Jump to content

LOST

Elander
 Share

Recommended Posts

Lost.S03E12.HDTV.XViD-Caph

Yeash BoX.

Merkky, skaffa dig en bättre tracker. Det där syns att det är en öppen tracker, och kan vara vilken skit som helst..

S03E12:

Nu har jag plötsligt fattat.. Dom har så jävla dåligt med story så dom måste pumpa in mer skit i form av flashbacks varje jävla avsnitt nu.. Så, vem tror ni det kommer handla om nästa vecka? Skulle gissa på Charlie igen. Halva avsnittet om vad som hände efter han och hans bror knarka ner sig.. FFS, skärp er! Vi vill inte se sån skit, iaf inte jag. Trött som fan på det.

Iofs hoppas Jack och Clair skaffar barn nu, så det blir lite incest på ön, det skulle piffa upp stämningen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yeash BoX.

Merkky, skaffa dig en bättre tracker. Det där syns att det är en öppen tracker, och kan vara vilken skit som helst..

S03E12:

Nu har jag plötsligt fattat.. Dom har så jävla dåligt med story så dom måste pumpa in mer skit i form av flashbacks varje jävla avsnitt nu.. Så, vem tror ni det kommer handla om nästa vecka? Skulle gissa på Charlie igen. Halva avsnittet om vad som hände efter han och hans bror knarka ner sig.. FFS, skärp er! Vi vill inte se sån skit, iaf inte jag. Trött som fan på det.

Iofs hoppas Jack och Clair skaffar barn nu, så det blir lite incest på ön, det skulle piffa upp stämningen.

Nästa avsnitt(S03E13) kommer handla om

Locke.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

S03E13 Spoilers!

Michael Emerson reveals: "There’s some role reversal that takes place there. Someone that’s used to being in power is dis-empowered and someone sort of takes charge in an interesting way in that episode."

Ben tries to talk Locke out of his destructive plan by offering him some island secrets. Meanwhile, Kate's reunion with Jack does not go off as planned when she discovers he has made a deal with the Others. Flashbacks focus on Locke. Richard Alpert: Nestor Carbonell.

Guest starring are M.C. Gainey as Mr. Friendly/Tom, Tania Raymonde as Alex, Nestor Carbonell as Richard Alpert, Mira Furlan as Danielle Rousseau, Kevin Tighe as Anthony Cooper, Patrick J. Adams as Peter Talbot, Barbara Baehler as Mrs. Talbot, Don Nahaku as Detective Reed, Marlene Forte as Detective Mason, Stephen Bishop as William Kincaid, Cleo King as government worker and Brian Goodman as Ryan Pryce.

Ben offers to give Locke some of the island's secrets if he calls off his destructive plan; Kate discovers that Jack has made a deal with the Others.

[scenes from episode 13 include] Juliet pushing Ben in a wheelchair, and Jack cheerfully lobbing a football to his sworn enemy Mr. Friendly. "Everyone should be wondering what the hell is going on," explains Fox during a break. "Has Jack been converted by the Others? Drugged? Is he pretending? All sorts of scenarios could be happening here." We will find out how Locke ended up in a wheelchair. "I was afraid it'd be anticlimactic," says O'Quinn. "It's not. It's pretty stunning. You're gonna go, 'Man, no wonder this guy wants to stay here!'" Also, the castaways discover that the Others possess a submarine.

Also, a little casting news just broke regarding Lost's episode 13. Producers are casting the following: two O.C. homicide cops, a "firm" government employee, a twentysomething likable Caucasian guy, a "strong" and "likable" African-American guy.

Over at TWoP, secretagentman recently spilled that episode 3.13 would feature two homicide detectives from Orange County.

In the LOST article titled "When Stephen King met the 'Lost' boys..." featured in the December 1 issue, there is a blurb called "'Lost' clues you can use" in which Carlton Cuse says the following: "You heard correctly: The Others do have a submarine."

Terry O'Quinn revealed that "I've heard that [the why was Locke in a wheelchair explanation is] going to happen this season. I'm not sure when it will happen but I have heard that it will."

Among the revelations to come: Viewers will learn why Locke was paralyzed.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hade lost.s03e12.hr.hdtv.xvid-tvff och den sög. Bilden hoppade till ibland, och fastän jag hade volymen på max så var ljudet ganska kast.

Nu till avsnittet, det var faktist bra. Att Jacks pappa var far till Claire hade jag listat ut under säsong 2, och när Ana-Lucia körde honom till ett hus i Sidney war jag säker. Fast det bästa i avsnittet var ändå scenerna med John, Sayid, Kate, Danielle, och ryssen. John var riktigt skön i det här avsnittet. Spännande cliffhanger inför nästa avsnitt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså va fan, kan nån berätta? Det aki skrivit, är det saker som verkligen kommer hända i 13? Jag tänker inte läsa, därför frågar jag.

Har han läst nått om episoden eller sett nån slags trailer?

Han har läst om avsnittet, och det är spoilers som kommer att hända, ja.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fattar inte vad det är med alla, seriöst.

Spoiler Episod 13

Vad var dom som var så meningslöst med Clairs flashback? Vi fick veta att hennes mamma är "död" och att Jacks pappa är pappa till Claire. Det är väll en jävla stor grej eller? Sluta vara så jävla kräsna. Lost är ju inte Lost om det inte är några flashbacks med. jag tyckte att detta avsnittet var bra som vanligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spoiler Episod 13

Vad var dom som var så meningslöst med Clairs flashback? Vi fick veta att hennes mamma är "död" och att Jacks pappa är pappa till Claire. Det är väll en jävla stor grej eller? Sluta vara så jävla kräsna. Lost är ju inte Lost om det inte är några flashbacks med. jag tyckte att detta avsnittet var bra som vanligt.

You FAIL!

Tyvärr, men du tycker alla avsnitt är bra, även dom absolut sämsta som gått den här säsongen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spoiler Episod 13

Jag fattar inte vad det är med dig, seriöst.

Jag och en del andra tycker serien har blivit sämre, och eftersom att den här tråden handlar om lost så borde man ju få skriva att man tycker en del avsnitt är dåliga. Du tycker fortfarande dom är bra, fint, låt mig och andra tycka vad vi vill

Länk till kommentar
Dela på andra sidor