Jump to content

LOST

Elander
 Share

Recommended Posts

Jag tkr att avsnitt 5 var skitbra.

La spoilö: Fan att Eko skulle dö, men jag gillar att Locke har tagit vid ledarpositionen. Jag var ganska säker på att Jack och den dära tjejen skulle bli bra kompisar, men inte att hon ville ha hjälp med att döda Ben. Nån hake måste finnas.!

Vad säger ni, är det uppehåll i 13 veckor? :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nä nu jävlar anamma! Jag har undrat över vem som var enögd ända sedan säsong två-överlevarna hittade glasögat och svaret verkar ha dykt upp i detta avsnitt. Läskig typ.

Synd på Eko också, råkade dock läsa spoilers här innan så det kom inte som någon större chock. Det känns inte direkt som om någon av "the tailies" har fyllt någon som helst funktion, åtminstone inte som jag kommer ihåg, så deras dödsfall är inte direkt någon stor uppoffring.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är han pirat för att han är enögd eller enögd för att han är pirat? :)

Yaaargh, only time can tell.

Kollat klart på avsnittet nu. Är det den svarta dimman som har föreställt Jacks pappa, Ekos bror och en massa andra? Är den svarta dimman piraten i rummet eller är dimman piratens husdjur? Och vem fan är piraten. Give me answers!

Redigerad av aKi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yaaargh, only time can tell.

Kollat klart på avsnittet nu. Är det den svarta dimman som har föreställt Jacks pappa, Ekos bror och en massa andra? Är den svarta dimman piraten i rummet eller är dimman piratens husdjur? Och vem fan är piraten. Give me answers!

You will get the answers soon enough.

Men, jag tror som du säger att dimman är något som Darma har fixat fram, han kan också föreställa saker och personer.. Och är onekligen stark. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade Eko också gjort det? Vet iaf att Ana-Lucia och Libby hade gjort det tidigare, och strax efter att det blev känt hos tidningarna så dödades dem

http://www.sfgate.com/cgi-bin/blogs/sfgate/detail?blogid=7&entry_id=9283

och en comment; Good for Mr. Eko!

Rumor has it charges were dropped after police were unable to spell Adwale Akinnuoye-Agbaje. :)

"The 39-year-old paid $500 bail and was released after spending a little more than six hours in jail

He is the third "Lost" cast member to be arrested for traffic violations in Hawaii, where the series is filmed."

Redigerad av DimpZ
Länk till kommentar
Dela på andra sidor