans tröja står det K.K.K alltså med punkter och det har inte Ku Klux Klan ! Jag är så jävla trött på alla som tror att UT är rasister/nazister. Ontopic: UT:s senaste skiva är kass, soundet låter skit. Jag håller mig mest till Völund Smed, Vargflock (fd. Völund Smed) och andra grupper Snälla... Så bara för att det är punkter är det INTE Ku klux Klan? Det var det dummaste jag hört... Det är väll nästan mer sannolikt att det är så... Ta t ex bandet W.A.S.P. alla säjer att det är We Are Satans People... Men det är egentligen Waps (geting) men dom satte punkter för att det skulle se lite "coolare" ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts