Jump to content

LOST

Elander
 Share

Recommended Posts

Jag ber till gud att tredje säsongen är bättre än tvåan, den var mkt sämre än ettan. Det enda som håller mig kvar i att titta på det är att jag vill veta vad som händer! :o

Jag vet vad som händer i slutet på allting. PM:a mig om ni vill veta ^_^ Förövrigt tittar jag inte mkt på lost. Men det verkar vara riktigt bra!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

^_^:o Nej 3 säsongen är inte inspelad, kanske nåra avsnitt isåfall men inte alla ^_^ Vad är det för folk som lurat dig? (w00t)

Min datanörd till "kompis" isf. Och det är många andra som också sagt det. Men vad slutade 2:ans säsong med. Kanske var det han sa. Men 1:an 2:an och 3:ans säsong som ni inte säger finns har jag hittat på dc.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min datanörd till "kompis" isf. Och det är många andra som också sagt det. Men vad slutade 2:ans säsong med. Kanske var det han sa. Men 1:an 2:an och 3:ans säsong som ni inte säger finns har jag hittat på dc.

Mytomani (myt + mani) innebär att en person, en mytoman, ljuger mer eller mindre tvångsmässigt, det vill säga utan att det finns någon tydlig orsak till lögnen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är bäst att se det själv. Sista avsnittet i säsong 2 är dubbelavsnittet "Live togheter, die alone", ett väldigt bra avsnitt om jag får säga det själv. Det finns i buskarna, bara att fiska upp det. ^_^

Okej. Men det jag hörde att allting slutade med var en dröm.

Redigerad av SiXxe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De 9 första avsnitten av säsong 3 spelas in nu under sommaren. Sen under hösten kommmer resten att spelas in. Därför kommer bara dem första 9 att sändas under hösten och resten i Februari 2007.

JJ Abrahams och dom andra har sagt att det kommer bli 4 eller 5 säsonger. Redan från början hade dom allt klart. Men det är bara dom som vet om slutet. Skådisarna får manuset en vecka innan inspelning. Förutom den skådis som det ska kresta om i avsnittet som får manuset 3 veckor innan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor