Merkky Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Bättre än att ha uppehåll varanan vecka som förra året.. Nej, kan det inte vara. Jag väntar hellre en vecka extra för ett avsnitt än 13 veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 (redigerad) De var bara fake- boplatser för att de skulle tro att de bodde på samma ö. Åh, jag som trodde att det bodde folk där som rapporterade... edit: Det är paus nu va, inte kvar nåt avsnitt? Redigerad 15 november, 2006 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 (redigerad) Nej, kan det inte vara. Jag väntar hellre en vecka extra för ett avsnitt än 13 veckor. Det är ju härligare att ha endast en "lång" paus och sen restena av säsong 3 utan nån paus alls sen, än att se ett avsnitt, sen vänta 2 veckor, sen se ett avsnitt, sen vänta 2 veckor osv... EDIT: @DimpZ, ja det är paus nu, 13 veckor, 7 februari kommer avnitt 7 (en dag efter min födelsedag, bra present ) Redigerad 15 november, 2006 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Mitt första inlägg i den här tråden. Kollade på Lost idag, det är det andra avsnittet jag sett nu. Helt okey serie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Mitt första inlägg i den här tråden. Kollade på Lost idag, det är det andra avsnittet jag sett nu. Helt okey serie. Klart det är Lost ¤kan vara spoiler om ni inte såg avsnittet¤ En annan Ö?! damn >.< ¤Spöiler¤ Dölj spoilers med vit text / KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 (redigerad) Klart det är Lost ¤kan vara spoiler om ni inte såg avsnittet¤ ¤Spöiler¤ Men för fan.. vit text. Ofta det där "skyddet" hjälper. Redigerad 15 november, 2006 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Oj sorry tänkte inte på vit text grejen. . Aja men ska inte upprepas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 Fan jag också, jag som just skulle fixa lost, men då är det ju paus!?!?!? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 Detta är mitt första inlägg för att när ja läst så har typ alla sett nästa svdnitt. Ja men ja kollar på lost och den e helt okej bara lite seg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Det var ett ganska bra avsnitt i onsdag. Jag gillade Jack för en gång skull. Jag trodde verkligen att Sawyer skulle dö. Det kommer bli svårt att vänta tills Februari. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Blir arg på pausen, det var ett riktigt bra avslut där... Men, be till gud att spänningen håller sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 (redigerad) Nån mer än jag som längtar till den sjunde? Kommer inte ens ihåg vad som hände i förra, eller var det då Jack, opererade "Henry" men snittade nåt så Kate och Sawyer skulle hinna rymma?. Vet inte om det gått på tv4, därför vitt EDIT: Satan så bra det verkar bli! Kolla trailer på abc.com! Redigerad 19 januari, 2007 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Nej, kan det inte vara. Jag väntar hellre en vecka extra för ett avsnitt än 13 veckor. Tänk hur skönt det kommer vara nu när det börjar. Inget mer uppehåll. Så det är bäst att göra så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Längtar som fan till den 7 nu... Trailern var kung. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Hmm. Vem ser vi här? Och vilket tema musikvideon har också säg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Ikväll sänds det i USA Så inatt/imorgon så kan vi väl se det hoppas jag! *Längta* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 (redigerad) Ikväll så börjar lost sändas i USA igen och sänds utan avbrott tills säsongsavslutningen! Längtar! DimpZ kom före! Förresten? Har nån hittat nån spoiler om vad avsnittet ska handla om? Skaparna verkar hålla allting väldigt hemligt. Skådisarna får ju manuset typ två dagar innan dom filmar avsnittet. Spoiler: Avsnitt 7 Promo http://www.youtube.com/watch?v=-CJQDtJlWVQ Avsnitt 7 Sneak Peak http://www.youtube.com/watch?v=Ds2mMa6zpDk Vem var det som kom där? Nån som ska vänta in avsnittet? Det kommer runt halv 4 va? Redigerad 7 februari, 2007 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Nån som är uppe med mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Lost.S03E07.HDTV.XviD-XOR Självklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 (redigerad) Gurgel... :'( I found it, time to get down to business. Greeeeeeat episooode. Trodde inte att Juliette skulle släppa iväg dom i båten, trodde hon skulle hota dom med pistolen såfort som dom lagt på Walkien. Och jag undrar vad som kommer att hända med Jack nu. Spoiler Avsnitt 8 sneak peak http://www.youtube.com/watch?v=3PtJX04ijZw Redigerad 8 februari, 2007 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts