Jump to content

LOST

Elander
 Share

Recommended Posts

Om Nikki och Paulo.

People hated them before they even opened their mouths to say anything significant because it felt like they were crashing the party," exec producer Damon Lindelof acknowledges of the characters who were abruptly introduced last fall. "The easiest thing would have been to just write them out and forget they ever happened, like the cougar on [season 2]of 24. But that's not Lost. We should at least own up to it."

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är inte mitt fel att man inte kan lägga spoiler på en quote :mellow: , så det stämmer att du får akta dig :)

Du kan väl sluta quota då? Eller färga quoten vit?

Och du har fortfarande inte sagt vilket avsnitt det är.

Alltså.. Du är pissdålig.

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kan väl sluta quota då? Eller färga quoten vit?

Och du har fortfarande inte sagt vilket avsnitt det är.

Alltså.. Du är pissdålig.

Vad spelar det för roll vilket avsnitt? Antingen läser man spoiler, eller så gör man det inte. Och den spoilern som jag postade handlar om att producenten pratade om två karaktärer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad spelar det för roll vilket avsnitt? Antingen läser man spoiler, eller så gör man det inte. Och den spoilern som jag postade handlar om att producenten pratade om två karaktärer.

HAHAHAHAHAHAHAH! Fan du är ju dum i huvudet. Börja tänk, människa

Vet du att vissa personer här på forumet ser avsnitten från USA? och när de sedan diskuterar dem spoilar man för dom som följer svensk tv. jag vill läsa spoilers för dom som följer svensk tv men inte saker som inte har hänt i amerikansk tv än. Jag förväntar mig inte att du ska fatta ens, men skriv vilket avsnitt det är, OK? Lär dig. Sopa

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HAHAHAHAHAHAHAH! Fan du är ju dum i huvudet. Börja tänk, människa

Vet du att vissa personer här på forumet ser avsnitten från USA? och när de sedan diskuterar dem spoilar man för dom som följer svensk tv. jag vill läsa spoilers för dom som följer svensk tv men inte saker som inte har hänt i amerikansk tv än. Jag förväntar mig inte att du ska fatta ens, men skriv vilket avsnitt det är, OK? Lär dig. Sopa

Spoilers för svensk tv? Dom som följer TV4s takt behöver inte spoilermarkera, då borde du kunna skilja på det. Det är ofta som folk som skriver om USA avsnitten in skriver vilket avsnitt det är, så du måste inte bara säga till mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spoilers för svensk tv? Dom som följer TV4s takt behöver inte spoilermarkera, då borde du kunna skilja på det. Det är ofta som folk som skriver om USA avsnitten in skriver vilket avsnitt det är, så du måste inte bara säga till mig.

äh men helt ärligt.. vafan är det här. Vi som ser på amerikansk tv, vi spoilermarkerar så inte de som följer svensk ser. men om du skriver saker som inte hänt i amerikansk än heller, vill inte jag se det, därför ska du skriva vilket avsnitt spoilern kommer ifrån, så jag vet inte om sett skiten eller inte..

Redigerad av Hultenius
Onödigt påhopp...
Länk till kommentar
Dela på andra sidor