Siana Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Jag har ingen seriös disskusion, jag bara tillrättavisar. Ska man bygga en teori får man ju bygga den på fakta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 Du verkar ha nån allvarlig diskussion här, jag bara undrar över olika saker. Fan vet jag vad som händer med Jack, men han blir nog inte så väldigt glad. Och btw, enligt promon för nästa avsnitt så ska nån dö i nästa avsnitt. MEN FÖR HELVETE, SKRIV ATT DET HANDLAR OM KOMMANDE AVSNITT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 26 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 (redigerad) MEN FÖR HELVETE, SKRIV ATT DET HANDLAR OM KOMMANDE AVSNITT! Exakt, jag råkade också läsa det där. Tack... EDIT: Skulle det vara möjligt att banna dom som inte spoilervarnar, bara från den här tråden? Redigerad 26 mars, 2007 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 26 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 Stor ursäkt, jag bara satt och skrev svar på Sianas post, men sen fick jag för mig att skriva det dära! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Skräpavsnitt. Dom har fått typ 10minuter sammanlagt i sändning på 3 säsonger, och sen gör dom ett helt avsnitt om 2 personer, som nu är döda och aldrig kommer att ses igen, och slösar ett helt avsnitt på skiten. Dom har inte tillfört ett jävla piss, och detta tillförde inte heller ett jävla skit, mer än att dom hittade luckan och planet innan dom andra, och hade en walkie-talkie. Vilket inte har ett jävla piss med storyn att göra, och komma inte göra något nu efter dom är döda heller. Utvärdering: 1/10, sämsta avsnittet på 100 år. Helt orelevant, och det slängde bort 40 minuter av min tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Skräpavsnitt. En fråga bara... Stannar du uppe varje torsdagsnatt för att se programmet så fort som möjligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 En fråga bara... Stannar du uppe varje torsdagsnatt för att se programmet så fort som möjligt? Stannar uppe varje natt för diverse avsnitt. Måndag: Heroes, 100 Höjdare, Simpsons, Family Guy, American Dad Tisdag: Prison Break, 24 Onsdag: House, Bleach Torsdag: Scrubs, Naruto Fre&Lör: Fritt Söndag: Playa Del Sol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 (redigerad) Lost 314 Lost goes CSI Ganska meningslöst avsnitt tbh. Fast var iofs rätt kul med ett par flashbacks från ön. Redigerad 29 mars, 2007 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 s03e14 "Skräpavsnitt" skulle jag inte kalla det, men det kändes inte riktigt som att det var Lost jag kollade på... Det är grymt ändå med alla plantor som gör serien mycket intressantare. Sen var det ju ganska spännande dessutom. Förresten, var det någon annan som tänkte på att Jacks röst har "förändrats"? Tyckte han lät riktigt annorlunda när de spelade upp hans tal (det efter 6 dagar på ön). Nu får det gärna fortsätta framåt igen, lite mer av den andra ön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 s03e14 "Skräpavsnitt" skulle jag inte kalla det, men det kändes inte riktigt som att det var Lost jag kollade på... Det är grymt ändå med alla plantor som gör serien mycket intressantare. Sen var det ju ganska spännande dessutom. Förresten, var det någon annan som tänkte på att Jacks röst har "förändrats"? Tyckte han lät riktigt annorlunda när de spelade upp hans tal (det efter 6 dagar på ön). Nu får det gärna fortsätta framåt igen, lite mer av den andra ön. Det är ju ett skräpavsnitt just på grund av att det inte tillförde ett jävla skit. Dom kunde gjort ett avsnitt helt om mig, som om jag hade gömt mig i jungeln och helt plötsligt så dör jag. Absolut orelevant skit, som borde ha strukits ur manuset innan dom äns började med serien. Okej om diamanterna hade vart en annan grej som verkligen var viktig för storyn, men ett par diamanter som dom sen begraver med dom gör saken ännu lamare än vad den redan är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 (redigerad) Det är ju ett skräpavsnitt just på grund av att det inte tillförde ett jävla skit. Dom kunde gjort ett avsnitt helt om mig, som om jag hade gömt mig i jungeln och helt plötsligt så dör jag. Absolut orelevant skit, som borde ha strukits ur manuset innan dom äns började med serien. Okej om diamanterna hade vart en annan grej som verkligen var viktig för storyn, men ett par diamanter som dom sen begraver med dom gör saken ännu lamare än vad den redan är. Håller med om att det inte kändes relevant för serien och dess story, men man kan ju ändå "avnjuta" avsnittet. Redigerad 29 mars, 2007 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Skräpavsnitt. Dom har fått typ 10minuter sammanlagt i sändning på 3 säsonger, och sen gör dom ett helt avsnitt om 2 personer, som nu är döda och aldrig kommer att ses igen, och slösar ett helt avsnitt på skiten. Dom har inte tillfört ett jävla piss, och detta tillförde inte heller ett jävla skit, mer än att dom hittade luckan och planet innan dom andra, och hade en walkie-talkie. Vilket inte har ett jävla piss med storyn att göra, och komma inte göra något nu efter dom är döda heller. Utvärdering: 1/10, sämsta avsnittet på 100 år. Helt orelevant, och det slängde bort 40 minuter av min tid. Spojler 14 Men dom dog ju inte. Dom blev bara paralyserade. Iallfall tjejen,hon öppnade ögonen precis innan. Eller fattaed jag allt fel? Jag fattade det som att dom bara blev paralyserade när hon sa typ "Your not going to die, your heartrate blabalba" Nu kan jag dock hålla med om att avsnittet inte var så jättekul. Det var ioförsig kanske skönt att se vad dom här två fjantarna har gjort under all tid som har visats på Lost, så det känns naturligt, som om dom har vart där hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Spojler 14 Men dom dog ju inte. Dom blev bara paralyserade. Iallfall tjejen,hon öppnade ögonen precis innan. Eller fattaed jag allt fel? Jag fattade det som att dom bara blev paralyserade när hon sa typ "Your not going to die, your heartrate blabalba" Nu kan jag dock hålla med om att avsnittet inte var så jättekul. Det var ioförsig kanske skönt att se vad dom här två fjantarna har gjort under all tid som har visats på Lost, så det känns naturligt, som om dom har vart där hela tiden. Jo, men de blev ju ändå begravda. Vilket betyder att de antagligen dör inom inte allt för lång tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Avsnitt fjorton sett. Jag tyckte det var ett bra avsnitt. Det tillförde inte så mycket, och man ville ju veta fortsättningen på cliffhangern i förra avsnittet men det här var ändå ganska spännande. Så fort jag såg Arnzt och spindlarna byggde jag faktiskt upp den där teorin, att de kanske inte var döda... Och den stämde. *Skryt* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Avsnitt fjorton sett. Så fort jag såg Arnzt och spindlarna byggde jag faktiskt upp den där teorin, att de kanske inte var döda... Och den stämde. *Skryt* Vem gjorde inte det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Vem gjorde inte det? Ehm.. hehe. Hahaha, det enda jag kan tänka på nu är ett avsnitt av Lost med Stellhell springandes runt i skogen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 s03e14 Fan vad äckligt det var när det började krypa spindlar överallt.. :'( Avsnittet i sig var helt värdelöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Spoilerbild för dom som inte sätt avsnitt 14 http://i6.photobucket.com/albums/y235/Sebbe88/shannon-1.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Spoilerbild för dom som inte sätt avsnitt 14 http://i6.photobucket.com/albums/y235/Sebbe88/shannon-1.jpg Hahaha, så stor inverkan har dom haft så dom inte äns kunda använda pilotavsnittet för att slippa filmandet! Oj oj oj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Håller med StellHell om att avsnitt 14 var helt ovärt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts