Jump to content

LOST

Elander
 Share

Recommended Posts

Jag fattar inte vad det är med dig, seriöst.

Jag och en del andra tycker serien har blivit sämre, och eftersom att den här tråden handlar om lost så borde man ju få skriva att man tycker en del avsnitt är dåliga. Du tycker fortfarande dom är bra, fint, låt mig och andra tycka vad vi vill

Nej! Jag ska bestämma vad DU tycker, ingen annan. Dumheter! Fattar ju alla

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Picopanelen tycker till. Spoilermarkerat material innehåller just spoilers, du har blivit varnad.

Charlie

har fått ett

läskigt grin på sista tiden.

Vem kunde ha anat att

Claire

var gothkid? (Typ) Bannemej.

Jin

utstötte seriens bästa replik efter att Desmond prickade vildsvin. Hans hopplösa "jaaeeh" var mega.

Locke

var grym (i ordets negativa bemärkelse) den här gången. Fast den enögda ryssen tycktes ju inte klaga på sitt öde.

Och Jack,

vad i helsike? Har han också börjat 'fånga dagen?' Lira boll med den där tjocka vakten, haha.

That is all. Avsnitt 12 var mycket bra.

Förresten, kan någon fräscha upp mitt minne angående

Jack och Claires syskonrelation? Vad framkom i andra säsongen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men det är väl själva ***.

Först råkade jag tanka avsnitt 12, i yrheten. Sen när jag väl fått hem avsnitt 13 så är det en passwordad där man ska tanka hem nåt spyware bombat program för att låsa upp den. Suck.

Edit: E13:

Ett fuckat avslut på ett bra men fuckat avsnitt... Nu börjar allting spåra ur, då dom verkar kunna få allting dom vill ha. Och jag undrar verkligen ändå vad som ska hända. Förmodligen så ska Jack helt gå på The Others sida, eftersom han verkar vara riktigt desperat att komma därifrån. Jag tror att han kmr vilja ha hämd som fan pga Locke. Och Lockes pappa, vafan ska hända med han då? Han borde bara dö och försvinna från serien helt och hållet. Men det var ett bra avsnitt.

Redigerad av Merkky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men det är väl själva ***.

Först råkade jag tanka avsnitt 12, i yrheten. Sen när jag väl fått hem avsnitt 13 så är det en passwordad där man ska tanka hem nåt spyware bombat program för att låsa upp den. Suck.

Edit: E13:

Ett fuckat avslut på ett bra men fuckat avsnitt... Nu börjar allting spåra ur, då dom verkar kunna få allting dom vill ha. Och jag undrar verkligen ändå vad som ska hända. Förmodligen så ska Jack helt gå på The Others sida, eftersom han verkar vara riktigt desperat att komma därifrån. Jag tror att han kmr vilja ha hämd som fan pga Locke. Och Lockes pappa, vafan ska hända med han då? Han borde bara dö och försvinna från serien helt och hållet. Men det var ett bra avsnitt.

Vad spelar det för roll om Jack går på The Others sida? De kan ju inte heller komma därifrån längre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klart dom kan komma därifrån, vad är meningen med serien annars? Dharma har säkert nåt sätt.

Bara för att de inte kan komma därifrån nu betyder det ju inte att inte folk på något sätt kan komma därifrån senare. Men Ben sade att efter att deras kommunikation bröts har U-båten varit deras enda väg därifrån.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara för att de inte kan komma därifrån nu betyder det ju inte att inte folk på något sätt kan komma därifrån senare. Men Ben sade att efter att deras kommunikation bröts har U-båten varit deras enda väg därifrån.

Men vad menade Ben med att U-båten inte kunde komma tillbaka till ön efteråt? Och Locke fick inte spränga den för att alla andra i The Others måste få veta att dom kan åka om dom vill. Men om ändå U-båten var förlorad efter att dom kört hem Jack så?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men vad menade Ben med att U-båten inte kunde komma tillbaka till ön efteråt? Och Locke fick inte spränga den för att alla andra i The Others måste få veta att dom kan åka om dom vill. Men om ändå U-båten var förlorad efter att dom kört hem Jack så?

Det var ju knappast poängen? Du påstod att du trodde att Jack skulle börja samarbeta med The Others för att komma därifrån - U-båten är ju sprängd?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var ju knappast poängen? Du påstod att du trodde att Jack skulle börja samarbeta med The Others för att komma därifrån - U-båten är ju sprängd?

Du verkar ha nån allvarlig diskussion här, jag bara undrar över olika saker. Fan vet jag vad som händer med Jack, men han blir nog inte så väldigt glad.

SPOILER E14

Och btw, enligt promon för nästa avsnitt så ska nån dö i nästa avsnitt.

Redigerad av Merkky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor