Jump to content

LOST

Elander
 Share

Recommended Posts

20 dagar efter USA release.

Avsnitt 7 sänds på TV4, den 28 Februari kl. 21.00

@Siana:

Alexandra "Alex" Rousseau är dotter till Danielle Rousseau och således också dotter till Benjamin Linus. Danielle blev ju kidnappad med sin besättning hon kom dit med av the Others, och antagligen blev hon våldtagen/konstbefruktad av Ben. Det är antagligen också därför dom kidnappade Alex efter att hon föddes.

Är lite efter, har precis sett episod 7, ska se de övriga idag. Men jag tänkte bara kommentera det där.

s03e07:

Danielle var ju gravid innan hon kom till ön, så det där kan inte stämma. Troligen lurar dom Alex att Ben är hennes pappa.

*Notera att jag ännu inte sett episod 8 och 9.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är lite efter, har precis sett episod 7, ska se de övriga idag. Men jag tänkte bara kommentera det där.

s03e07:

Danielle var ju gravid innan hon kom till ön, så det där kan inte stämma. Troligen lurar dom Alex att Ben är hennes pappa.

*Notera att jag ännu inte sett episod 8 och 9.

Eller så är det inte Rousseaus dotter...

:rolleyes:

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tråkigt avsnitt, bättre än förra men tyckte ändå att dom inte kom nån vart.

Så sant.

Detta avsnittet förstod jag mig inte på alls faktist. Ser absolut ingen meningen med det. Vi vet alla redan varför Huley vann, vi vet att hans nummer kommer från ön. Vi vet verkligen allt om honom redan, men ändå ska vi få födjupa oss och få se hans pappa igen, efter 17 år.. För fan, skärp er. Fortsätter det med det här absolut meningslösa skiten så kommer jag sluta kolla på det iaf. Jävla pack!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror att det kommer att bli mera intressant nu när dom ska slänga sig på The Others iaf, det lär bli bättre framöver.

Edit:

Och vad hände med gubben med ögonlappen? Dom borde försöka hitta honom säger jag.

Ser ut som att jag har rätt. Gubben med ögonlappen återkommer i nästa avsnitt, Enter 77.

http://www.youtube.com/watch?v=xIEU6PeZqiI Promo e11

Redigerad av Merkky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror att det kommer att bli mera intressant nu när dom ska slänga sig på The Others iaf, det lär bli bättre framöver.

Edit:

Ser ut som att jag har rätt. Gubben med ögonlappen återkommer i nästa avsnitt, Enter 77.

Men för helvete! Skriv vilket avsnitt du spoilar.. Fan!

Hade varit skillnad om du skrev skiten under länken.. men nä.

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men för helvete! Skriv vilket avsnitt du spoilar.. Fan!

Hade varit skillnad om du skrev skiten under länken.. men nä.

Edit:

Promo e11 (episode 11) :ph34r: samma sak som i s03e11, fast jag ansåg att alla borde fatta att den är för säsong 3?

Testa läsa allting innan du klickar på länken då? Eller klickar du bara vilt på alla länkar du hittar?

Redigerad av Merkky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Promo e11 (episode 11) :ph34r: samma sak som i s03e11, fast jag ansåg att alla borde fatta att den är för säsong 3?

Testa läsa allting innan du klickar på länken då? Eller klickar du bara vilt på alla länkar du hittar?

Men fucktard, det är ju den spoilertaggade texten du ska skriva vilken episod det är, speciellt om det är kommande usa-episod. Inte alla som vill läsa det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor