Merkky Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Vilket avsnitt är det som visas på TV4 nu? Alltså, inte efter hur TV4 räknar. Avsnitt tre visades idag! USA visar avsnitt sex inatt. Hur blir det nu, tar tv4 uppehåll också? Eller kommer dom att gå om USA? Då är det ju skam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Avsnitt tre visades idag! USA visar avsnitt sex inatt. Hur blir det nu, tar tv4 uppehåll också? Eller kommer dom att gå om USA? Då är det ju skam. Sverige har alltså 3 avsnitt kvar till dom ligger jämt med USA, så dom lär väl visa dom 3 avsnitten och sen tar väl dom också uppehåll, för jag tror inte att ABC säljer rättigheterna så att ett annat land får visa avsnitten innan USA gjort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Sverige har alltså 3 avsnitt kvar till dom ligger jämt med USA, så dom lär väl visa dom 3 avsnitten och sen tar väl dom också uppehåll, för jag tror inte att ABC säljer rättigheterna så att ett annat land får visa avsnitten innan USA gjort det. Tänkte det jag med... Men varför paus? Blir ju ledsen. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Sett avsnitt 6 nu, bra avsnitt, konstigt slut Jobbigt som fan med en 13 veckors paus :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 (redigerad) Lost.S03E06.HDTV.XviD-XOR 200 kb/s Damn, ganska bra avsnitt. Hatar att det är 13 veckors paus nu! Redigerad 9 november, 2006 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Ni som skriver spoilers (på förra sidan), vilket avsnitt är ni på? Sista jag såg var trean, så ja gissar att ja inte bör läsa era inlägg, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Ni som skriver spoilers (på förra sidan), vilket avsnitt är ni på? Sista jag såg var trean, så ja gissar att ja inte bör läsa era inlägg, eller? Dom är ifrån avsnitt 5. Eller 4... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Varför i hela hälsingland är det 13 veckors uppehåll?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Varför i hela hälsingland är det 13 veckors uppehåll?!? För att vi ska slippa att ha som förra året. Då kunde man ibland få vänta två veckor på ett avsnitt. Och då visades sammanfattningsavsnitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Jaha, goodie goodie! Naket är ju alltid skoj. Aja, bra idé av Jack att få Kate att sticka utan att dom kan stoppa henne. Synd att Kate är efterbliven.. Nu är ju bara frågan om dom kommer döda James eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Mhm, kul att det händer nåt för en gångs skull.. hur ska Kate (och Sawyer?) klara sig, dom är ju på fel ö? Aja, vi får väl se om tre veckor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Mhm, kul att det händer nåt för en gångs skull.. hur ska Kate (och Sawyer?) klara sig, dom är ju på fel ö? Aja, vi får väl se om tre veckor.. 13 veckor, inte 3 7 februari börjat lost igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 13 veckor, inte 3 7 februari börjat lost igen Haha, jo jag menade tretton såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Spoiler: Äntligen fick dom varandra . Jag blev skiträdd på slutet, hjärtat bultade som fan. Om Sawyer dör så kommer jag hata Lost för all framtid. Jävla helvete. Pickett är en jävla fitta, han kan inte döda Sawyer pga av Sun sköt hans brud, han kan lika gärna döda Sun, eller Jin. Korean-jävlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 (redigerad) Spoiler Varför Adewale ville lämmna. SPOILER-LÄNK: http://www.usatoday.com/life/television/ne...st_x.htm?csp=34 Redigerad 9 november, 2006 av T-Bone Mendez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Spoiler: Äntligen fick dom varandra . Jag blev skiträdd på slutet, hjärtat bultade som fan. Om Sawyer dör så kommer jag hata Lost för all framtid. Jävla helvete. Pickett är en jävla fitta, han kan inte döda Sawyer pga av Sun sköt hans brud, han kan lika gärna döda Sun, eller Jin. Korean-jävlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 http://67.18.37.14/19/132/emo/yaymm.gif Spoiler: Fan vad spännande. Hoppas dem jävlarna inte dödar Sawyer. Har börjat digga honom rätt mycket nu, men Locke är fortfarande min favorit. Angående ön; borde dem inte kunna hoppa av den och simma till den "riktiga"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 http://67.18.37.14/19/132/emo/yaymm.gif Spoiler: Fan vad spännande. Hoppas dem jävlarna inte dödar Sawyer. Har börjat digga honom rätt mycket nu, men Locke är fortfarande min favorit. Angående ön; borde dem inte kunna hoppa av den och simma till den "riktiga"? Det kan man ju tycka. Det är ju inte speciellt långt. Hoppas man snart får reda på vad The Others håller på med. Det känns ju så eftersom Juliette vill att Jack ska döda Ben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Det var ju skitlångt till andra ön, alltid längre än vad man tror Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 (redigerad) http://67.18.37.14/19/132/emo/yaymm.gif Spoiler: Fan vad spännande. Hoppas dem jävlarna inte dödar Sawyer. Har börjat digga honom rätt mycket nu, men Locke är fortfarande min favorit. Angående ön; borde dem inte kunna hoppa av den och simma till den "riktiga"? Det borde gå, men det är ju ganska långt att simma. Synd att Jack inte visste att dom var på en annan ö. Kanske hans plan går i stöpet? fixade färgen/ Kalle Tack. Glömde göra klart det. Redigerad 9 november, 2006 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts