Jump to content

LOST

Elander
 Share

Recommended Posts

SO3E2, sjukt bra avsnitt!

Fattar inte hur ni kan säga att det inte händer något, händer ju förhelvete saker hela tiden. Det måste inte explodera, skvätta blod och så vidare för att ett avsnitt ska vara bra. Jag tycker att vi fick reda på mycket bra, och det hände mycket.

Fattar inte hur Ben Linus som han tydligen heter, kan ha bott på ön i hela sitt liv, och hur i helvete dom kan ha kontakt med omvärlden, men att dom håller alla fångna. Fattar inte ett skit faktiskt.

Vackert det där med Sawyer och Kate dock, Sawyer är bäst. han förtjänar henne

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Läste på en lost fansite där det står vad som ska hända i följande episoder.

Spoiler: Desmond lever, då han i fjärde avsnittet ska ha konstigt beteende och störa dom andra överlevarerna(stavning?!).

Btw. Avsnitt två var ganska bra. Älskade då sawyer gav sig på den dära killen. Längtar tills dom tar sig ut och att han ska få sin hämd. Älskar hela hans stil, också då han hällde ut vattnet! :ermm:

Redigerad av Merkky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

SO3E2, sjukt bra avsnitt!

Fattar inte hur ni kan säga att det inte händer något, händer ju förhelvete saker hela tiden. Det måste inte explodera, skvätta blod och så vidare för att ett avsnitt ska vara bra. Jag tycker att vi fick reda på mycket bra, och det hände mycket.

Fattar inte hur Ben Linus som han tydligen heter, kan ha bott på ön i hela sitt liv, och hur i helvete dom kan ha kontakt med omvärlden, men att dom håller alla fångna. Fattar inte ett skit faktiskt.

Vackert det där med Sawyer och Kate dock, Sawyer är bäst. han förtjänar henne

Något som var vackert var väl ändå när Jack fick se att Red Socks hade vunnit World Series.. Då rös jag rejält :lol:

Kan ändå hålla med KalleR lite, det har ju inte kommit igång "på riktigt" än. Men det kommer :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Läste på en lost fansite där det står vad som ska hända i följande episoder.

Annars är det ju bara att kolla in spoilerfix om man är sugen på spoilers.

Något bättre avsnitt än förra veckan.

Stör mig dock fortfaranda på Sawyer/Kate grejen. "You taste like strawberries" - Awww, how cute. Bleh.

Jag finner det också svårt att bry mig om Jins/Suns förflutna.

Benjamin Linus - Han ser ut som en Ben, så det var väl ett bra namn antar jag, även om man hade vant sig vid Henry Gale.

Får väl hoppas att det tar fart på riktigt nästa vecka (Locke-flashback!).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Annars är det ju bara att kolla in spoilerfix om man är sugen på spoilers.

Något bättre avsnitt än förra veckan.

Stör mig dock fortfaranda på Sawyer/Kate grejen. "You taste like strawberries" - Awww, how cute. Bleh.

Jag finner det också svårt att bry mig om Jins/Suns förflutna.

Benjamin Linus - Han ser ut som en Ben, så det var väl ett bra namn antar jag, även om man hade vant sig vid Henry Gale.

Får väl hoppas att det tar fart på riktigt nästa vecka (Locke-flashback!).

Jag tycker tvärtemot dig, jag älskar att se romansen mellan Sawyer och Kate. Fast jag kanske är en känslig kille som gillar mysiga hemmakvällar, medans du..meckar med bilar? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker tvärtemot dig, jag älskar att se romansen mellan Sawyer och Kate. Fast jag kanske är en känslig kille som gillar mysiga hemmakvällar, medans du..meckar med bilar? :)

Som jag sa HÄR - nyckelorden är "malplacerat" och "fel". Det finns serier där jag bryr mig, Lost är inte en av dom serierna. Och nej, jag är ingen bilkille. Jag vet inget om vad som finns i en motor på en bil, och jag bryr mig inte. Det är inte min grej.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker inte heller om Sawyer och Kates romans.. Vill att Jack ska få Kate, och det kan vara i ststa avsnittet någonsin eller något, inte nu. Tvåan var bättre än ettan iaf :rolleyes: Nu vill jag se resten av gänget!

Jag vill att Jack ska få Sawyer. Zeke kan också få vara med på ett hörn. Då börjar vi snacka.

Undrar hur lost slutar

Om det kommer typ massa helikoptrar eller nåt och bara hämtar alla som är kvar så är det ju egentligen ett ganska värdelöst slut

Dom upptäcker ett maskinrum under ön, liknande en ubåt typ. Det visar sig att man kan köra omkring med ön lite som man vill. Så åker dom hem med den och lever lyckliga i alla sina dagar. Tills USAs militär bombar dom förstås. Det blir en rejäl stämningdämpare, som "Partydödarhits 2" - fast värre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som jag sa HÄR - nyckelorden är "malplacerat" och "fel". Det finns serier där jag bryr mig, Lost är inte en av dom serierna. Och nej, jag är ingen bilkille. Jag vet inget om vad som finns i en motor på en bil, och jag bryr mig inte. Det är inte min grej.

Jag var faktiskt lite ironisk, klart jag vet att du inte meckar med bilar. Men smaken är ju som baken! Själv tycker jag om romansen. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor