Jump to content

LOST

Elander
 Share

Recommended Posts

Jag älskar när Lost börjar dra sig mot de två-tre sista avsnitten. Allt blir så rått och elakt och skumt och double-crossing.

Avsnitt nitton;

vilken höjdare! Rena citatmaskinen. Gubbjäveln fick vad han förtjänade, han hade det "a-coming".

Men

vad ska den sluge Locke ta itu med? Jag vågar inte läsa StellSmells spoilers så jag sitter och frågar fast jag inte vill veta.

:wub:

Han varnade inte för den första så jag råkade läsa skiten :P Sista inlägget på sidan 97 alltså.

Avsnitt 18: I slutet. Sista orden från henne. Fyfan vad jag rös :)

Avsnitt 19: Skitbra!

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Avsnitt 19:

Riktigt bra avsnitt, äntligen. Älskade Sawyers ansiktsuttryck när han fick veta att Lockes pappa var den som blåste hans mamma och fick hans föräldrar döda. Fan vad jag trodde att han bara skulle vrida nacken av honom. Och till Locke, han verkar bara vilja vara med i The Others verkar det som i mina öron. Förmodligen är det inte så enkelt, det kommer nog nån skitkrånglig förklaring sen.. Längtar tills Ben avsnittet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

[Tycker det är löjligt och onödigt att "spoiler-markera" hela tiden, vem fasen tittar här om man inte sett senaste Lost? Och isåfall vad har man att hämta..?]

Dem som följer det på TV4? Kan ju finnas folk som inte hunnit sett senaste också, men ändå vill kunna titta i tråden. Spoilers är alltid spoilers...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

[Tycker det är löjligt och onödigt att "spoiler-markera" hela tiden, vem fasen tittar här om man inte sett senaste Lost? Och isåfall vad har man att hämta..?]

Jag började inte kolla på Lost förens säsong 3, och då hade jag 2 säsonger att kolla igenom, och jag hade följt denna topicen sen start.

Så kom inte med massa bullshit.

Sen är en massa spoils för framtida avsnitt likaså.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Avsnitt 19:

Riktigt bra avsnitt, äntligen. Älskade Sawyers ansiktsuttryck när han fick veta att Lockes pappa var den som blåste hans mamma och fick hans föräldrar döda. Fan vad jag trodde att han bara skulle vrida nacken av honom. Och till Locke, han verkar bara vilja vara med i The Others verkar det som i mina öron. Förmodligen är det inte så enkelt, det kommer nog nån skitkrånglig förklaring sen.. Längtar tills Ben avsnittet.

Åh, kan inte bara instämma. Skitbra var det - precis som Pico sa så är säsongsavslutningarna till Lost alltid såhär grymma :)

Jag hade inte sett varken 18 eller 19 igår, kände inget större behov av Lost. Under säsong två kunde jag verkligen gå och längta efter det, och nu längtar jag ihjäl mig till nästa vecka :teehee:

Jag började inte kolla på Lost förens säsong 3, och då hade jag 2 säsonger att kolla igenom, och jag hade följt denna topicen sen start.

Jag började kolla när Säsong två började, så då körde jag igenom hela första säsongen på raken, skithärligt att göra så ju, att slippa vänta. Måste varit ännu bättre med två hela säsonger ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dem som följer det på TV4? Kan ju finnas folk som inte hunnit sett senaste också, men ändå vill kunna titta i tråden. Spoilers är alltid spoilers...

Löjligt, som sagt, man går ju in här för att diskutera senaste avsnittet, och jag garanterar att majoriteten på forumet laddar hem varje avsnitt, och ser man på TV4 så får man väl hålla sej undan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Löjligt, som sagt, man går ju in här för att diskutera senaste avsnittet, och jag garanterar att majoriteten på forumet laddar hem varje avsnitt, och ser man på TV4 så får man väl hålla sej undan.

En majoritet är inte alla. Följer man serien på TV4 så har man väl fan lika stor rätt att komma in hit och diskuttera Lost.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad som är löjligt är ditt resonemang. Läs vad Stell skrev, många spoilers handlar om kommande avsnitt - alltså saker som inte har visats i USA än.

Ja då måste man dölja det, precis som StellHell gjorde. Men visst fan är det löjligt att man ska skriva svart om det senaste avsnittet som visats i USa? Det är ju ändå det alla snackar om..? :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja då måste man dölja det, precis som StellHell gjorde. Men visst fan är det löjligt att man ska skriva svart om det senaste avsnittet som visats i USa? Det är ju ändå det alla snackar om..? :rolleyes:

Herregud.

Det är du som är den löjliga här som tycker att alla som inte har kollat på avsnitten som du sett inte ska läsa denna topic.

Så du läser inga topicar som inte har något med saker du gör? Man läser en topic för man vill ha reda på något eller för att just bara läsa det, inte för att man måste skriva något.

Det finns folk som inte har tillgång till avsnitt som kommer ut i USA, och dom är då löjliga och ska hålla sig borta härifrån?

Och folk som inte har sett Lost, eller helt enkelt har missat ett par avsnitt. Ska dom också bara ignorera denna topic för du tycker dom är löjliga?

Nej du, jag vet vad problemet ligger. Du är så jävla lat och orkar inte markera spoilad text, och därför tycker du att all text ska synas så du bara behöver läsa. Du gillar att lägga näsan i blöt, och när du fick jobba för att få tag på information så fick du blodat tand.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Herregud.

Det är du som är den löjliga här som tycker att alla som inte har kollat på avsnitten som du sett inte ska läsa denna topic.

Så du läser inga topicar som inte har något med saker du gör? Man läser en topic för man vill ha reda på något eller för att just bara läsa det, inte för att man måste skriva något.

Det finns folk som inte har tillgång till avsnitt som kommer ut i USA, och dom är då löjliga och ska hålla sig borta härifrån?

Och folk som inte har sett Lost, eller helt enkelt har missat ett par avsnitt. Ska dom också bara ignorera denna topic för du tycker dom är löjliga?

Dom får väl välja själva om dom vill läsa här eller inte, men man är bra dum om man gör det när man vet att folk diskuterar senaste avsnittet.(De som inte sett senaste alltså) Men men, gör som ni vill, jag skulle då inte orka hålla på sådär..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dom får väl välja själva om dom vill läsa här eller inte, men man är bra dum om man gör det när man vet att folk diskuterar senaste avsnittet.(De som inte sett senaste alltså) Men men, gör som ni vill, jag skulle då inte orka hålla på sådär..

De vet ju att alla, utom du, har vett nog att spoilermarkera :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mys. Episod 20.

Locke död. Och med min senaste spoil i baktanke så är det alltså 3 personer till som kommer dö dom två sista avsnitten. Frågan är om det blir flygpassagerarna eller the others som stryker med.

Och vem är denna Jacob. Man hörde hans "Help me!" och såg hans kontur i någon sekund.

Det mest konstiga är väl ändå att mannen i skogen är samma person som killen i deras camp.. Hmm, mystiken tätnar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor