Merkky Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Jag tkr att avsnitt 5 var skitbra. La spoilö: Fan att Eko skulle dö, men jag gillar att Locke har tagit vid ledarpositionen. Jag var ganska säker på att Jack och den dära tjejen skulle bli bra kompisar, men inte att hon ville ha hjälp med att döda Ben. Nån hake måste finnas.! Vad säger ni, är det uppehåll i 13 veckor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Jag grät. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Tycker det inte spelar någon roll att Eko dog.. Förhoppningsvis så slipper man dessa religösa tjafset nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Synd att han dog... Sen så var ju samtalet med Jack's övervakare, vad hon nu heter, riktigt konstigt.. men ett smart sätt att lura resten på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 För helvette, hur kan dom döda EKO, det är ju fan sjukt. Kunde dom inte döda Jack, han har fan inget kul att komma med den tråkiga jävla doktorn ändå, honom kunde dom döda. "You don't know who i am". :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Nä nu jävlar anamma! Jag har undrat över vem som var enögd ända sedan säsong två-överlevarna hittade glasögat och svaret verkar ha dykt upp i detta avsnitt. Läskig typ. Synd på Eko också, råkade dock läsa spoilers här innan så det kom inte som någon större chock. Det känns inte direkt som om någon av "the tailies" har fyllt någon som helst funktion, åtminstone inte som jag kommer ihåg, så deras dödsfall är inte direkt någon stor uppoffring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Vem fasiken är denna enögda piraten som smög runder på tvn? Spännande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Vem fasiken är denna enögda piraten som smög runder på tvn? Spännande. Är han pirat för att han är enögd eller enögd för att han är pirat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 (redigerad) Är han pirat för att han är enögd eller enögd för att han är pirat? Yaaargh, only time can tell. Kollat klart på avsnittet nu. Är det den svarta dimman som har föreställt Jacks pappa, Ekos bror och en massa andra? Är den svarta dimman piraten i rummet eller är dimman piratens husdjur? Och vem fan är piraten. Give me answers! Redigerad 3 november, 2006 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Yaaargh, only time can tell. Kollat klart på avsnittet nu. Är det den svarta dimman som har föreställt Jacks pappa, Ekos bror och en massa andra? Är den svarta dimman piraten i rummet eller är dimman piratens husdjur? Och vem fan är piraten. Give me answers! You will get the answers soon enough. Men, jag tror som du säger att dimman är något som Darma har fixat fram, han kan också föreställa saker och personer.. Och är onekligen stark. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Sjukt bra avsnitt. Sjukt sorgligt också. Synd att Eko dog. Han var en riktigt bra karaktär. Så sorgligt. Förövrigt så har man ju fått en klarare bild av vad monstret är nu. Nu ser man hur det antligen gjorde för att döda piloten också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Var det inte han som spelar Eko som hade åkt dit för rattfylla på Hawaii, samma med Ana-Lucia, hon är ju också död Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Var det inte han som spelar Eko som hade åkt dit för rattfylla på Hawaii, samma med Ana-Lucia, hon är ju också död Hade Eko också gjort det? Vet iaf att Ana-Lucia och Libby hade gjort det tidigare, och strax efter att det blev känt hos tidningarna så dödades dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Jag stör mig på den där kvinnan som brukar komma med käk till Jack. Hoppas han dödar henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Jag stör mig på den där kvinnan som brukar komma med käk till Jack. Hoppas han dödar henne. JHon är trevlig :'( Please let me keep her Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 (redigerad) Hade Eko också gjort det? Vet iaf att Ana-Lucia och Libby hade gjort det tidigare, och strax efter att det blev känt hos tidningarna så dödades dem http://www.sfgate.com/cgi-bin/blogs/sfgate/detail?blogid=7&entry_id=9283 och en comment; Good for Mr. Eko! Rumor has it charges were dropped after police were unable to spell Adwale Akinnuoye-Agbaje. "The 39-year-old paid $500 bail and was released after spending a little more than six hours in jail He is the third "Lost" cast member to be arrested for traffic violations in Hawaii, where the series is filmed." Redigerad 3 november, 2006 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Det var inte rattfylla. Han körde för fort, polisen stoppa honom och då drog han iväg med bilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 La spoilah. Bättre avsnitt än de tidigare, förutom E01. Eko var väl en av de mer intressanta personligheterna men han kändes ändå ganska lam. ... Ryckte till lite när man såg ponken med lappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 (redigerad) Imårgon natt, då kommer det nytt! Kanske borde vara vaken tills tanka tajm, eller? Nä det kan jag ju inte göra, tänk om jag får StellHell syndromet! Redigerad 7 november, 2006 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 (redigerad) Vilket avsnitt är det som visas på TV4 nu? Alltså, inte efter hur TV4 räknar. Redigerad 8 november, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts