Tackleberry Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Skulle man akta sig för SORNY, eller vad var det du sa, StellHell? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Skulle man akta sig för SORNY, eller vad var det du sa, StellHell? Nej, man skulle inte dra ner SORNY's avsnitt 15. Denna(17) rellen är inte nukad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Nej, man skulle inte dra ner SORNY's avsnitt 15. Denna(17) rellen är inte nukad. Okej, tackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 17 Whey! Roligt avsnitt. Tror att Brotha-killens fru landade på ön, eller simmade till den och kommer dyka upp senare i serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Ep17: Kul avsnitt! Gissar på att det är nån som jobbar åt Penny som kom dit! Trodde att allting skulle handla mera om The Others flickan... Juliette var namnet ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Iaf, någon som noterade fotot på prästens (?) skrivbord? Det var en bild på honom tillsammans med kvinnan i juvelerarbutiken (hon som förutsåg mannen med de röda skornas död), är dem ett par? Hänger det ihop? Det borde hänga ihop eftersom att bilden zoomas lite ditåt, munken sväljer nervörst när desmond lägger upp sina kläder i närheten av kortet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Det borde hänga ihop eftersom att bilden zoomas lite ditåt, munken sväljer nervörst när desmond lägger upp sina kläder i närheten av kortet Vad menar du? Det hände väl innan han träffade henne i affären? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Vad menar du? Det hände väl innan han träffade henne i affären? Alltså, munken verkar vara vän/kk/tillsammans med bruden som Desmond träffade sen, när han trodde att han kom hem efter att luckan hade exploderat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Kollade på 17 och 18 idag, båda sög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Kollade på 17 och 18 idag, båda sög. Nu tycker jag dock du är för nere i träsket och plaskar. tredje säsongen har vart ett bottennapp, men börjar komma tillbaka. Har hållt med dig om att de flesta vart skräp, men dom senaste har faktist vart sevärda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Nu tycker jag dock du är för nere i träsket och plaskar. tredje säsongen har vart ett bottennapp, men börjar komma tillbaka. Har hållt med dig om att de flesta vart skräp, men dom senaste har faktist vart sevärda. E18 är kasst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Det är inte sämre, bara att man börjar bli lite mätt. 318 var lite segt, men slutet var läskigt ;S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Nu tycker jag dock du är för nere i träsket och plaskar. tredje säsongen har vart ett bottennapp, men börjar komma tillbaka. Har hållt med dig om att de flesta vart skräp, men dom senaste har faktist vart sevärda. Mellan avsnitt 10-14 var det påväg tillbaka. Ok slutet i 18 var bra men jagtycker inte om Sun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 E17 och E18 ligger på min stationära, och jag har inte sett dem än. Min skärm har gått sönder så det blir lite svårt med (i för sig kopplar jag datorn till TVn men jag måste fortfarande sätta på inställningarna med skärmen först). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 E18: Gillar faktist det avsnittet, slutet var bra! Undrar vad fan som är med det dära planet och att dom hade hittat det? Inga överlevande? Kanske the others som var i farten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Tror nog att E19 handlar om Locke. Det känns i alla fal som det kommer göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Tror nog att E19 handlar om Locke. Det känns i alla fal som det kommer göra det. Det gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Tror nog att E19 handlar om Locke. Det känns i alla fal som det kommer göra det. 19: Locke 20: Ben 21: Charlie 22: Jack Slut på säsong 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 19: Locke 20: Ben 21: Charlie 22: Jack Slut på säsong 3. Jag tror att Charlie dör i 21. Dom brukar ge en karaktär som ska dö ett sisa avsnitt som handlar om dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Jag tror att Charlie dör i 21. Dom brukar ge en karaktär som ska dö ett sisa avsnitt som handlar om dom While Jack devises a plan to do away with “The Others” once and for all, Sayid uncovers a flaw in “The Others’” system that could lead to everyone’s rescue. But it requires Charlie to take on a dangerous task that may make Desmond’s premonition come true. Alltså. Charlie kommer få springa iväg utan Desmond i hasorna som kan hjälpa honom. Antingen dör han eller så dör han inte och det skulle typ göra honom tillbaka till sitt gamla jag för han klarade sig från sitt öde eller nån sån bullshit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts