L_Voll Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Nu har jag sett avsnitt elva & tolv. Tycker det var två jättespännande avsnitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Jag fattar inte vad det är med dig, seriöst. Jag och en del andra tycker serien har blivit sämre, och eftersom att den här tråden handlar om lost så borde man ju få skriva att man tycker en del avsnitt är dåliga. Du tycker fortfarande dom är bra, fint, låt mig och andra tycka vad vi vill Nej! Jag ska bestämma vad DU tycker, ingen annan. Dumheter! Fattar ju alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Picopanelen tycker till. Spoilermarkerat material innehåller just spoilers, du har blivit varnad. Charlie har fått ett läskigt grin på sista tiden. Vem kunde ha anat att Claire var gothkid? (Typ) Bannemej. Jin utstötte seriens bästa replik efter att Desmond prickade vildsvin. Hans hopplösa "jaaeeh" var mega. Locke var grym (i ordets negativa bemärkelse) den här gången. Fast den enögda ryssen tycktes ju inte klaga på sitt öde. Och Jack, vad i helsike? Har han också börjat 'fånga dagen?' Lira boll med den där tjocka vakten, haha. That is all. Avsnitt 12 var mycket bra. Förresten, kan någon fräscha upp mitt minne angående Jack och Claires syskonrelation? Vad framkom i andra säsongen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Förresten, kan någon fräscha upp mitt minne angående Jack och Claires syskonrelation? Vad framkom i andra säsongen? När Jacks pappa och Ana-Lucia var i Sidney åkte dom till ett hus mitt i natten, han skrek att han ville träffa sin dotter. Då började det komma rykten om att det var Claire. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 lollerblades E13 Ett bra avsnitt för en gångskull, och det var en riktig överaskning efter den andra. Lockes farsa blev ett större svin än han redan var. Smartsamt öde för Locke. Antagligen så är allt fler tjuriga på honom nu med, men han är ju med the others nu, så han har det nog skoj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Måste fan hem och tanka nu... Vill nästan veta hur det går för Jack... Och när stell tkr att det var ett bra avsnitt så var det nog det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Lost.S03E13.720p.HDTV.x264-CTU Once you go 720p you never go back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Lost.S03E13.720p.HDTV.x264-CTU Once you go 720p you never go back Måste fasen testa det.! Btw, min förra post här var min 2000! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Måste fasen testa det.! Btw, min förra post här var min 2000! Gör det, jävligt nice. Tog bort bilden då det kan anses som spoiler. Lös på bättre sätt om du vill visa/ KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Avsnitt 13 var nog det bästa sedan uppehållet. Riktigt spännande Cliffhanger med Lockes pappa i fångskap. Men jag vill veta mer om Dharma och allt det. Det är största anledning till att jag fortfarande kollar på Lost. Jag vill veta mer om Dharma, öns mysterier och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 (redigerad) E13, riktigt bra avsnitt! Locke är min favoritkaraktär. Hoppas Locke gör nåt riktigt grymt mot honom nu, fyfan vad arg man blir trots att det bara är en serie. Hade jag varit Locke, ja, då jävlar...! Redigerad 22 mars, 2007 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 T-t-t-t-t. James aka Sawyer är ju ballast. Ska snart se på E13! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 (redigerad) Men det är väl själva ***. Först råkade jag tanka avsnitt 12, i yrheten. Sen när jag väl fått hem avsnitt 13 så är det en passwordad där man ska tanka hem nåt spyware bombat program för att låsa upp den. Suck. Edit: E13: Ett fuckat avslut på ett bra men fuckat avsnitt... Nu börjar allting spåra ur, då dom verkar kunna få allting dom vill ha. Och jag undrar verkligen ändå vad som ska hända. Förmodligen så ska Jack helt gå på The Others sida, eftersom han verkar vara riktigt desperat att komma därifrån. Jag tror att han kmr vilja ha hämd som fan pga Locke. Och Lockes pappa, vafan ska hända med han då? Han borde bara dö och försvinna från serien helt och hållet. Men det var ett bra avsnitt. Redigerad 23 mars, 2007 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Hur många avsnitt är det kvar av säsongen? Trött på alla frågor som finns kring "the others". Kan de inte bara berätta vilka de är och vad de sysslar med någon gång. Avsnitt 13 var rätt nice. Locke är dum i huvet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Men det är väl själva ***. Först råkade jag tanka avsnitt 12, i yrheten. Sen när jag väl fått hem avsnitt 13 så är det en passwordad där man ska tanka hem nåt spyware bombat program för att låsa upp den. Suck. Edit: E13: Ett fuckat avslut på ett bra men fuckat avsnitt... Nu börjar allting spåra ur, då dom verkar kunna få allting dom vill ha. Och jag undrar verkligen ändå vad som ska hända. Förmodligen så ska Jack helt gå på The Others sida, eftersom han verkar vara riktigt desperat att komma därifrån. Jag tror att han kmr vilja ha hämd som fan pga Locke. Och Lockes pappa, vafan ska hända med han då? Han borde bara dö och försvinna från serien helt och hållet. Men det var ett bra avsnitt. Vad spelar det för roll om Jack går på The Others sida? De kan ju inte heller komma därifrån längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Vad spelar det för roll om Jack går på The Others sida? De kan ju inte heller komma därifrån längre. Klart dom kan komma därifrån, vad är meningen med serien annars? Dharma har säkert nåt sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Klart dom kan komma därifrån, vad är meningen med serien annars? Dharma har säkert nåt sätt. Bara för att de inte kan komma därifrån nu betyder det ju inte att inte folk på något sätt kan komma därifrån senare. Men Ben sade att efter att deras kommunikation bröts har U-båten varit deras enda väg därifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Bara för att de inte kan komma därifrån nu betyder det ju inte att inte folk på något sätt kan komma därifrån senare. Men Ben sade att efter att deras kommunikation bröts har U-båten varit deras enda väg därifrån. Men vad menade Ben med att U-båten inte kunde komma tillbaka till ön efteråt? Och Locke fick inte spränga den för att alla andra i The Others måste få veta att dom kan åka om dom vill. Men om ändå U-båten var förlorad efter att dom kört hem Jack så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Men vad menade Ben med att U-båten inte kunde komma tillbaka till ön efteråt? Och Locke fick inte spränga den för att alla andra i The Others måste få veta att dom kan åka om dom vill. Men om ändå U-båten var förlorad efter att dom kört hem Jack så?Det var ju knappast poängen? Du påstod att du trodde att Jack skulle börja samarbeta med The Others för att komma därifrån - U-båten är ju sprängd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 (redigerad) Det var ju knappast poängen? Du påstod att du trodde att Jack skulle börja samarbeta med The Others för att komma därifrån - U-båten är ju sprängd? Du verkar ha nån allvarlig diskussion här, jag bara undrar över olika saker. Fan vet jag vad som händer med Jack, men han blir nog inte så väldigt glad. SPOILER E14Och btw, enligt promon för nästa avsnitt så ska nån dö i nästa avsnitt. Redigerad 26 mars, 2007 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts