Jump to content

LOST

Elander
 Share

Recommended Posts

Men vafan, jag älskar romansen mellan Sawyer och Kate. Jack ska fan inte ha Kate, Sawyer ska. Dom är mer lika.

Sawyer har dödat och lurat folk genom sitt liv, Kate har också dödat och lurat folk. Dom har liknande förflutna, och dom passar skitbra ihop. Jack kan bli ihop med Juliette istället.

Nej, hon ska dö. Det har jag bestämt. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ah, så såg jag avsnittet i morse. Det var väl rätt bra. :)

Okay, jag har läst igenom alla era spoilers nu.

För det första - Sawyer har en alldeles för stor roll och för många "fans", jag tror inte han löper någon större risk att dö. Det skulle vara om Josh Holloway inte vill spela längre, men annars är det nog lugnt.

För det andra - Ön låg ett par kilometer därifrån, lycka till med att simma.

Jag har en liten teori - Hydran låg ju under vatten. Tänk så ligger den som en lång tunnel emellan de två öarna? Då finns det ju faktiskt en chans att ta sig ifrån den andra ön.

Jag tycker också att Kate och James aka Sawyer passar bättre ihop.

Tweak - det mesta är ju bara teorier ändå, det finns ingen som vet vad som hända skall.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har sett alla avsnitt nu, alla tillgängliga. Har lite funderingar... När man började se serien tyckte man att det var riktigt många frågetecken, och man har ju väntat på att få se svaren. Men det blir ju bara mer och mer frågetecken, förvirrande. Fast iofs är det ju det som gör serien så bra också. Det en sak som jag inte fattade alls t.ex. kanske jag har missat nått?

Hur kunde Skotten typ se in i framtiden? Fick man veta något om det? För jag blev riktigt förvånad...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har sett alla avsnitt nu, alla tillgängliga. Har lite funderingar... När man började se serien tyckte man att det var riktigt många frågetecken, och man har ju väntat på att få se svaren. Men det blir ju bara mer och mer frågetecken, förvirrande. Fast iofs är det ju det som gör serien så bra också. Det en sak som jag inte fattade alls t.ex. kanske jag har missat nått?

Hur kunde Skotten typ se in i framtiden? Fick man veta något om det? För jag blev riktigt förvånad...

Nope, man har inte fått veta något om det...

Lost nissarna har väll sagt att allt ska ha en LOGISK förklaring? Att se in i framtiden är väll ändå inte logiskt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När the hatch imploderade hände nånting med han, man vet inte vad än! :wub:

Nästa gång blir det varning ifall du inte klarar av en sån enkel sak som att censurera/ KalleR

Suck...

Redigerad av Merkky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har JAG missat något? När framkommer det? :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men det är väl ingen som skrivit om saker som inte har hänt? Folk har gissat saker, det är allt jag sett.

Mjo, jag har ju inte fått något jättefarligt spoilat för mig precis men det har hänt förut i denna tråden, under säsong två och så, så jag tänkte att jag kunde säga till nu, så kan man tänka på det i fortsättningen :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stör mig som fasen på pausen... Vem fasen tar paus mitt i vintern?

Kolla KalleR, jag klarar av det... ^_^

Sawyer kan knappast dö, som sagt. han har för stor roll. Och det med hydran, dom kanske har en underjordisk gång. Tex, gubbarna som följde efter dom när jack o co. var på väg till the others, tror ni att dom tar en båt varje ggn dom ska över eller? När Ben var så desperat att få tag i segelbåten...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor