Azore Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 s03e09 varför? avsnitt 7 och 8 var ju så bra, varför kunde det inte fortsätta så.. i senaste avsnittet var det ju verkligen bara en massa strunt. ett halvt avsnitt om en jäkla tatuering kan man ju gärna slippa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 20 dagar efter USA release. Avsnitt 7 sänds på TV4, den 28 Februari kl. 21.00 @Siana: Alexandra "Alex" Rousseau är dotter till Danielle Rousseau och således också dotter till Benjamin Linus. Danielle blev ju kidnappad med sin besättning hon kom dit med av the Others, och antagligen blev hon våldtagen/konstbefruktad av Ben. Det är antagligen också därför dom kidnappade Alex efter att hon föddes. Är lite efter, har precis sett episod 7, ska se de övriga idag. Men jag tänkte bara kommentera det där. s03e07: Danielle var ju gravid innan hon kom till ön, så det där kan inte stämma. Troligen lurar dom Alex att Ben är hennes pappa. *Notera att jag ännu inte sett episod 8 och 9. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 (redigerad) Är lite efter, har precis sett episod 7, ska se de övriga idag. Men jag tänkte bara kommentera det där. s03e07: Danielle var ju gravid innan hon kom till ön, så det där kan inte stämma. Troligen lurar dom Alex att Ben är hennes pappa. *Notera att jag ännu inte sett episod 8 och 9. Eller så är det inte Rousseaus dotter... Redigerad 28 februari, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Yes idag börjar lost på TV4 igen kl 21:00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Tråkigt avsnitt, bättre än förra men tyckte ändå att dom inte kom nån vart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 S03E10 Suck.. Ett helt jävla avsnitt bara om att Hurley vill starta en gammal hippiebil? Gah, denna serie börjar balla ur rejält. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Tråkigt avsnitt, bättre än förra men tyckte ändå att dom inte kom nån vart. Så sant. Detta avsnittet förstod jag mig inte på alls faktist. Ser absolut ingen meningen med det. Vi vet alla redan varför Huley vann, vi vet att hans nummer kommer från ön. Vi vet verkligen allt om honom redan, men ändå ska vi få födjupa oss och få se hans pappa igen, efter 17 år.. För fan, skärp er. Fortsätter det med det här absolut meningslösa skiten så kommer jag sluta kolla på det iaf. Jävla pack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Avsnitt 10 Detta avsnitt var lite tråkigt, även om det var lite kul att se på. Men tror att dom kommande avsnitten lär bli bättre om dom ska ge sig på The Others. Och vad hände med gubben med ögonlappen? Dom borde försöka hitta honom säger jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 E10 Rätt okej avsnitt ändå, lär bli bra nu när det blir mer äventyr igen. Bättre än förra avsnittet. Skulle dock villja att mer fokus lades på storyn istället för karaktärerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 (redigerad) Jag tror att det kommer att bli mera intressant nu när dom ska slänga sig på The Others iaf, det lär bli bättre framöver. Edit: Och vad hände med gubben med ögonlappen? Dom borde försöka hitta honom säger jag. Ser ut som att jag har rätt. Gubben med ögonlappen återkommer i nästa avsnitt, Enter 77. http://www.youtube.com/watch?v=xIEU6PeZqiI Promo e11 Redigerad 1 mars, 2007 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Det som jag gillade i avsnitt 10 var när Sawyer lärde Jin engelska och scenerna med Sayid och Locke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 (redigerad) Jag tror att det kommer att bli mera intressant nu när dom ska slänga sig på The Others iaf, det lär bli bättre framöver. Edit: Ser ut som att jag har rätt. Gubben med ögonlappen återkommer i nästa avsnitt, Enter 77. http://www.youtube.com/watch?v=xIEU6PeZqiI Promo e11 Men för helvete! Skriv vilket avsnitt du spoilar.. Fan! Hade varit skillnad om du skrev skiten under länken.. men nä. Redigerad 2 mars, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Men för helvete! Skriv vilket avsnitt du spoilar.. Fan! Hade varit skillnad om du skrev skiten under länken.. men nä. Förlåt, jag ska tänka på det nästa gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 (redigerad) Förlåt, jag ska tänka på det nästa gång. Haha jag syftade på Merkky och inte dig Kolla vem jag quotade.. Redigerad 2 mars, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 (redigerad) Men för helvete! Skriv vilket avsnitt du spoilar.. Fan! Hade varit skillnad om du skrev skiten under länken.. men nä. Jag tror att det kommer att bli mera intressant nu när dom ska slänga sig på The Others iaf, det lär bli bättre framöver. Edit: Ser ut som att jag har rätt. Gubben med ögonlappen återkommer i nästa avsnitt, Enter 77. http://www.youtube.com/watch?v=xIEU6PeZqiI Promo e11 Promo e11 (episode 11) samma sak som i s03e11, fast jag ansåg att alla borde fatta att den är för säsong 3? Testa läsa allting innan du klickar på länken då? Eller klickar du bara vilt på alla länkar du hittar? Redigerad 2 mars, 2007 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Promo e11 (episode 11) samma sak som i s03e11, fast jag ansåg att alla borde fatta att den är för säsong 3? Testa läsa allting innan du klickar på länken då? Eller klickar du bara vilt på alla länkar du hittar? Men fucktard, det är ju den spoilertaggade texten du ska skriva vilken episod det är, speciellt om det är kommande usa-episod. Inte alla som vill läsa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Men fucktard, det är ju den spoilertaggade texten du ska skriva vilken episod det är, speciellt om det är kommande usa-episod. Inte alla som vill läsa det. Ja just fan! Glömde det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Ja KalleR förklarade det bra.. Vad tror du om mig Merrky? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Ja KalleR förklarade det bra.. Vad tror du om mig Merrky? Förlåt. :'( Btw Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Förlåt. :'( Btw Merkky Förlåt :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts