Merkky Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Tror att det kommer att bli några bra avsnitt nu på slutet. Blir bara sur om dom inte avslutar nu, men förmodligen gör dom ju inte det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Tror att det kommer att bli några bra avsnitt nu på slutet. Blir bara sur om dom inte avslutar nu, men förmodligen gör dom ju inte det.. Säsong 3 är inte sista säsongen. Dom har manus för 8 säsonger eller vad det var, men dom försöker få ner det till 5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Säsong 3 är inte sista säsongen. Dom har manus för 8 säsonger eller vad det var, men dom försöker få ner det till 5. 8 säsonger? Fueck, vad har dom tänkt sig. bättre att dom trycker ihop spänningen till varje avsnitt istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Det är nu bekräftat att Säsong 4 kommer vara den sista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Det är nu bekräftat att Säsong 4 kommer vara den sista. Källa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Källa? Amerikanska Lost sidor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Amerikanska Lost sidor. Officiella? Länk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Jag läste att det var fem säsonger de hade material till, men kortar ned det till fyra. Har ingen källa på det dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Jag läste att det var fem säsonger de hade material till, men kortar ned det till fyra. Har ingen källa på det dock. Det är det jag också gjort, Lindelof och Abrams har sagt att de gör fyra säsonger. ABC kan forstsätta om dom vill fast då skulle det suga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Bwaha blivit Lostnörd nu igen.. Oh wellish.. Kan inte vänta på avsnitt 19. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Bwaha blivit Lostnörd nu igen.. Oh wellish.. Kan inte vänta på avsnitt 19. Du behöver inte vänta längre. Lost_S03E19_HDTV_XviD-XOR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Bra avsnitt för en gångs skull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Fan vad drygt att den kom så sent, fanns inte när jag tänkte tanka imorrse. Nu måste jag vänta ändå tills jag kommer hem och lite längre. -.- Bara två avsnitt kvar av S3 nu, det sägs att det kommer avslutas med en "showdown" mellan dem överlevande och The Others. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Fan vad drygt att den kom så sent, fanns inte när jag tänkte tanka imorrse. Nu måste jag vänta ändå tills jag kommer hem och lite längre. -.- Bara två avsnitt kvar av S3 nu, det sägs att det kommer avslutas med en "showdown" mellan dem överlevande och The Others. By the end of May there will be 5 (FIVE) deaths & one showdown. And a final confrontation between Jack & Locke! Now if you count Locke's father who died last night, then who could the other 4 people be? I have no idea. I'm hoping for the Others as I'm tired of people dying from the Survivors. And if rumors of deaths of a certain two people are true, I will be most disappointed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Du behöver inte vänta längre. Lost_S03E19_HDTV_XviD-XOR Oh, den fanns inte inatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Oh, den fanns inte inatt. 2007-05-03 02:22:38 Stop the bullshit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Möjligt att det var precis innan det jag laddade ner och såg E18 då.. Men någon S03E19 fanns det då icke! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Bra avsnitt 19. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Bra! Tycker att dom senaste fyra avsnitten varit skitbra. Men det är ju min åsikt. Wooh nu måste man vänta flera daaagar och sedan är det bara två avsnitt kvar också. Sen måste man vänta flera månader. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Jag älskar när Lost börjar dra sig mot de två-tre sista avsnitten. Allt blir så rått och elakt och skumt och double-crossing. Avsnitt nitton; vilken höjdare! Rena citatmaskinen. Gubbjäveln fick vad han förtjänade, han hade det "a-coming". Men vad ska den sluge Locke ta itu med? Jag vågar inte läsa StellSmells spoilers så jag sitter och frågar fast jag inte vill veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts