Jump to content

LOST

Elander
 Share

Recommended Posts

Avsnitt tre visades idag! ^_^ USA visar avsnitt sex inatt.

Hur blir det nu, tar tv4 uppehåll också? Eller kommer dom att gå om USA? Då är det ju skam.

Sverige har alltså 3 avsnitt kvar till dom ligger jämt med USA, så dom lär väl visa dom 3 avsnitten och sen tar väl dom också uppehåll, för jag tror inte att ABC säljer rättigheterna så att ett annat land får visa avsnitten innan USA gjort det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sverige har alltså 3 avsnitt kvar till dom ligger jämt med USA, så dom lär väl visa dom 3 avsnitten och sen tar väl dom också uppehåll, för jag tror inte att ABC säljer rättigheterna så att ett annat land får visa avsnitten innan USA gjort det.

Tänkte det jag med... Men varför paus? Blir ju ledsen. :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spoiler:

Äntligen fick dom varandra :) . Jag blev skiträdd på slutet, hjärtat bultade som fan. Om Sawyer dör så kommer jag hata Lost för all framtid. Jävla helvete. Pickett är en jävla fitta, han kan inte döda Sawyer pga av Sun sköt hans brud, han kan lika gärna döda Sun, eller Jin. Korean-jävlar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spoiler: Fan vad spännande. Hoppas dem jävlarna inte dödar Sawyer. Har börjat digga honom rätt mycket nu, men Locke är fortfarande min favorit.

Angående ön; borde dem inte kunna hoppa av den och simma till den "riktiga"?

Det kan man ju tycka. Det är ju inte speciellt långt.

Hoppas man snart får reda på vad The Others håller på med. Det känns ju så eftersom Juliette vill att Jack ska döda Ben.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spoiler: Fan vad spännande. Hoppas dem jävlarna inte dödar Sawyer. Har börjat digga honom rätt mycket nu, men Locke är fortfarande min favorit.

Angående ön; borde dem inte kunna hoppa av den och simma till den "riktiga"?

Det borde gå, men det är ju ganska långt att simma. Synd att Jack inte visste att dom var på en annan ö. Kanske hans plan går i stöpet?

fixade färgen/ Kalle

Tack. Glömde göra klart det.

Redigerad av Merkky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor