Merkky Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Har du kanalen eller är du nattpirat? Inte det första, kan jag säga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Inte det första, kan jag säga... Jasså, men vafan, går du inte skola på dagarna pöjk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Jasså, men vafan, går du inte skola på dagarna pöjk? Egentligen så, men jag har halvdag imårrn = sovmorgon till 1. Och min pappa orkar inte köra mig tydligen, så jag skiter i det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Har ni alla hört om The Lost Experience? "Spelet" som spelades via internet där saker man inte fått veta i serien och saker man inte fått veta än avslöjats. * DHARMA visade sig vara en förkortning av Department of Heuristics and Research on Material Applications (Avdelningen för heuristik och forskning på materiella aplikationerr). * Talserien 4-8-15-16-23-42 är lösningen på den så kallade Valenzetti-ekvationen. Forskningen som ledde fram till utformandet av ekvationens lösning var till en början understött av FN, som senare dock stoppade den. * Genom ekonomiskt stöd från Alvar Hanso och Hanso-stiftelsen kunde DHARMA i hemlighet återuppta forskningen och såsmåningom komma fram till ekvationens lösning - "siffrorna". Lösningen bidrog till att man kunde beräkna exakt tidpunkt för mänsklighetens undergång, och man upptäckte att genom att ändra miljömässiga och mänskliga faktorer kunde tidpunkten förskjutas. När detta sker märks det genom att någon eller några av parametrarna i ekvationens lösning - det vill säga någon av siffrorna - förändras. * I syfte att lyckas genomföra dessa förändringar och därmed rädda mänskligheten byggde DHARMA upp hemliga stationer "på avlägsna platser runt om i världen". * Hanso-stiftelsen officiella ståndpunkt under Mittlewerks ledning var att DHARMA-initiativet avslutades 1987. Huruvida detta är sant, vad skälen där till i så fall var, och om DHARMA:s arbete eventuellt fortsattes av Hanso-stiftelsen själva, är dock inte känt. Det förefaller dock som att man fortsatte DHARMA:s verk och att när Mittlewerk tog Hansos plats som ledare för stiftelsen, övergick man till allt mer radikala metoder för att lyckas. * Alvar Hanso var den "någon" som Tom citerade i avsnitt 36 när han talade med Jack: Vet du - någon bra mycket smartare än någon här sa en gång: 'Sedan vår arts uppkomst har människan varit välsignad med nyfikenhet' * "Black Rock", det skepp som ligger strandat långt inne i djungeln på Lost-ön, stod under befäl av Alvar Hansos farfar, Magnus Hanso, och försvann från omvärlden år 1881. * Hanso-stiftelsen har sammarbetat både med Widmore Coroporations, som leddes av den familj som Desmonds före detta flickvän Penny tillhör, och Paik Heavy Industries, ägt av Suns far. Men shit! Man blir ju helt snurrig av det här. Hur ska man komma ihåg allt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Men shit! Man blir ju helt snurrig av det här. Hur ska man komma ihåg allt? Läs det en gång om dagen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Jasså, men vafan, går du inte skola på dagarna pöjk? Många skolor har även sportlov denna vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Konstigt avsnitt.! Synd att det bara var Desmonds tillbaka blickar hela avsnittet, jag blev besviken. Men slutet var bra, undrar verkligen om Charlie ska dö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Kollade precis på avsnitt 7. Fan va tråkigt. Det ända bra var Ethan. Jag är hitills väldigt besviken på Säsong 3. Det känns som att hela säsong 3 handlar om Jack, Sawyer och Kate. Och när dom väl visar dom andra, då dör Eko som är min favorit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Kollade precis på avsnitt 7. Fan va tråkigt. Det ända bra var Ethan. Jag är hitills väldigt besviken på Säsong 3. Det känns som att hela säsong 3 handlar om Jack, Sawyer och Kate. Och när dom väl visar dom andra, då dör Eko som är min favorit. Då kan jag ju säga att du inte kommer bli besviken på E08. Mums! Coolt att han kan se framtiden, och den där tanten verkar vara jävligt mysko. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Då kan jag ju säga att du inte kommer bli besviken på E08. Mums! Coolt att han kan se framtiden, och den där tanten verkar vara jävligt mysko. Jag kollade på E08 tidigare under kvällen. Nästan bara Desmond, det gillar jag Jag hoppas att Charlie dör, har aldrig gillat honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Många skolor har även sportlov denna vecka.Mjoo, kanske det Konstigt avsnitt.! Synd att det bara var Desmonds tillbaka blickar hela avsnittet, jag blev besviken. Men slutet var bra, undrar verkligen om Charlie ska dö. Längesedan man fick se nåt om Desmond, så det var ju bra! Då kan jag ju säga att du inte kommer bli besviken på E08. Mums! Coolt att han kan se framtiden, och den där tanten verkar vara jävligt mysko. Japp, hon verkar ju ha varit med om samma sak! Jag kollade på E08 tidigare under kvällen. Nästan bara Desmond, det gillar jag Jag hoppas att Charlie dör, har aldrig gillat honom. Charlie är ju cool! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Asbra avsnitt! Lost slutar aldrig att förvåna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Jag stör mig på när dom var i London. Så fejk när dom var vid big ben. Samma sak när dom är i Sidney Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 vad har hänt med säsong 3 egentligen? det har ju blivit jävligt bra!! e08 var då minst lika bra som e07, riktigt coolt allt det om att se framtiden och att charlie kommer dö och allt. fan va ja vill ha e09 nu!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Promobilder för avsnitt 09 http://gallery.lost-media.com/thumbnails.php?album=1254 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Canadese promo trailer http://www.youtube.com/watch?v=9zBvbbqoK2c Promo trailer http://www.youtube.com/watch?v=h1ZHQbGYbKc Vad är det dära för kärring som kommer? Och vad menas "we are here to watch"? Tydligen så blir Juliette en fånge också... Spännande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Om ni spoilrar kommande avsnitt så borde ni förvarna om det. Jag har ingen lust att läsa om nästa avsnitt, men har däremot stor lust att läsa vad folket tycker om senaste avsnittet. Lättast för alla är om man alltid lägger till S0xExx innan spoilern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Om ni spoilrar kommande avsnitt så borde ni förvarna om det. Jag har ingen lust att läsa om nästa avsnitt, men har däremot stor lust att läsa vad folket tycker om senaste avsnittet. Lättast för alla är om man alltid lägger till S0xExx innan spoilern. Gah, håller med som fan! Råkade läsa Merkkys nu, fan. Jag skrev detta den 11 november: "Fan killar, vi måste klargöra ifall vi skriver spoilers från avsnitten som har visats i USA eller om det är spoilers om vad som händer längre fram i Lost. Råkade läsa Jackers nu!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Hur många avsnitt har gått sen det började igen, 2007? Har inte hört något om det på tv4, och de brukar ju överösa reklampauserna med Lost-trailers. Hur mycket har jag missat? När går det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Hur många avsnitt har gått sen det började igen, 2007? Har inte hört något om det på tv4, och de brukar ju överösa reklampauserna med Lost-trailers. Hur mycket har jag missat? När går det? Folk här ser avsnitt från USA, och därifrån har två st kommit. E07 samt, tro't eller ej, E08. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts