Tackleberry Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Är som sagt lite efter. Har de nyaste avsnitten, mer tiden räcker inte till för att se alla just nu. Men hur som helst, har sett nian nu iaf. Förstår dock inte er som inte gillade episod 8, enligt mig är det en av de bästa avsnitten. Riktigt bra och spännande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Lost S03E11 HDTV XViD-NoTV Urk.. Jag som satt uppe hela natten för detta.. Ingen höjdare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Bättre än de två senaste i alla fall. Helt okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Bättre än de två senaste i alla fall. Helt okej. Håller med, det var ganska bra. Sayids flashbacks brukar vara intressanta men det det var inte dessa. Det med Sawyer och Hurley var tråkigt. Jag bryr mig inte om Sawyer har blivit av med sina saker. Men annars var avsnittet bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NipMedDip Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Har hunnit ikapp nu. Sjuan och Åttan var ju riktigt bra, men sen kändes det som att det gick mycket segare igen. Men skitsamma, alla avsnitt är ändå värda att se. En sak jag hatar dock är när man ser massor av folk på ön som man typ aldrig sett förut, alltså bland dem som kom med flygplanet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Tycker faktiskt detta var ett bra avsnitt. Det absolut bästa med Lost är mystiken och den konspirationsaktiga storyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Fattar inte varför endel personer på detta forumet klagar på alla avsnitt som har kommit. Måste 30 pers bli skjutna, 3 bli uppätna av monster och saker explodera för att ni ska tyckaatt avsnitten är bra? Jag tyckte detta avsnittet var väldigt spännande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 (redigerad) YARGH! Nu såg man piraten igen =D Bra avsnitt. Redigerad 9 mars, 2007 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Bäst du spoilervarnar, aKi, innan det blir ett jäkla liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Bäst du spoilervarnar, aKi, innan det blir ett jäkla liv. Jag vet inte vad du pratar om. hmmpf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Fattar inte varför endel personer på detta forumet klagar på alla avsnitt som har kommit. Måste 30 pers bli skjutna, 3 bli uppätna av monster och saker explodera för att ni ska tyckaatt avsnitten är bra? Jag tyckte detta avsnittet var väldigt spännande! Håller med fine lille Weener... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Fattar inte varför endel personer på detta forumet klagar på alla avsnitt som har kommit. Måste 30 pers bli skjutna, 3 bli uppätna av monster och saker explodera för att ni ska tyckaatt avsnitten är bra? Jag tyckte detta avsnittet var väldigt spännande! Har någon påstått det? Det finns flera orsaker till att jag tycker avsnitten är sämre i S3. Två exempel här 1. Flaschbacks. Nästan alla flashbacks är önödiga eftersom att vi redan vet mycket om det som kommer. 2. Att dom skiftar mellan The Others Ö och vanliga Ön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Jag såg avsnitt 10 och 11. 10 var väl inget och hurra över, men 11 var rätt intressant. Det var hursomhelst inte i närheten av lika bra som 8 var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Avsnitt 11: Jag tkr att det var riktigt bra. Satsar en kaka på att Sayid torterar ögonlappspojken medans Locke håller det som datorn sa hemligt. Om det nu är nånting man inte vet. Vill veta vad som händer med Jack också, eller får man inte se honom förrän dom ska försöka rädda honom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Avsnitt 11: Jag tkr att det var riktigt bra. Satsar en kaka på att Sayid torterar ögonlappspojken medans Locke håller det som datorn sa hemligt. Om det nu är nånting man inte vet. Vill veta vad som händer med Jack också, eller får man inte se honom förrän dom ska försöka rädda honom? Det har ju gått rykten om att Jack kommer dö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Det har ju gått rykten om att Jack kommer dö. Rykten är rykten. Tror inte att dom vill förlora en av huvudpersonerna bara sådära. Källa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Rykten är rykten. Tror inte att dom vill förlora en av huvudpersonerna bara sådära. Källa? Jack var ju först tänkt att dö i säsong 1. Vadå källa. Jag sa att det är ett rykte. Alltså är det på olika Lost sidor och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Jack skulle enligt orginalmanuset vara huvudperson i pilotavsnittet, men dö i slutet på avsnittet. Blev dock inte så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 (redigerad) Lost.S03E12.HDTV.XViD-NoTV [eztv].rar är den rätt? Hittar fasen inget annat. Den kom upp för 3,9 dagar sen. Lost.S03E12.HDTV.XViD-NoTV [vtv].rar är den andra kandidaten. 3,1 dagar gammal. Redigerad 15 mars, 2007 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts