Mikolan Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Blepp... Har inte sett 23 än. Läs inte spoilern då =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 (redigerad) Gjorde inte det. Men snart går avsnittet på "TV", så då kan jag läsa. ... Eller det behöver jag inte iofs, eftersom att hemligheten avslöjas i 23? Eller? Strutspunka? Doh? Redigerad 27 maj, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Finns väldigt intressanta teorier på www.4815162342.com , siffrorna är roliga att läsa om t.ex! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 The Official LOST Podcast Spoiler (Vet inte om det ska vara spoiler då det inte riktigt har med nåt speciellt grejs som kommer förstöra men jag det som spoiler ändå, det är om monstret):I LOST Podcast grejset för sista avsnittet av säsong 2 så så Damon att vi har sett monstret utan att veta om att vi sett det... och att nästa år eller nåt sånt kommer vi veta vad han menade med det.. hmm.. weird Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Så, nu har man sett de två sista avsnitten i S2. Jävligt spännande, kan knappt berga mig till S3. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Nån som vet när S3 börjar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Nån som vet när S3 börjar? September börjar Lost i sverige igen, Men jag tror att S3 börjar i Oktober. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 4 Oktober i USA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Längtar som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Det här är en teori om LOST, hur allting hänger ihop, väldigt intressant! Ni måste dock ha sett alla avsnitten ur säsong 2. http://www.4815162342.com/forum/viewtopic.php?t=20594 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Jupp, jävligt intressant teori! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Det här är en teori om LOST, hur allting hänger ihop, väldigt intressant! Ni måste dock ha sett alla avsnitten ur säsong 2. http://www.4815162342.com/forum/viewtopic.php?t=20594 Dom skriver på den sidan att The Others aldrig dödade några, bara kidnappade. Det stämmer inte. Ethan dödade Steve, eller så va det Scott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Dom skriver på den sidan att The Others aldrig dödade några, bara kidnappade. Det stämmer inte. Ethan dödade Steve, eller så va det Scott. Jag tror det var Scott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Spoilersvar: Det verkade som dom satt i en båt, och det var Penelope dom ringde till. Spoiler: Varför ringde dom henne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Spoiler: Varför ringde dom henne? Spoiler: Det har jag ingen som helst aning om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 (redigerad) Spoiler: Det har jag ingen som helst aning om Spoiler svar: Jag tror att hon sa ju till Desmond tidigare i de sista avsnitten att hon kunde hitta vem hon ville eftersom hon har pengarna och tålamodet. Kan det inte ha något med det att göra? Spoiler fråga: Tror ni Locke, Desmond och Mr Eko dog i "explosionen" som ingen vet om det var en explosion? Redigerad 3 juni, 2006 av SAAB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Spoiler svar: Tror inte Locke och Eko dog, kanske Desmond. Han sa ju "See ya in another life, brother" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Spoiler svar: Tror inte Locke och Eko dog, kanske Desmond. Han sa ju "See ya in another life, brother" Desmond sa ju även "See ya in another life, brother" till Jack när de tränade på den där träningsplanen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Och "explosionen" kanske inte kom direkt från The Hatch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Vit text nedan. Det vore väldigt underligt om inte Eko, Locke och Desmond dog eftersom Hatch- delarna spreds över hela ön efter "explosionen". De kanske klarade sig om de hann ut, men Desmond borde ha dött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts