Jump to content

LOST

Elander
 Share

Recommended Posts

Lost.S03E09.HDTV.XViD-NoTV

Affs. Ännu ett Jack/Soyer/Kate avsnitt. Pallar inte alla dessa flashbacks. Så jävla tråkiga.

Hur i helvete kan dom slösa halva avsnittet om hur han får en tattuering.. Sen är Soyer/Kate skiten så jävla träligt.. "Vi är kära, men visar det inte bla bla".

Värdelöst avsnitt.

Mm, håller med.. Segt avsnitt, vore bättre om de kunde visa både från deras egna läger och Sawyer/Kate/Jack i samma avsnitt, istället för att köra varannat

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan vad bra avsnitt 08 var! :lol:

Ska snart se e09.

Vill du spara en timme på annat så tycker jag du ska göra det. Absolut utan tvekandet sämsta avsnittet genom alla 3 säsonger.

1.

21 av 42min (minst) av avsnittet handlar om hur Jack får sin tattuering. Fruktansvärt långtråkigt, och även att dom piffar till det med lite "wow, mysko talang, jag kan se vem du är" bullshit så är det inte värt halva avsnittet.

2.

Hela Kate/Soyer gör mig spyfärdig. "Buhu, vi kan inte lämna jack" "Gillar du mig eller Jack mest?". För fan, om dom inte ska göra annat så kan dom lika gärna dö och försvinna från serien båda två.

3.

The Others är så jävla krystade, för fan få bena att röra sig lite. "Heeeeej, vill du öööh, hjälpa mig?". Ben kunde runkat fram ett veto till blondslynan på 2 min och stoppat det, men inte då. Det ska segas ut i en kvart först.

Helvete, detta avsnitt skulle aldrig gjorts.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor