Siana Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 (redigerad) Jag vill läsa era jävla spoilers! Jag har inte avsnittet än, ser ni. Redigerad 9 november, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Jag vill läsa era jävla spoilers! Jag har inte avsnittet än, ser ni. Tanka det fort då! Det är riktigt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 http://67.18.37.14/19/132/emo/yaymm.gif Spoiler: Fan vad spännande. Hoppas dem jävlarna inte dödar Sawyer. Har börjat digga honom rätt mycket nu, men Locke är fortfarande min favorit. Angående ön; borde dem inte kunna hoppa av den och simma till den "riktiga"? Sa inte Sawyer till Kate att "deras" ö ligger "A couple of miles away"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Sa inte Sawyer till Kate att "deras" ö ligger "A couple of miles away"? I Usa räknar dem annorlunda med längd och vikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Sa inte Sawyer till Kate att "deras" ö ligger "A couple of miles away"? 1 mile = ca 1.6km Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Bra avsnitt, men palla paus! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Som KalleR sa, skitsvårt att bedöma avstånd över vatten. Ser mycket närmre ut än det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Baah. Vafaen. -Vi flyr!!! -Nej, vi har sex istället!! Som två apooor i en bur!! -Jaa!! Näe, dåligt avsnitt. Aja, i nästa avsnitt blir det nog spännande att se vad som händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 I Usa räknar dem annorlunda med längd och vikt. Men dah, jag är fan inte retarderad, 1 mile är fortfarande mycket (se KalleR's post) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Baah. Vafaen. -Vi flyr!!! -Nej, vi har sex istället!! Som två apooor i en bur!! -Jaa!! Näe, dåligt avsnitt. Aja, i nästa avsnitt blir det nog spännande att se vad som händer. Håller med! Sånt hör inte hemma i LOst överhuvudtaget alltså, och verkligen inte mellan Sawyer och Kate.. Ingen annan som håller på Jack? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Håller med! Sånt hör inte hemma i LOst överhuvudtaget alltså, och verkligen inte mellan Sawyer och Kate.. Ingen annan som håller på Jack? Självklart håller man på Jack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Baah. Vafaen. -Vi flyr!!! -Nej, vi har sex istället!! Som två apooor i en bur!! -Jaa!! Näe, dåligt avsnitt. Aja, i nästa avsnitt blir det nog spännande att se vad som händer. Blir inget nästa vecka, 13 veckors uppehåll nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Blir inget nästa vecka, 13 veckors uppehåll nu. Var sa han att det kom nästa vecka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Nån som har alldeles för lite att göra på fritiden!! Kanske repost!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Var sa han att det kom nästa vecka? Aj... Jag fick nog ett hjärnsläpp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Håller med! Sånt hör inte hemma i LOst överhuvudtaget alltså, och verkligen inte mellan Sawyer och Kate.. Ingen annan som håller på Jack? Jo, Jack is tha man. ----!!!Mera Spoiler!!!----- De visar bilder på expressens hemsida från en inspelning. I vilken Jack slåss ensam mot massa korta män (såg ut som asiater). Undra vad det handlade om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Kan ju vara en återblick... Han hade ju inte sina "ö-kläder" på sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Kan ju vara en återblick... Han hade ju inte sina "ö-kläder" på sig. Aha. Det stämmer nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Kan ju vara en återblick... Han hade ju inte sina "ö-kläder" på sig. Det var på stranden dem slogs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 (redigerad) Håller med! Sånt hör inte hemma i LOst överhuvudtaget alltså, och verkligen inte mellan Sawyer och Kate.. Ingen annan som håller på Jack? Men vafan, jag älskar romansen mellan Sawyer och Kate. Jack ska fan inte ha Kate, Sawyer ska. Dom är mer lika. Sawyer har dödat och lurat folk genom sitt liv, Kate har också dödat och lurat folk. Dom har liknande förflutna, och dom passar skitbra ihop. Jack kan bli ihop med Juliette istället. Spoilervarna fuckface. Redigerad 11 november, 2006 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts