Azore Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 håller med om att det borde skrivas till vilket avsitt spoilern hör till.. själv har jag bara skrivit om släppta usa-avsnitt men kommer börja skriva till avsnittsbeteckning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Jo det låter som en bra idé, samma sak med 24, prison break och alla liknande topicar. Vore skönt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Så det har inte börjat på TV4, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Så det har inte börjat på TV4, eller? NIx, börjar väl den 28 feb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 NIx, börjar väl den 28 feb. Tur. 10 days and counting! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Lost.S03E09.HDTV.XViD-NoTV Affs. Ännu ett Jack/Soyer/Kate avsnitt. Pallar inte alla dessa flashbacks. Så jävla tråkiga. Hur i helvete kan dom slösa halva avsnittet om hur han får en tattuering.. Sen är Soyer/Kate skiten så jävla träligt.. "Vi är kära, men visar det inte bla bla". Värdelöst avsnitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Lost.S03E09.HDTV.XViD-NoTV Affs. Ännu ett Jack/Soyer/Kate avsnitt. Pallar inte alla dessa flashbacks. Så jävla tråkiga. Hur i helvete kan dom slösa halva avsnittet om hur han får en tattuering.. Sen är Soyer/Kate skiten så jävla träligt.. "Vi är kära, men visar det inte bla bla". Värdelöst avsnitt. Mm, håller med.. Segt avsnitt, vore bättre om de kunde visa både från deras egna läger och Sawyer/Kate/Jack i samma avsnitt, istället för att köra varannat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Dåligt avsnitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Har kommit fram till att jag inte har sett avsnitt 07 av lost som sändes för ett par veckor sedan. Störande eftersom jag har sett avsnitt 08. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 (redigerad) Viket avsnittt är tv på? Och kommer Lost fortsätta i flera år till? Redigerad 22 februari, 2007 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Viket avsnittt är tv på? Och kommer Lost fortsätta i flera år till? 1: Tv4 kommer sända avsnitt 7 nästa onsdag. 2: Hur fan ska vi veta det. Det har gått rykten om att det ska bli 5 säsonger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Fan vad bra avsnitt 08 var! Ska snart se e09. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Fan vad bra avsnitt 08 var! Ska snart se e09. Vill du spara en timme på annat så tycker jag du ska göra det. Absolut utan tvekandet sämsta avsnittet genom alla 3 säsonger. 1. 21 av 42min (minst) av avsnittet handlar om hur Jack får sin tattuering. Fruktansvärt långtråkigt, och även att dom piffar till det med lite "wow, mysko talang, jag kan se vem du är" bullshit så är det inte värt halva avsnittet. 2. Hela Kate/Soyer gör mig spyfärdig. "Buhu, vi kan inte lämna jack" "Gillar du mig eller Jack mest?". För fan, om dom inte ska göra annat så kan dom lika gärna dö och försvinna från serien båda två. 3. The Others är så jävla krystade, för fan få bena att röra sig lite. "Heeeeej, vill du öööh, hjälpa mig?". Ben kunde runkat fram ett veto till blondslynan på 2 min och stoppat det, men inte då. Det ska segas ut i en kvart först. Helvete, detta avsnitt skulle aldrig gjorts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Jo, det var inte särskilt bra. Det enda som hände som överhuvudtaget påverkar framtiden var typ att The Others flyttade till stora ön... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Jo, det var inte särskilt bra. Det enda som hände som överhuvudtaget påverkar framtiden var typ att The Others flyttade till stora ön... Editation, Jack och Ben drar till Bens by. Och detta utspelade sig på vad, dom sista 30 sekundrarna av avsnittet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Tycker ändå det var intressant att dem spöade Jack för tatueringen. Varför gjorde dem det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Tycker ändå det var intressant att dem spöade Jack för tatueringen. Varför gjorde dem det? Handlar väl om att bara 'deras folk' fick märkas osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Tycker ändå det var intressant att dem spöade Jack för tatueringen. Varför gjorde dem det? Intressant? Hon sa själv att det bara var hennes folk som fick bli tattuerade, men han ignorerade detta. Hon berättar det för sin bror som drar med sig sina polers och spöar skiten ur den ignoranta amerikanen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Lol, I must have missed that! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Lost.S03E09.HDTV.XViD-NoTV Småtråkigt avsnitt, men det är kul att se det ändå. Längtar tills nästa torsdag. Och vad är speciellt med Jacks tatueringar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts