Jump to content

LOST

Elander
 Share

Recommended Posts

Fattar inte varför endel personer på detta forumet klagar på alla avsnitt som har kommit. Måste 30 pers bli skjutna, 3 bli uppätna av monster och saker explodera för att ni ska tyckaatt avsnitten är bra?

Jag tyckte detta avsnittet var väldigt spännande!

Håller med fine lille Weener...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fattar inte varför endel personer på detta forumet klagar på alla avsnitt som har kommit. Måste 30 pers bli skjutna, 3 bli uppätna av monster och saker explodera för att ni ska tyckaatt avsnitten är bra?

Jag tyckte detta avsnittet var väldigt spännande!

Har någon påstått det? Det finns flera orsaker till att jag tycker avsnitten är sämre i S3. Två exempel här

1. Flaschbacks. Nästan alla flashbacks är önödiga eftersom att vi redan vet mycket om det som kommer.

2. Att dom skiftar mellan The Others Ö och vanliga Ön.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Avsnitt 11:

Jag tkr att det var riktigt bra. Satsar en kaka på att Sayid torterar ögonlappspojken medans Locke håller det som datorn sa hemligt. Om det nu är nånting man inte vet. Vill veta vad som händer med Jack också, eller får man inte se honom förrän dom ska försöka rädda honom?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Avsnitt 11:

Jag tkr att det var riktigt bra. Satsar en kaka på att Sayid torterar ögonlappspojken medans Locke håller det som datorn sa hemligt. Om det nu är nånting man inte vet. Vill veta vad som händer med Jack också, eller får man inte se honom förrän dom ska försöka rädda honom?

Det har ju gått rykten om att Jack kommer dö.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor