Jump to content

Ultima Thule


D-link
 Share

Recommended Posts

Har sett den bilden förut, tänkte leta efter den men bra att du posta den.

Men KKK kanske inte är vit makt utan dom älskar bara sitt land.

Och om man inte tycker man står över någon annan varför döper man sitt namn till "Ultimata Norden"?

KKK är visst vit makt! >_<

skaffa lite info innan du postar (:!!!:)

om man bränner svarta personer över eld så är det nog WHITE POWER

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 68
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

KKK ägnade sig åt att tracka negrer och folk som stödde dom. dessutom gör de fula webbsidor och ser överlag ganska puckade ut. gå in på kkk.com eller nåt.

och ultima thule var husband till främlingsfientliga "sverigepartiet". om de inte längre står för sin gamla rasistideologi skulle de väl i alla fall ha vett nog att byta namn, så de slapp förknippas med rasisterna.

och även om de inte skulle vara rasister är det inte riktigt friskt att vara så extremt fixerad vid varenda hörn av sitt hemland. och innan någon frågar: JA, jag har hört låtar av ultima thule, så jag kan dessutom tillägga att de inte gör bra musik, även om man bortser från budskapet.

Redigerad av Crouching.tiger
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Offtopic: KKK står får Ku Klux Klan, men på hans tröja står det K.K.K alltså med punkter och det har inte Ku Klux Klan ! Jag är så jävla trött på alla som tror att UT är rasister/nazister.

Ontopic: UT:s senaste skiva är kass, soundet låter skit. Jag håller mig mest till Völund Smed, Vargflock (fd. Völund Smed) och andra grupper :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Offtopic: KKK står får Ku Klux Klan, men på hans tröja står det K.K.K alltså med punkter och det har inte Ku Klux Klan ! Jag är så jävla trött på alla som tror att UT är rasister/nazister.

Ontopic: UT:s senaste skiva är kass, soundet låter skit. Jag håller mig mest till Völund Smed, Vargflock (fd. Völund Smed) och andra grupper :blink:

Skulle du då kunna säga vad "K.K.K." står för?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Offtopic: KKK står får Ku Klux Klan, men på hans tröja står det K.K.K alltså med punkter och det har inte Ku Klux Klan ! Jag är så jävla trött på alla som tror att UT är rasister/nazister.

Ontopic: UT:s senaste skiva är kass, soundet låter skit. Jag håller mig mest till Völund Smed, Vargflock (fd. Völund Smed) och andra grupper :D

Snälla... Så bara för att det är punkter är det INTE Ku klux Klan? Det var det dummaste jag hört... Det är väll nästan mer sannolikt att det är så...

Ta t ex bandet W.A.S.P. alla säjer att det är We Are Satans People... Men det är egentligen Waps (geting) men dom satte punkter för att det skulle se lite "coolare" ut...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...