Mikolan Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Lost.S03E01.HDTV.XviD-XOR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 OH YEAH BABY Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Nån som vet om det finns nån typ av sammanfattning på det sista dubbelavsnittet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Nån som vet om det finns nån typ av sammanfattning på det sista dubbelavsnittet? Lost - Complete Season 2 [HDTV][XviD].part04.daa Lost - s2e23 [HDTV][XviD].avi Lost - s2e24 [HDTV][XviD].avi Annars finns Lost S03E00 HDTV XviD-LOL som går igenom lite snabbt vad som hände i S02, så man ska veta det nu när S03 kom. Orka sammanfattning när man kan se rubbet. @Lost.S03E01.HDTV.XviD-XOR: Tråkigt avsnitt. Det får börja hända nått nu alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Håller med om att det var tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Det hände ju inte så mycket iaf... Men aldrig hade jag kunnat tro att det var så som vi fick se i början! och var är Hurley, han var väl med på bryggan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Det hände ju inte så mycket iaf... Men aldrig hade jag kunnat tro att det var så som vi fick se i början! och var är Hurley, han var väl med på bryggan? Dom släppte ju iväg honom Tyckte avsnittet var hyfsat, men har inte riktigt kommit in i Lost-stämningen ännu. Haha, skönt att se Jack lida faktiskt. Hata. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Dom släppte ju iväg honom Jaha det va så det var, och Michael tog Walt och åkte iväg med båten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Vad var det för fel på detta avsnittet nu då? Jag tyckte det var en superbra start på en ny sesong. SJUKT SPÄNNANDE. Spoil : Fattar inte ett skit, början var så jävla överaskande. Älskar Lost Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Förstod du inte, eller tycker du bara att det var en cool överraskning i början? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Jag håller med Weener. Det var ju skitspännande! Spoiler S03E01: Ledaren för The Others (han som Sawyer kallar Zeke) säger ju: "Det tog björnarna 2 timmar att komma på det." The Others kanske har någonting med isbjörnarna att göra. Det var något emr jag tänkte på men jag kommer inte ihåg det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Gih, blev faktist lite småbeviken över s03e01. Jag hoppas nu inte det mesta av storyn av säsong tre läggs på att Swayer och Kate ska ta sig ur buren och Jack ska ta sig ut från akvariumet(?). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Gih, blev faktist lite småbeviken över s03e01. Jag hoppas nu inte det mesta av storyn av säsong tre läggs på att Swayer och Kate ska ta sig ur buren och Jack ska ta sig ut från akvariumet(?). Tror ärligt talat att dom kommer ut snart. Lederen för the Others är ju helt klart Henry Gale, eller "Ben" som dom kallade honom på slutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Inget vidare avsnitt. Grymt besviken över början dessutom. Får väl kolla in "The Nine" och fortsätta följa "Jericho" och "Veronica Mars" för min dos av mysterier. Men fan, varför kan man inte bara lägga ner tittandet nu? Varför måste man veta vad som händer på ön... helvete. Can't.. stop.. watching... AARGHH. Dom andra bodde i några jävla villor. Fan va trist. Nu tror jag ju inte längre att den här ön bara en förlorad ö någonstans... typ i något hav... nära Australien... eller nåt... Europa kanske? Nu tror jag ju för i helvete att ön är Hawaii, way to go producers! Resten av avsnittet har jag inte några större problem med. Jag gillar däremot inte att producenterna har sagt att den här säsongen ska vara mer inriktad på romans, vilket vi fick en försmak av i slutet för några sekunder där emellan Sawyer och Kate i burarna. Det finns en del TV-program där jag faktiskt bryr mig vad som händer karaktärerna på det romantiska hållet. Är Lost ett av dom? Absolut INTE! Jag vill veta vad som händer där på ön, men vem Kate gillar skiter jag i. Vem Kate kysser skiter jag i. Vem Kate har sex med skiter jag i. Detsamma gäller övriga karaktärer. Jag tycker inte att Lost är den typ av serie som egenteligen behöver romanser, och även om den behöver det så har man hittintills misslyckats TOTALT på den fronten. Det känns bara jäkligt malplacerat. Sayid och Shannon, Hurley och Libby - det kändes bara helt fel när jag såg dessa förhållanden förra säsongen, och vet ni, jag fick precis samma känsla i slutet av sista avsnittet när Kate och Sawyer tittar på varandra från varsin bur. Det känns bara fel och malplacerat... och ännu mera fel. Det är bara min lilla åsikt. Och så försöker man göra Zeke gay också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Lost är faan den bästa tv serien efter "24" såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 MM lätt! unicorn har fel 24 är itne bättre det är bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 MM lätt! unicorn har fel 24 är itne bättre det är bäst! Om Lost är bäst, fast 24 är bättre... ( ?) då måste 24 vara just "bäst", som han enligt vad jag förstog menade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Om Lost är bäst, fast 24 är bättre... ( ?) då måste 24 vara just "bäst", som han enligt vad jag förstog menade? TYP Men min hjärnkapasitet klara inte av att avgöra såna saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 (redigerad) TYP Men min hjärnkapasitet klara inte av att avgöra såna saker I see. Fast skit samma, On Topic nu. Edit: Oh, dagens avsnitt var bra tyckte jag. Var spännande på slutet... Trodde ett tag att Hurley skulle skjuta Michael där. Redigerad 11 oktober, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Jag håller med Weener. Det var ju skitspännande! Spoiler S03E01: Ledaren för The Others (han som Sawyer kallar Zeke) säger ju: "Det tog björnarna 2 timmar att komma på det." The Others kanske har någonting med isbjörnarna att göra. Det var något emr jag tänkte på men jag kommer inte ihåg det. Kanske är det vilda isbjörnar som har rymt från zoo:t för länge sen. Eller har de tränat upp björnarna? -- Innan jag såg senaste avsnittet var jag ganska säker på att man skulle få följa The Others mer i denna säsongen, och få se det mer ur deras synvinkel. Jag tror att vi kommer få förklaringar till deras handlingar, och känna sympati med dem istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts